Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.
Data wydania | 2017-12-04 |
---|---|
Tytuł | Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku. |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | BA-III.2601.6.54.2017 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2017-12-12 |
Białystok, dnia 04 grudnia 2017 r.
BA-III.2601.6.54.2017
Zapytanie ofertowe
Zapraszam do złożenia oferty na sukcesywną dostawę artykułów spożywczych do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1.
A. Opis zadania
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych wymienionych w Załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania, zwanych dalej artykułami.
- Artykuły powinny być dostarczane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego do siedziby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 do pokoju 024.
- Dostawa realizowana będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
B. Termin wykonania
Termin realizacji zadania – od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r. lub do dnia wyczerpania kwoty przyznanej na realizację umowy (w zależności od tego, co nastąpi w pierwszej kolejności).
C. Istotne postanowienia przyszłej umowy
- Artykuły należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą elektroniczną na formularzu zamówienia określającym rodzaj i ilość zamawianych artykułów. Dopuszcza się możliwość złożenia w danym miesiącu zamówienia uzupełniającego.
- Wykonawca będzie realizował dostawy do siedziby Zamawiającego w dni robocze w godz. od 8.00 – do 13.00. Za dni robocze uznaje się dni tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Artykuły powinny być posegregowane zgodnie z podziałem na poszczególne komórki organizacyjne i dostarczone wraz z dowodem dostawy w sposób umożliwiający ich sprawne policzenie i odbiór. Każdy dostarczony artykuł powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wszystkie artykuły powinny posiadać oznakowania informujące o producencie, dacie produkcji, terminie przydatności do spożycia, składzie surowcowym. Oznakowania te powinny być czytelne i trwałe. Termin przydatności do spożycia dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż 3 miesiące licząc od daty dostawy. W razie dostarczenia artykułów o terminie do spożycia krótszym niż 3 miesiące licząc od daty dostawy artykułów do Zamawiającego – Wykonawca jest zobowiązany do wymiany towaru w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy przyjęcia całej partii towaru lub odrzucenia jej części w przypadku, gdy w trakcie oceny wizualnej zostanie stwierdzona zła lub niewłaściwa jakość artykułów, widoczne uszkodzenia spowodowane niewłaściwym zabezpieczeniem artykułów, niewłaściwym przechowywaniem lub transportem.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności jakościowych lub ilościowych dostawy z zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu umowy na artykuł wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych – do dostarczenia różnicy wynikającej z zamówienia i faktycznie zrealizowanej dostawy, w terminie ustalonym przez Zamawiającego.
- Wyliczona na podstawie zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych za wyspecyfikowane w Załączniku artykuły cena ofertowa powinna obejmować całkowite koszty, jakie poniesie Zamawiający w związku z realizacją umowy przez cały okres jej trwania, w tym m.in. uwzględniać koszty transportu, koszty opakowań/pojemników, ubezpieczeń, opłat celnych i podatkowych oraz wszelkie inne koszty Wykonawcy, a także uwzględnić okoliczności i warunki o których mowa w niniejszym zapytaniu.
- Ceny podane w ofercie Wykonawcy są cenami stałymi przez cały okres trwania umowy i nie podlegają negocjacjom.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji dostaw zgodnie z jego potrzebami. Zmiana ilości odebranych w trakcie trwania umowy artykułów, w tym zmniejszenia lub zwiększenia ich ilości nie może wpłynąć na zmianę ich cen jednostkowych.
- Dla potrzeb kontaktu związanego z realizacją zamówień Wykonawca zapewni dedykowanego opiekuna w zakresie handlowym, technicznym i do rozliczeń usługi.
- Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie. Zamawiający nie dopuszcza stosowania cen jednostkowych nie wymienionych w ofercie oraz stosowania przeliczników przy użyciu rabatów (upustów). Niezgodności w tym zakresie będą skutkować nie przyjmowaniem faktur jako wystawionych niezgodnie z umową i warunkami zapytania ofertowego.
- Wykonawca wystawiać będzie faktury w oparciu o ceny jednostkowe, o których mowa w pkt.11 oraz wielkość faktycznie zrealizowanej dostawy (na podstawie dowodów dostaw).
- Płatności dokonywane będą przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty otrzymania od Wykonawcy faktur VAT i będą realizowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany w umowie.
- Z tytułu ewentualnego niezrealizowania części umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.
- Wykonawca oświadcza, iż posiada odpowiednią wiedzę, kwalifikacje, potencjał i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym Zapytaniu ofertowym i zobowiązuje się go zrealizować z należytą starannością, najwyższymi standardami obowiązującymi na rynku dostaw oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Strony zgodnie postanawiają, że z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy będą naliczać kary umowne w następujących okolicznościach:
a) w przypadku odstąpienia w całości albo w części od Umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 10% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy wyliczonego za część zamówienia od którego odstąpiono;
b) za każdy dzień zwłoki dostawy, Zamawiający naliczyć może karę umowną w wysokości 2% wartości wynagrodzenia brutto należnego za część realizacji przedmiotu zamówienia , w stosunku do którego nastąpiła zwłoka;
c) w innych niż określone w pkt. a i b przypadkach niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca uiści na rzecz Zamawiającego karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia brutto należnego za tą część realizacji przedmiotu zamówienia w stosunku do którego nastąpiło niewykonanie lub nienależyte wykonanie.
17. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z przysługującego mu od Zamawiającego bieżącego wynagrodzenia za dostarczone produkty.
18. Zamawiający może dochodzić odszkodowania przewyższającego wysokość kary umownej.
19. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w całości albo w części, w szczególności w przypadkach:
a) Wykonawca nie rozpoczął albo przerwał z przyczyn leżących po jego stronie realizacje umowy,
b) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
c) realizacji przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w sposób niezgodny z niniejszą
Umową, przepisami prawa lub wskazaniami Zamawiającego.
20. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach stanowiących podstawę odstąpienia.
D. Kryteria wyboru oferty
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium 100% łączna cena oferty brutto (na podstawie Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
E. Termin, miejsce i sposób złożenia oferty
- Ofertę należy sporządzić w formie papierowej w języku polskim poprzez zaoferowanie cen jednostkowych artykułów wyspecyfikowanych w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania, następnie wyliczenie wartości netto poszczególnych artykułów oraz w podsumowaniu – wyliczenie łącznej wartości netto i brutto.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone prze osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji podmiotu.
- Zaleca się ponumerowanie stron oferty i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
- Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego, np. kartoteki, karty produktów, certyfikaty, dokumenty rejestrowe.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Kompletna oferta powinna zawierać: a) dane dotyczące Wykonawcy (pełna nazwa firmy, adres, NIP, REGON, telefon, adres e-mail); b) wypełniony Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Miejsce złożenia oferty: siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, pok. 605 (na kopercie powinien być umieszczony dopisek „Oferta – dostawa artykułów spożywczych”). Liczy się data wpływu oferty. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Termin złożenia oferty: do dnia 12.12.2017 r. do godz. 10:00.
- Ewentualne zapytania proszę kierować do:
1) Pani Jolanty Łaszcz – tel. 85 66 54 562;
2) Pani Magdaleny Bagińskiej – tel. 85 66 54 131
3) Pani Emilia Młynarska – Marczuk – tel. 85 66 54 131
F. Uwagi
- Termin ważności ofert powinien być nie krótszy niż 60 dni. Nie dopuszcza się ofert częściowych (dotyczących dostawy tylko wybranych artykułów).
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
- Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach, gdy:
a) powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
Załączniki:
Załącznik nr 1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia;
Załącznik nr 2 Wzór formularza ofertowego;
Załącznik nr 3 Wzór umowy.
W wyniku przeprowadzonego postępowania, na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożył Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 24, NIP 722-102-71-36, REGON 450686807, tel. 86 275 44 50, fax 86 275 25 23, e-mail: psiekierko@op.pl – cena oferty brutto 63 078,53 zł.
Metryka strony