Zapytanie ofertowe na jednorazową dostawę artykułów biurowych: segregatorów i skoroszytów.
Data wydania | 2021-08-20 |
---|---|
Tytuł | Zapytanie ofertowe na jednorazową dostawę artykułów biurowych: segregatorów i skoroszytów. |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | BG.2601.3.23.2021 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2021-09-03 |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Białystok, dnia 20.08.2021 r.
BG.2601.3.23.2021
Zapytanie ofertowe
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów biurowych: segregatorów i skoroszytów opisanych w pkt. A Opis przedmiotu Zamówienia, do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Poleskiej 89, na potrzeby związane z wykonywaniem zadań Instytucji Zarządzającej RPOWP 2014-2020 przez Departamenty i Biura: Departament Rozwoju Regionalnego (DRR), Departament Innowacji i Przedsiębiorczości (DIP), Departament Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz Biuro Certyfikacji RPOWP 2014-2020 (BC)
I. Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie będzie obejmowało następujące artykuły biurowe:
- Segregator z mechanizmem dźwigniowym A4 wykonany z kartonu pokrytego jednostronnie folią polipropylenową, wyposażony w okucia metalowe na dolnych krawędziach, posiada dwustronną wymienną etykietę oraz okuty otwór na palec ułatwiający zdejmowanie segregatora z półki; szerokość grzbietu: 50 mm (+/- 5mm), (kolor: np. czarny, czerwony, niebieski, zielony, żółty, szary, biały, fioletowy), ilość: 1000 szt.
- Segregator z mechanizmem dźwigniowym A4 wykonany z kartonu pokrytego jednostronnie folią polipropylenową, wyposażony w okucia metalowe na dolnych krawędziach, posiada dwustronną wymienną etykietę oraz okuty otwór na palec ułatwiający zdejmowanie segregatora z półki; szerokość grzbietu: 75 mm (+/- 5mm), (kolor: np. czarny, czerwony, niebieski, zielony, żółty, szary, biały, fioletowy), ilość: 1500 szt.
- Skoroszyt A4, plastikowy sztywny z europerforacją, przednia okładka przezroczysta, tylna okładka kolorowa twarda, wykonany z mocnego i sztywnego PCV, pojemność minimum 20 kartek; dwustronnie zapisywalny pasek brzegowy, zaokrąglone rogi obu okładek, boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora z dowolnym ringiem (kolor: np. czarny, czerwony, niebieski, zielony, żółty), opak./20 szt., ilość: 100 opak.
II. Zadania Wykonawcy przedmiotu zamówienia
- Artykuły biurowe powinny zostać dostarczone jednorazowo do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Poleskiej 89.
- Artykuły biurowe należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 20 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamówienie zostanie złożone jednorazowo przez Zamawiającego drogą elektroniczną.
- Wykonawca zrealizuje dostawę do siedziby Zamawiającego w dzień roboczy w godz. od 8.00 – do 15.00. Za dni robocze ustala się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Każdy dostarczony artykuł powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie artykuły powinny posiadać oznakowania informujące o producencie. Oznakowania te powinny być czytelne i trwałe.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy
z zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zamówienia i faktycznie zrealizowanej dostawy, w terminie ustalonym w porozumieniu z Zamawiającym. - Dostawa zrealizowana zostanie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
- Wyliczona, na podstawie zaproponowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych za wyspecyfikowane artykuły, cena ofertowa powinna obejmować całkowite koszty związane z realizacją umowy, w tym m.in. uwzględniać koszty transportu, ubezpieczeń, podatku, rozładunku w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy związane z wykonaniem umowy.
- Przewidywany termin realizacji zadania – 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
- Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
III. Zadania Zamawiającego
Zamówienie zostanie złożone przez Zamawiającego jednorazowo, drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w Ofercie.
IV. Opis sposobu przygotowania Oferty:
- Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą/e odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
- Zaleca się ponumerowanie stron Oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład Oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty.
- Kompletna Oferta powinna zawierać: 1) dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mailowy); 2) wypełniony Załącznik nr 1
do niniejszego Zapytania; 3) podpisany Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania. - Ofertę należy przedłożyć w następujący sposób:
1) drogą elektroniczną na adres: kamila.wojciechowska@wrotapodlasia.pl Oferta powinna być zabezpieczona hasłem, które zostanie przesłane Zamawiającemu w ciągu 30 minut od upływu terminu składania ofert (przesłanie hasła: 03.09.2021 r., w godzinach 10:00 – 10:30). Zamawiający wymaga, aby oferta złożona w formie elektronicznej była równoznaczna z ofertą papierową. Oferta powinna być również opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do działania w imieniu Wykonawcy, lub powinien to być skan oferty podpisanej przez osobę upoważnioną do działania w imieniu Wykonawcy, lub
2) ofertę w formie papierowej, którą należy przesłać na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, Biuro Gospodarcze, ul. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok (na kopercie powinien być umieszczony dopisek: „Oferta – dostawa artykułów biurowych na potrzeby IZ RPOWP. Nie otwierać”).
- Oferty należy złożyć osobiście lub drogą elektroniczną do dnia 3.09.2021 r., do godz. 10.00.
Oferty niezaszyfrowane lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert odbędzie się dnia 03.09.2021 r., o godz. 11.00 w pok. 025.
V. Postanowienia dodatkowe
- Oferta powinna zostać złożona na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym i została oceniona jako najkorzystniejsza cenowo, tj. w oparciu o podane w Zapytaniu kryterium wyboru i oceny ofert - 100 % łączna cena brutto oferty.
- W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podpisze umowy z Zamawiającym, dopuszcza się możliwość wybrania do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako kolejna (druga) na liście.
- Aby zapewnić porównywalność wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami, w celu doprecyzowania i wyjaśnienia treści ofert.
- O wynikach postepowania jego uczestnicy zostaną poinformowani drogą elektroniczną (za pośrednictwem e-maila). Od wyników postępowania nie przysługuje odwołanie.
VI. Uwagi
- Przewidywany termin podpisania umowy to wrzesień 2021 r. Zamawiający zastrzega, iż termin ten może ulec nieznacznemu przesunięciu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny. Unieważnienie może nastąpić, w szczególności, w następujących przypadkach, gdy:
1) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
2) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
4) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
- Nie dopuszcza się ofert częściowych (dotyczących dostawy tylko wybranych artykułów).
VII. Dodatkowe informacje
- Zamawiający wymaga 30-dniowego terminu związania ofertą. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykluczeniu podlega Wykonawca:
1) który brał czynny udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia;
2) który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne;
3) który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd;
4) który z przyczyn leżących po jego stronie nie wykonał albo nienależycie wykonał
w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego na rzecz Zamawiającego;
5) w stosunku do którego otwarto likwidację.
- Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
VIII. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, co następuje:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Podlaskie reprezentowane przez Marszałka oraz Zarząd Województwa Podlaskiego z siedzibą przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok, tel. +48 (85) 66 54 549, e-mail: kancelaria@wrotapodlasia.pl, http://bip.umwp.wrotapodlasia.pl/.
2) Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych z którym może się Pani/Pan kontaktować pod adresem e-mail: iod@wrotapodlasia.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Jednorazowa dostawa artykułów biurowych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Poleskiej 89 na potrzeby związane z wykonywaniem zadań Instytucji Zarządzającej RPOWP 2014-2020 przez Departamenty i Biura: Departament Rozwoju Regionalnego (DRR), Departament Innowacji i Przedsiębiorczości (DIP), Departament Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz Biuro Certyfikacji RPOWP 2014-2020 (BC)”, prowadzonym w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku.
4) Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione osobom upoważnionym przez Administratora w związku z realizacją zadań związanych z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oraz innym podmiotom uczestniczącym w procedurach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5-ciu at trwałości projektu, po czym zostaną przekazane na okres 10-ciu lat do archiwum, a następnie zostaną usunięte zgodnie z przepisami o brakowaniu akt.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo d wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) W przypadku gdy Pani/Pan będzie korzystać z przysługującego prawa dostępu do swoich danych, a realizacja tego prawa będzie wymagała po stronie Administratora niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11) Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
12) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Pytania dotyczące przedmiotu zamówienia i postępowania należy kierować na adres mailowy: emilia.borowska@wrotapodlasia.pl
Załączniki:
- Załącznik nr 1 - Wzór formularza ofertowego
- Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy
- Załącznik nr 3 - Wzór umowy
Oferty złożyły następujące firmy:
- Office Service Sp. z o.o. Sp. k., ul. Gen. Wł. Andersa 40B, 15-113 Białystok - data wpływu: 3/09/2021 godz. 08:49; cena brutto: 11 494,35 zł
- Grafix K. Olszewska-Piotrowska M. Tyrała - data wpływu: 3/09/2021 godz. 08:50; cena brutto: 12 402,09 zł
- Mapen Sp. J. Paweł Oksieńczuk, Mariusz Jóźwik – data wpływu: 3/09/2021, godz. 9.31; cena brutto: 12 741,57 zł - oferta odrzucona, wadliwie złożona
W wyniku przeprowadzonego postępowania, na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożył: Office Service Sp. z o.o. Sp. k., ul. Gen. Wł. Andersa 40B, 15-113 Białystok – cena oferty brutto 11 494,35 zł.
Dnia 14 września 2021 r. zawarto z wykonawcą Office Service Sp. z o.o. Sp. k., ul. Gen. Wł. Andersa 40B, 15-113 Białystok umowę nr BG.2601.3.23.2021.
Metryka strony