Zaproszenie do złożenia oferty na wykonanie i montaż 66 tablic informacyjnych na stojakach stanowiących element wyposażenia Miejsc Obsługi Rowerzystów

Data wydania 2017-11-29
Tytuł Zaproszenie do złożenia oferty na wykonanie i montaż 66 tablic informacyjnych na stojakach stanowiących element wyposażenia Miejsc Obsługi Rowerzystów
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
Kategoria Usługi
Status Postępowania W trakcie
Termin składania ofert 2017-12-06

Białystok dnia 29 listopada 2017 r.
BI-II.052.1.37.2017


Zapytanie ofertowe


Zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie i montaż 66 tablic informacyjnych na stojakach stanowiących element wyposażenia Miejsc Obsługi Rowerzystów.


WPROWADZENIE
1. W ramach projektu „Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej – województwo podlaskie” wybudowano wzdłuż trasy Gren Velo miejsca obsługi rowerzystów (MOR) wyposażone w stojaki, na których zamontowane zostaną tablice informacyjne będąca przedmiotem niniejszego zamówienia. Wzór stojaka oraz lokalizacja MOR-ów podana została w załącznikach nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Zamawiający dysponuje projektami tablic w formie elektronicznej (projekty opracowane zostały przy użyciu programu Adobe InDesign) z tym, że zachodzi konieczność naniesienia na projektach tablic zmian i poprawek, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego – przykładowy projekt tablicy do weryfikacji stanowi załącznik nr 1a do niniejszego zapytania.


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż 66 tablic informacyjnych.
4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
1) wprowadzenie, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, zmian i poprawek tekstowych w elektronicznej wersji projektów tablic, w tym celu Zamawiający przekaże wykonawcy w formie edytowalnej, w formacie doc., odrębnie dla każdej tablicy, wykaz zmian i poprawek,
2) wykonanie, zgodnie z wymogami określonymi w pkt 5, 66 tablic informacyjnych na podstawie zweryfikowanych projektów, o których mowa w pkt 4.1,
3) montaż tablic informacyjnych na stojakach znajdujących się w MOR-ach wskazanych w załączniku nr 1 do zapytania.
5. Wymogi dotyczące tablic informacyjnych oraz ich montażu:
1) wymiary tablicy: szerokość 1400 cm, wysokość 90 cm,
2) tablica wykonana z tworzywa kompozytowego typu dibond o grubości co najmniej 3 mm,
3) kolorowy wydruk na folii i oklejenie tablic wraz z oklejeniem brzegów,
4) zabezpieczenie folią ochronną przed działaniem warunków atmosferycznych,
5) tablice informacyjne zamontowane zostaną na istniejących stojakach w sposób gwarantujący trwałość montażu,
6) Wykonawca zobowiązany będzie montując tablice na terenie gminy Płaska (4 tablice) zdemontować istniejące tablice i ponownie je zamontować z drugiej strony stojaka.


TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
6. Wykonawca zobowiązany jest:
1) wprowadzić zmiany i poprawki w projektach tablic i przedstawić zaktualizowane projekty do zatwierdzenia Zamawiającemu do dnia 31.01.2018 r.,
2) wykonać i zamontować tablice do dnia 10.04.2018 r.


WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
7. Warunki i zasady wykonania zamówienia określone zostały w istotnych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.


WYMOGI STAWIANE OFERENTOM
8. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy:
1) prowadzący działalność gospodarczą, której przedmiotem jest świadczenie usług zgodnych z przedmiotem niniejszego zapytania,
2) mający doświadczenie oraz potencjał techniczny niezbędny do jego wykonania, tj. zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat zamówienia polegające na wykonaniu i montażu co najmniej 10 tablic informacyjnych, a wykonane usługi zostały wykonane należycie.
9. Na potwierdzenie spełnienia warunków o których mowa w pkt 8 wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej,
2) wykaz zrealizowanych usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania wraz z dokumentem potwierdzającym, że usługa wykonana została należycie (referencje).


KRYTERIA WYBORU OFERTY
10. Kryterium wyboru oferty jest cena – waga 100%.
11. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę za realizację przedmiotu zamówienia.


TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
12. Ofertę sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania wraz z wymaganymi dokumentami, o których mowa w pkt 9, należy złożyć do dnia 6.12.2017 r. do godz. 11ºº w Biurze Inwestycji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, ul. Św. Rocha 13/15, 15-879 Białystok.
13. Podana w ofercie cena jest ceną ryczałtową. Cena ryczałtowa podana w ofercie obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
14. Ewentualne zapytania proszę kierować na adres e-mail: wiesław.cywoniuk@wrotapodlasia.pl lub telefonicznie nr (85) 66-54-626.
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na jego realizację.

WYNIK PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA:

Na podstawie złożonych ofert, ustalono, że najkorzystniejszą ofertę, spełniającą wszystkie wymogi określone w zapytaniu ofertowym, złożyła Agencja Fotograficzno-Reklamowa MAZURY – cena oferty brutto 13.000,00 zł

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Krzysztof Seredyński

Wprowadzający: Krzysztof Seredyński

Data modyfikacji: 2017-12-08

Opublikował: Krzysztof Seredyński

Data publikacji: 2017-11-29

Rejestr zmian