Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej Spokojna Przystań w Garbarach

Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej Spokojna Przystań w Garbarach

16 listopada 2013

DPS “Spokojna Przystań”

16-050 Garbary

TELEFON: 856511078, 857176090,

FAX: 856511078, 857176090,

E-mail: sapde@wp.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Ogłoszenie o zamówieniu


zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.11.2013r.


Numer ogłoszenia 467890-2013


1. Nazwa i adres zamawiającego;


Stowarzyszenie „Aktywnie Przeciw Depresji” prowadzące Dom Pomocy Społecznej „Spokojna Przystań” w Garbarach, 16-050 Michałowo, tel/fax: 856511078, e-mail: sapde@wp.pl.


2. Określenie trybu zamówienia;


Przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013r., poz. 907), dalej zwanej "ustawą”.


3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia; www.wrtoapodlasia.pl/zampub


4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych; Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej Spokojna Przystań w Garbarach. CPV:15110000-2, 15130000-8.


Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.


5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


6. Termin wykonania zamówienia; Okres w miesiącach: 12


7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;


 


-Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do siwz.


 


-Wiedza i doświadczenie - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do siwz.


 


-Potencjał techniczny - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do siwz.


 


-Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do siwz.


 


-Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do siwz.


 


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę.




Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu.


 


W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda:


-oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnego z treścią załącznika nr 4 do siwz;


-oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią załącznika nr 3 do siwz;


-aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp- załącznik nr 5 do siwz);


 


8. Informacja na temat wadium; Zamawiający nie żąda wadium.


9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie; Cena – 100%


10. Miejsce i termin składania ofert;


Oferty należy składać w Domu Pomocy Społecznej „Spokojna Przystań” w Garbarach, 16-050 Michałowo do dnia 26.11.2013r, do godz. 13:00.


11. Termin związania ofertą;


Termin związania ofertą wynosi 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.


14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.


Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających.



Rozstrzygnięcie

Stowarzyszenie „Aktywnie Przeciw Depresji” prowadzące Dom Pomocy Społecznej „Spokojna Przystań” w Garbarach, informuje, iż o wynikach rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywną dostawę mięsa i wędlin.

Pakiet I, została wybrana oferta przedstawiona przez firmę: BT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Bruno Tassi spółka komandytowo-akcyjna, ul. Górczewska 181, 01-459 Warszawa, Oddział w Białymstoku, ul. Gen. Wł. Andersa 73, 15-113 Białystok.

Oferta wybranego wykonawcy zawierała najniższą cenę (107881,73zł brutto) i uzyskała najwyższą liczbę 100 punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez zamawiającego.

Oferty w postępowania złożyły również firmy:

-Franko Sp. z o.o., adres: Al. 1000-lecia P.P. 4, 15-111 Białystok, (cena oferty brutto: 114471,00zł).

-Sokołów S.A., Aleja 550-lecia 1, 08-300 Sokołów, (cena oferty brutto: 115658,86zł, liczba punktów: 93,27pkt).

Pakiet II, została wybrana oferta przedstawiona przez firmę: Sokołów S.A., Aleja 550-lecia 1, 08-300 Sokołów.

Oferta wybranego wykonawcy zawierała najniższą cenę (54481,72zł brutto) i uzyskała najwyższą liczbę 100 punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez zamawiającego.

Oferty w postępowania złożyły również firmy:

-Franko Sp. z o.o., adres: Al. 1000-lecia P.P. 4, 15-111 Białystok, (cena oferty brutto: 56872,20zł).

-BT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Bruno Tassi spółka komandytowo-akcyjna, ul. Górczewska 181, 01-459 Warszawa, Oddział w Białymstoku, ul. Gen. Wł. Andersa 73, 15-113 Białystok (cena oferty brutto: 57244,70zł, liczba punktów: 95,17pkt).

 

Pakiet III, została wybrana oferta przedstawiona przez firmę: BT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Bruno Tassi spółka komandytowo-akcyjna, ul. Górczewska 181, 01-459 Warszawa, Oddział w Białymstoku, ul. Gen. Wł. Andersa 73, 15-113 Białystok.

Oferta wybranego wykonawcy zawierała najniższą cenę (27577,62zł brutto) i uzyskała najwyższą liczbę 100 punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez zamawiającego.

Ofertę w postępowaniu złożyła również firma:

-Franko Sp. z o.o., adres: Al. 1000-lecia P.P. 4, 15-111 Białystok, (cena oferty brutto: 31001,25zł).