Zapytanie ofertowe - Dostawa blatów produkcyjnych do produkcji betonowej kostki brukowej w ilości 4500 sztuk

Data wydania 2017-10-27
Tytuł Zapytanie ofertowe - Dostawa blatów produkcyjnych do produkcji betonowej kostki brukowej w ilości 4500 sztuk
Typ Zamówienia Transakcje nieobjęte ustawą Pzp
Kategoria Dostawy
Status Postępowania Zakończone
Termin składania ofert 2017-11-24

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający:

 

PATER FIRMA A.E. DANILUK SPÓŁKA JAWNA

Aleja Wilanowska 87 lok. 11,

02-765 Warszawa

Regon: 147268473

NIP: 5213673197

 

             Adres do korespondencji:

             Siemiatycze Stacja

             Ul. Fabryczna 10

             17-300 Siemiatycze

 

E-mail:                      pyszko@pater.pl

Os. do kontaktu:        Krzysztof Pyszko tel. +48 668642511

 

Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest:

Dostawa blatów produkcyjnych do produkcji betonowej kostki brukowej w ilości 4500 sztuk.

 

Parametry blatów:

  •  rozmiar – długość 1400 mm, szerokość 1150 mm, grubość 50 mm,
  •  kształt i wymiary – zgodnie z załączonym rysunkiem (załącznik nr 3),
  •  materiał – tworzywo sztuczne ( poliolefiny i polimer styrenowy połączony z dodatkami włókna szklanego) podlegające w 100%  recyklingowi,
  • gęstość - średnia 1200 kg/m3, jednak nie mniej jak 1100 kg/m3,
  • sprężystość materiału Moduł Younga - 5400 N/mm2,
  • twardość - w skali Shore'a - ≥ 70 ,
  • tolerancja - grubości ± 0,5 mm, długości ± 2,0 mm, szerokości ± 4,0 mm,
  • klasa odporności ogniowej - B2,
  • temperatura topnienia - > 160 °C,
  • temperatura samozapłonu - > 300 °C.

 

 

Kod CPV

42000000-6

Nazwa kodu CPV

Maszyny przemysłowe

 

Termin realizacji zamówienia: 30-06-2018

 

Kryterium wyboru oferty:

 

Kryterium wyboru

Znaczenie

Cena brutto

80%

Gwarancja

20 %

 

Kryterium Ceny brutto będzie oceniane wg wzoru :                   C=Cw/Cr x 80 % x 100

Gdzie:              Cw – wartość oferty najkorzystniejszej w zbiorze

                         Cr – wartość oferty rozpatrywanej

                         C – ilość punktów przyznana ofercie

Oferty wyrażone w walucie innej niż PLN będą przeliczane na złotówki po kursie średnim NBP z dnia ogłoszenia postępowania.

Kryterium Gwarancja (liczba miesięcy) będzie oceniane wg wzoru :      D = Dr/Dw x 20 % x 100

Gdzie:    Dw – okres gwarancji oferty najkorzystniejszej w zbiorze

                Dr – okres gwarancji rozpatrywanej oferty

                D – ilość punktów przyznana ofercie

 

Sumaryczna ilość punktów uzyskanych przez oferenta zostanie ustalona wg wzoru:

Sn = C + D

 

 

Sposób przygotowania ofert:

 

  1. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym Zapytaniu.
  2. Ofertę należy złożyć na wzorze formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Formularz ofertowy należy wypełnić w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania lub komputerze nieścieralnym atramentem.
  4. Formularz ofertowy musi być podpisany przez osoby uprawnione do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.
  5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden formularz ofertowy, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia.
  6. Do formularza ofertowego należy dołączyć przewidywany harmonogram prac.
  7. Do formularza ofertowego należy dołączyć opinię o innowacyjności stwierdzającą kiedy (miesiąc i rok, w przypadku terminu granicznego również dzień) nastąpiła premiera na rynku światowym oferowanych blatów,
  8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.Podana w ofercie cena jest ceną ostateczną, obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia.

 

Miejsce i termin składania ofert:

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: ul. Fabryczna 10 Siemiatycze-Stacja, 17-300 Siemiatycze lub e-mailem na adres pyszko@pater.pl

 

Termin składania ofert mija 24.11.2017 r.

 

Warunki udziału w postępowaniu:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

  • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
  • Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i zasobami ludzkimi zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
    • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
    • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
    • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej.

Warunki zmiany umowy:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających wyłącznie z oczywistych pomyłek w treści umowy, zmiany przepisów prawnych, a także dotyczących:   

  • wysokości ceny w przypadku - zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy przedmiotu umowy -
  • w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja urządzeń zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot Umowy

Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu.

 

Informacje dodatkowe:

 

  1. Ocena ofert i wyłonienie Wykonawcy zostanie dokonane do 28.11.2017 r.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków zamówienia lub unieważnienia postępowania.
  6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na przedmiot zamówienia.  

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,

Załącznik nr 2 – Wzór umowy,

Załącznik nr 3 – Rysunek techniczny.

                                                     

Siemiatycze Stacja, 28 listopada 2017

 

 

Przetarg został zakończony - nierozstrzygnięty. Brak ofert spełniających kryteria przetargu.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Wytwarzający / odpowiadający: Marek Rękawek

Wprowadzający: Marek Rękawek

Data modyfikacji: 2017-11-28

Opublikował: Marek Rękawek

Data publikacji: 2017-10-23

Rejestr zmian