Sukcesywne dostawy oleju opałowego do DPS w Garbarach
Sukcesywne dostawy oleju opałowego do DPS w Garbarach
13 grudnia 2013
DPS “Spokojna Przystań”
16-050 Garbary
TELEFON: 856511078, 857176090,
FAX: 856511078, 857176090,
E-mail: sapde@wp.pl
Tryb przetargu
Treść ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu
zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.12.2013r.
Numer ogłoszenia 517592-2013
1. Nazwa i adres zamawiającego;
Stowarzyszenie „Aktywnie Przeciw Depresji” prowadzące Dom Pomocy Społecznej „Spokojna Przystań” w Garbarach, 16-050 Michałowo, tel/fax: 856511078, e-mail: sapde@wp.pl.
2. Określenie trybu zamówienia;
Przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), dalej zwanej "ustawą”.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia; www.wrtoapodlasia.pl/zampub
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych;
Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa 70m³ oleju opałowego lekkiego o
parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami normy
PN-C-96024:2011 (gatunek L1). CPV 09135100-5.
Zamawiąjący nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia; do dnia 31.12.2014r.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
-Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję na obrót paliwami ciekłymi. Spełnienie warunku należy potwierdzić koncesją na obrót paliwami ciekłymi, której obowiązek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012r., poz. 1059 z późn. zm.) oraz złożeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią załącznika nr 3 do siwz.
-Wiedza i doświadczenie - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do siwz.
-Potencjał techniczny - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do siwz.
-Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do siwz.
-Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 3 do siwz.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia-nie spełnia” na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę.
Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy Wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w
postępowaniu.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda:
-oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnego z treścią załącznika nr 4 do siwz;
-oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią załącznika nr 3 do siwz;
-aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp- załącznik nr 5 do siwz);
-koncesja, zezwolenie lub licencja
8. Informacja na temat wadium; Zamawiający nie żąda wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie; Cena – 100%
10. Miejsce i termin składania ofert;
Oferty należy składać w Domu Pomocy Społecznej „Spokojna Przystań” w Garbarach, 16-050 Michałowo do dnia 20.12.2013r, do godz. 12:00.
11. Termin związania ofertą;
Termin związania ofertą wynosi 30 dni, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4, jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających.
Rozstrzygnięcie