Wykonywanie czynności konserwacyjnych automatycznych drzwi obrotowych i automatycznych drzwi przesuwnych

Tytuł Wykonywanie czynności konserwacyjnych automatycznych drzwi obrotowych i automatycznych drzwi przesuwnych
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
NR Zamówienia BA-I.2512.25.2017
Kategoria Usługi
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2017-12-11

                                                             Białystok, 30.11.2017r.

Biuro Administracyjno- Gospodarcze    
BA-I.2512.25.2017      


 Zapytanie ofertowe          

Zapraszam do złożenia oferty na wykonywanie czynności konserwacyjnych automatycznych drzwi obrotowych i automatycznych drzwi przesuwnych oraz zapewnienie stałej gotowości serwisowej urządzeń zainstalowanych w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1.


Charakterystyka zamówienia:                         

I. Miejsce oraz okres świadczenia usługi:    

W ramach realizacji postępowania o udzielenie zamówienia na wykonywanie czynności konserwacyjnych zostały wydzielone odrębne zadania:

Zadanie nr 1:
Konserwacja i serwis automatycznych drzwi obrotowych wraz z kurtyną powietrzną (typ: KDB/RD) oraz zapewnienie stałej gotowości użytkowej w okresie: 01.01.2018 r.-31.08.2019r.  (20 m-cy). Drzwi zlokalizowane są w budynku UMWP przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1
w Białymstoku.

Zadanie nr 2:
Konserwacja i serwis automatycznych drzwi przesuwnych (typ: UniSlide-2) oraz zapewnienie stałej gotowości użytkowej w okresie: 01.01.2018r.- 31.08.2019 r. (20 m-cy).        
Drzwi zlokalizowane są w budynku UMWP przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1
w Białymstoku.

II. Opis przedmiotu zamówienia:

A. Zadanie nr 1:         
           

  1. Zakres prac konserwacyjnych określa „Wykaz urządzeń oraz czynności przeglądów konserwacyjnych - Zadanie nr 1” stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego.
  2. Częstotliwość wykonywania przeglądów konserwacyjnych - wykonanie czynności konserwacyjnych co 3 miesiące (tj. 7 przeglądów w okresie: 01.2018r.-31.08.2019r.).

 B. Zadanie nr 2:

  1. Zakres prac konserwacyjnych określa „Wykaz urządzeń oraz czynności przeglądów konserwacyjnych - Zadanie nr 2” stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego.
  2. Częstotliwość wykonywania przeglądów konserwacyjnych - wykonanie czynności konserwacyjnych co 3 miesiące (tj. 7 przeglądów w okresie: 01.01.2018r.-31.08.2019r.).

III. Istotne postanowienia umowy:      
               
    Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego: Umowa - wzór (dla zadania nr 1 i 2)

IV. Inne ustalenia:

  1. Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie ryczałtowej, oddzielnie dla każdego zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tzn. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. Zamawiający ma prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania (Nr 1 i  Nr 2).
  2. Oferowana kwota ryczałtowa obejmuje wszelkie czynności związane z wykonaniem prac konserwacyjnych, w tym koszt: robocizny, dojazdu, materiałów potrzebnych do przeprowadzenia przeglądu, zastosowania niezbędnych urządzeń i aparatury oraz ew. koszty związane z utylizacją zdemontowanych części itp.
  3. Czynności związane z wykonywaniem prac konserwacyjnych nie mogą utrudniać pracy w Urzędzie. Czynności te winny być wykonywane po godzinach pracy Urzędu tj. po godz.16.
  4. Podczas wykonywania prac konserwacyjnych lub innych prac związanych z realizacją zadania Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy swoje i swoich pracowników, a także za ewentualne szkody spowodowane Zamawiającemu i osobom trzecim.
  5. Czas reakcji: do 24 godzin od telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego pisemnie (mail lub fax). W przypadku zgłoszenia awarii w godz. 15:30 - 7:30 potwierdzenie pisemne zostanie przesłane najpóźniej do godz. 8:30 dnia roboczego.
  6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że zrealizował co najmniej dwie (2) umowy obejmujące minimum 12-miesięczny okres realizacji polegające na:

-  serwisie  automatycznych drzwi obrotowych (dla Zadania nr 1)

-  serwisie automatycznych drzwi przesuwnych (dla Zadania nr 2)  

nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w okresie odpowiednio krótszym.
Należy wskazać: Zamawiającego, numery i daty umów, miejsca i okresy wykonywania serwisu, nazwy lub oznaczenia serwisowanych urządzeń, których dotyczy niniejsze Zapytanie ofertowe.

  1. Oferenci dokonają oględzin / wizji lokalnej na potrzeby sporządzenia oferty.
    Oględziny / wizja lokalna powinna być potwierdzona przez Zamawiającego,
                 a potwierdzenie dołączone do oferty.
  2. Oferty niekompletne w zakresie wymagań, o których mowa w cz.VII pkt b do e będą przez Zamawiającego odrzucane jako niespełniające warunków Zapytania ofertowego.

V. Kryteria wyboru oferty

- cena 100% (przy spełnieniu oczekiwań Zamawiającego).           

VI. Płatności

  1. Termin płatności: 21 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Urzędu
    Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1 w
           Białymstoku, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  2. Płatnik:
       „ Województwo Podlaskie           
           15-888 Białystok  
           ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1            
           NIP: 542-25-42-016       
           Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego”      

VII. Termin i sposób złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1, pok. nr 605 lub emailem: ba@wrotapodlasia.pl, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 11.12.2017r. (poniedziałek) do godz. 12:00.

Do oferty proszę dołączyć:   

  1. dane rejestrowe firmy;    
    niezbędne dokumenty potwierdzające uprawnienia do świadczenia usług objętych zapytaniem ofertowym;
  2. referencje potwierdzające fachowość i rzetelność wykonywania czynności objętych zapytaniem;
  3. wykaz zrealizowanych umów (co najmniej dwie) związanych z serwisem automatycznych drzwi obrotowych typu KDB/RD (dla Zadania nr 1) / automatycznych drzwi przesuwnych typu UniSlide-2 (dla Zadania nr 2);
  4. potwierdzenie dokonania oględzin, wizji lokalnej.

Ewentualne zapytania proszę kierować do Pana Mirosława Jakimowicza, tel. 85 66 54 558, 609 970 127 lub Pana Tomasza Greś, tel. 85 66 54 552, 609 096 310. 

„Informuję, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia na  wykonywanie czynności  konserwacyjnych automatycznych drzwi obrotowych (Zadanie nr 1) i automatycznych drzwi przesuwnych (Zadanie nr 2) w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego  przy ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 w Białymstoku  ustalono, że najkorzystniejszą ofertę złożyła Firma: AUTOMATIC Serwis Drzwi O Napędzie Automatycznym Piotr Piskorz; Rostołty 30, 16-061 Juchnowiec; NIP: 966-017-79-62.
Realizacja zakresu prac określonych w Zapytaniu ofertowym nr BA-I.2512.25.2017 z  dnia 30.11.2017r. została wyceniona na kwotę:
      - dla Zadania nr 1 - 7 749,00 zł brutto z podatkiem VAT (słownie złotych: siedem tysięcy siedemset czterdzieści dziewięć 00/100).

      - dla Zadania nr 2 - 1 722,00 zł brutto z  podatkiem VAT (słownie złotych: jeden tysiąc siedemset dwadzieścia dwa 00/100).”

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Rafał Żukowski

Wprowadzający: Rafał Żukowski

Data modyfikacji: 2017-12-18

Opublikował: Rafał Żukowski

Data publikacji: 2017-12-01

Rejestr zmian