Usługa promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads.
Data wydania | 2020-02-06 |
---|---|
Tytuł | Usługa promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads. |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | GM-I.272.1.2020 |
Kategoria | Usługi |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2020-02-14 |
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zrealizuje działania promocyjne poprzez zakup wszystkich niezbędnych produktów i usług na potrzeby przeprowadzenia działań i zrealizowania wszystkich części składowych przedmiotu zamówienia.
Celem działań promocyjnych jest informowanie grup docelowych (wskazanych przez Zamawiającego) o najistotniejszych (wskazanych przez Zamawiającego) działaniach podejmowanych przez Zarząd Województwa Podlaskiego oraz Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego.
Odbiorcy działań promocyjnych: mieszkańcy województwa podlaskiego, przedsiębiorcy i środowisko otoczenia biznesu, organizacje pozarządowe, jednostki samorządowe i placówki podległe, jednostki podległe samorządowi województwa podlaskiego.
Szczegółowy opis zamówienia w załączonym Zapytaniu Ofertowym.
Białystok, 7 lutego 2020 r.
GM-I.272.1.2020
WSZYSCY WYKONAWCY
Zamawiający informuje, iż element zamówienia dotyczącego usługi promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads, tj. Projekt umowy na GM-I.272.1.2020, stanowiący załącznik do zamówienia z dnia 6.02.2020 r. zmienia się w następujący sposób:
- w § 2 po ust. 6 dodaje się ust. 7 w brzmieniu:
Na zakończenie każdego miesiąca Wykonawca będzie przesyłał raport w wersji elektronicznej lub papierowej z wykazem: środki finansowe wydatkowane na poszczególne posty, zasięg, aktywności, polubienia strony, wskaźnik aktywności.
- § 4 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
Za wykonanie przedmiotu umowy Strony ustalają wynagrodzenie w wysokości ……….. zł brutto miesięcznie (słownie:………………………………………………), z czego ..……... zł brutto (słownie:……………………………………………) stanowi budżet reklamowy (o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy), a ………. zł brutto (słownie: ………………………………………………) - wynagrodzenie Wykonawcy.
- § 4 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy
i pisemne potwierdzenie tego faktu (poprzez akceptację zestawienia statystycznego
i finansowego opisanego w § 2 ust. 4 i 7) przez przedstawiciela Zamawiającego.
- § 4 ust. 9 otrzymuje brzmienie:
Strony zgodnie postanawiają, że łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu niniejszej umowy nie przekroczy kwoty ……………zł (słownie: …………………………………………………………………………………………).
- w § 4 po ust. 9 dodaje się ust. 10 w brzmieniu:
Z tytułu ewentualnego niezrealizowania części umowy Wykonawcy nie przysługują roszczenia finansowe oraz prawne.
- w § 10 po ust. 4 dodaje się ust. 5 w brzmieniu:
Integralną częścią umowy są:
- Załącznik nr 1 Zapytanie ofertowe
- Załącznik nr 2 Oferta Wykonawcy
Aktualny tekst projektu umowy znajduje się w załączniku o nazwie:
Projekt umowy1 na GM-I.272.1.2020.
Zamawiający informuje, iż element zamówienia dotyczącego usługi promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads, tj. Zapytanie ofertowe - GM-I.272.1.2020, stanowiący załącznik do zamówienia z dnia 6.02.2020 r. zmienia się w następujący sposób:
- w III pt. „Istotne postanowienia przyszłej umowy” pkt 1 otrzymuje brzmienie:
Na zakończenie każdego miesiąca Wykonawca będzie przesyłał raport w wersji elektronicznej lub papierowej z wykazem: środki finansowe wydatkowane na poszczególne posty, zasięg, aktywności, polubienia strony, wskaźnik aktywności.
- w dziale C pt. „Termin, miejsce i sposób złożenia oferty” pkt 2 otrzymuje brzmienie:
Termin złożenia oferty: do 14 lutego 2020 r. (piątek) do godziny 10.00.
Aktualny tekst zapytania ofertowego znajduje się w załączniku o nazwie:
Zapytanie ofertowe1- GM-I.272.1.2020.
Zamawiający informuje, iż nastąpiło wydłużenie terminu składania ofert. Termin złożenia oferty: do 14 lutego 2020 r. (piątek) do godziny 10.00.
Białystok, 7 lutego 2020 r.
GM-I.272.1.2020
WSZYSCY WYKONAWCY
Zamawiający informuje, iż do zapytania ofertowego nr GM-I.272.1.2020 dotyczącego usługi promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads, wpłynęły pytania o następującej treści:
- Pytanie:
„Do której godziny w dniu 12 lutego należy dostarczyć ofertę?”
Odpowiedź:
Termin złożenia oferty: do 14 lutego 2020 r. (piątek) do godziny 10.00.
- Pytanie:
„Czy cena ofertowa brutto powinna zawierać tylko koszt obsługi czy również zakładany przez Państwa budżet (6300 PLN brutto)?”
Odpowiedź:
Cena ofertowa brutto powinna zawierać zarówno budżet reklamowy (na Facebook Ads (ok. 6300 PLN brutto) jak i wynagrodzenie Wykonawcy.
- Pytanie:
„Czy cena ofertowa brutto powinna być ceną miesięczną czy całkowitą zamówienia (jeżeli całkowitą zamówienia to od którego miesiąca)?”
Odpowiedź:
§ 4. ust. 1 projektu umowy brzmi:
Za wykonanie przedmiotu umowy Strony ustalają wynagrodzenie w wysokości ……….. zł brutto miesięcznie (słownie:………………………………………………), z czego ..……... zł brutto (słownie:……………………………………………) stanowi budżet reklamowy (o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy), a ………. zł brutto (słownie: ………………………………………………) - wynagrodzenie Wykonawcy.
- Pytanie:
„Przez ile miesięcy będzie realizowana usługa? Czy zamawiający może przyjąć, że będzie to 10 miesięcy, od marca do grudnia włącznie? Okres realizacji znacząco i bezpośrednio wpływa na wycenę zamówienia.”
Odpowiedź:
Umowa zostanie zawarta na czas określony od dnia jej zawarcia do dnia 31.12.2020 r.,
w zależności od terminu rozstrzygnięcia zamówienia.
- Pytanie:
„Czy w ofercie należy podać koszt za miesiąc czy za cały okres realizacji umowy?”
Odpowiedź:
Ofertę należy złożyć poprzez zaoferowanie ceny do niniejszego Zapytania w wyliczeniu łącznej wartości brutto z wyszczególnieniem kwoty miesięcznej.
- Pytanie:
„Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zapłaty za wykonanie usługi w miesięcznych transzach?”
Odpowiedź:
§ 4. ust. 1 projektu umowy brzmi:
Za wykonanie przedmiotu umowy Strony ustalają wynagrodzenie w wysokości ……….. zł brutto miesięcznie (słownie:………………………………………………), z czego ..……... zł brutto (słownie:……………………………………………) stanowi budżet reklamowy (o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy), a ………. zł brutto (słownie: ………………………………………………) - wynagrodzenie Wykonawcy.
Białystok, 10 lutego 2020 r.
GM-I.272.1.2020
WSZYSCY WYKONAWCY
Zamawiający informuje, iż do zapytania ofertowego nr GM-I.272.1.2020 dotyczącego usługi promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads, wpłynęły pytania o następującej treści:
- Pytanie:
„Czy kwota, którą mamy podać w ofercie ma dotyczyć wyłącznie obsługi kampanii reklamowych o budżecie 6 300 zł brutto – czy oferta ma również ten budżet w sobie zawierać?”
Odpowiedź:
Cena ofertowa brutto powinna zawierać zarówno budżet reklamowy (na Facebook Ads (ok. 6300 PLN brutto) jak i wynagrodzenie Wykonawcy.
- Pytanie:
„Czy Wykonawca promuje wyłącznie treści dostępne na fanpage’u czy ma tworzyć samodzielnie materiały?„
Odpowiedź:
§ 1 ust. 1 projektu umowy brzmi:
W skład kampanii reklamowych wchodzić będzie promowanie z wykorzystaniem Facebook Ads postów informacyjnych, edukacyjnych oraz konkursowych, stworzonych i wskazanych każdorazowo przez Gabinet Marszałka na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook oraz promowanie z wykorzystaniem Facebook Ads stworzonych i wskazanych każdorazowo przez Gabinet Marszałka postów prowadzących bezpośrednio do profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook.
- Pytanie:
„Kto zajmuje się prowadzeniem fanpage’a – z kim ewentualnie będzie współpracował Wykonawca (agencja czy bezpośrednio UM)?”
Odpowiedź:
Prowadzeniem fanpage’a zajmuje się bezpośrednio Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego.
Białystok, 10 lutego 2020 r.
GM-I.272.1.2020
WSZYSCY WYKONAWCY
Zamawiający informuje, iż do zapytania ofertowego nr GM-I.272.1.2020 dotyczącego usługi promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads, wpłynęło pytanie o następującej treści:
- Pytanie:
„proszę o doprecyzowanie odpowiedzi: jaki konkretnie okres czasu (ile miesięcy) powinna uwzględniać wycena.
"Ofertę należy złożyć poprzez zaoferowanie ceny do niniejszego Zapytania w wyliczeniu łącznej wartości brutto z wyszczególnieniem kwoty miesięcznej."
Łączna wartość brutto jest zależna od ilości miesięcy.”
Odpowiedź:
Wycena powinna uwzględniać okres od 1 marca do 31 grudnia 2020 r.
Zamawiający informuje, że te zapisy uzupełniają treści zawarte w zapytaniu ofertowym i projekcie umowy.
Białystok, 10 lutego 2020 r.
GM-I.272.1.2020
WSZYSCY WYKONAWCY
Zamawiający informuje, iż do zapytania ofertowego nr GM-I.272.1.2020 dotyczącego usługi promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads, wpłynęło pytanie o następującej treści:
- Pytanie:
„Czy wspomniana kwota 6300 zł brutto / mc uwzględnia również wynagrodzenie Wykonawcy?”
Odpowiedź:
Budżet na Facebook Ads do wykorzystania to ok. 6 300 zł brutto/miesiąc. Cena ofertowa brutto powinna zawierać zarówno budżet reklamowy (na Facebook Ads (ok. 6300 PLN brutto) jak i wynagrodzenie Wykonawcy.
Białystok, 11 lutego 2020 r.
GM-I.272.1.2020
WSZYSCY WYKONAWCY
Zamawiający informuje, iż do zapytania ofertowego nr GM-I.272.1.2020 dotyczącego usługi promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads, wpłynęło pytanie o następującej treści:
12 Pytanie:
Czy w rozliczeniach umowy o której mowa istnieje możliwość fakturowania częściowego , tj. comiesięcznie po wykonaniu usługi i wydatkowaniu określonej w umowie kwoty na reklamę w FacebookAds. Oczywiście jako podstawą do rozliczenia będzie, potwierdzenie płatności.
Odpowiedź:
§ 4. ust. 1 projektu umowy brzmi:
Za wykonanie przedmiotu umowy Strony ustalają wynagrodzenie w wysokości ……….. zł brutto miesięcznie (słownie:………………………………………………), z czego ..……... zł brutto (słownie:……………………………………………) stanowi budżet reklamowy (o którym mowa w § 1 ust. 1 umowy), a ………. zł brutto (słownie: ………………………………………………) - wynagrodzenie Wykonawcy.
§ 4. ust. 2 projektu umowy brzmi:
Zapłata ww. kwot nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy ……………………......................................... na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury po wykonaniu przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1, termin wynosi 14 dni od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę, pod warunkiem,
iż wpłynie ona do Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia wystawienia. W przeciwnym wypadku zapłata nastąpi w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
§ 4. ust. 3 projektu umowy brzmi:
Podstawą wypłaty wynagrodzenia będzie prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy
i pisemne potwierdzenie tego faktu (poprzez akceptację zestawienia statystycznego
i finansowego opisanego w § 2 ust. 4 i 7) przez przedstawiciela Zamawiającego.
§ 4. ust. 4 projektu umowy brzmi:
Kwota całkowitego wynagrodzenia brutto, o której mowa w ust. 1, jest kwotą wyczerpującą wszelkie roszczenia wobec Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszej umowy.
§ 4. ust. 5 projektu umowy brzmi:
Dniem płatności wynagrodzenia jest dzień dokonania przez Zamawiającego polecenia przelewu należnej Wykonawcy kwoty.
Białystok, 27.02.2020 r.
GM-I.272.1.2020
WSZYSCY WYKONAWCY
Zamówienie: Usługa promocji w mediach społecznościowych (Facebook oraz Instagram) poprzez płatną dystrybucję treści publikowanych na profilu Województwo Podlaskie na portalu Facebook z wykorzystaniem Facebook Ads.
Zamawiający informuje, że odwołuje postępowanie.
Metryka strony