Zapytanie ofertowe - wyłonienie wykonawcy słupowej stacji transformatorowej STN23 20/630/II/PP3, linii napowietrznej SN15kV oraz doprowadzenia zasilania NN kablem ziemnym o długości ok 200 m.
Data wydania | 2017-10-04 |
---|---|
Tytuł | Zapytanie ofertowe - wyłonienie wykonawcy słupowej stacji transformatorowej STN23 20/630/II/PP3, linii napowietrznej SN15kV oraz doprowadzenia zasilania NN kablem ziemnym o długości ok 200 m. |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
Kategoria | Roboty Budowlane |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2017-10-19 |
Siemiatycze Stacja, dn. 04.10.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
PATER FIRMA A.E. DANILUK SPÓŁKA JAWNA
Aleja Wilanowska 87 lok. 11,
02-765 Warszawa
Regon: 147268473
NIP: 5213673197
Adres do korespondencji:
Siemiatycze Stacja
Ul. Fabryczna 10
17-300 Siemiatycze
E-mail: pyszko@pater.pl
Os. do kontaktu: Krzysztof Pyszko tel. +48 668642511
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- Budowa słupowej stacji transformatorowej STN23 20/630/II/PP3.
- Montaż linii napowietrznej SN15kV.
- Doprowadzenie zasilania NN kablem ziemnym aluminiowym czterożyłowym o średnicy 240 mm² o długości 200 m położony potrójnie.
UWAGA. Wykonanie dwóch pierwszych pozycji zgodnie z projektem zamieszczonym w załącznikach:
załącznik nr 3 - projekt wykonawczy,
załącznik nr 4 - schemat tablicy,
załącznik nr 5 - mapa,
załącznik nr 6 - schemat trafo,
załącznik nr 7 - schemat szafy,
załącznik nr 8 - układ pomiarowy,
załącznik nr 9 - zestawienie montażowe.
Kod CPV:
Kod CPV 45231400-9
Kod CPV 45232210-7
Kod CPV 45312310-3
Kod CPV 45342000-6
Kod CPV 45233200-1
Kod CPV 45233200-4
Nazwa kodu CPV:
Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych
Ochrona odgromowa
Wznoszenie ogrodzeń
Roboty w zakresie różnych nawierzchni
Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
Termin realizacji zamówienia: 31-01-2018
Kryterium wyboru oferty:
Kryterium wyboru |
Znaczenie |
Cena brutto |
80% |
Gwarancja |
20 % |
Kryterium Ceny brutto będzie oceniane wg wzoru : C=Cw/Cr x 80 % x 100
Gdzie: Cw – wartość oferty najkorzystniejszej w zbiorze
Cr – wartość oferty rozpatrywanej
C – ilość punktów przyznana ofercie
Oferty wyrażone w walucie innej niż PLN będą przeliczane na złotówki po kursie średnim NBP z dnia ogłoszenia postępowania.
Kryterium Gwarancja będzie oceniane wg wzoru : D = Dr/Dw x 20 % x 100
Gdzie: Dw – okres gwarancji oferty najkorzystniejszej w zbiorze
Dr – okres gwarancji rozpatrywanej oferty
D – ilość punktów przyznana ofercie
Sumaryczna ilość punktów uzyskanych przez oferenta zostanie ustalona wg wzoru:
Sn = C + D
Sposób przygotowania ofert:
- Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym Zapytaniu.
- Ofertę należy złożyć na wzorze formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Formularz ofertowy należy wypełnić w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania lub komputerze nieścieralnym atramentem.
- Formularz ofertowy musi być podpisany przez osoby uprawnione do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.
- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden formularz ofertowy, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia.
- Do formularza ofertowego należy dołączyć przewidywany harmonogram prac.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.Podana w ofercie cena jest ceną ostateczną, obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia.
Miejsce i termin składania ofert:
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: ul. Fabryczna 10 Siemiatycze-Stacja, 17-300 Siemiatycze lub e-mailem na adres pyszko@pater.pl
- Termin składania ofert mija 19.10.2017 r.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i zasobami ludzkimi zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej.
Warunki zmiany umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających wyłącznie z oczywistych pomyłek w treści umowy, zmiany przepisów prawnych, a także dotyczących:
- wysokości ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy przedmiotu umowy
- sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja urządzeń zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot Umowy
Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu.
Informacje dodatkowe:
- Ocena ofert i wyłonienie Wykonawcy zostanie dokonane do 23.10.2017 r.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków zamówienia lub unieważnienia postępowania.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na przedmiot zamówienia.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 - Wzór umowy,
Załącznik nr 3 - Projekt wykonawczy,
Załącznik nr 4 - Schemat tablicy,
Załącznik nr 5 - Mapa,
Załącznik nr 6 - Schemat trafo,
Załącznik nr 7 - Schemat szafy,
Załącznik nr 8 - Układ pomiarowy,
Załącznik nr 9 - Zestawienie montażowe.
Siemiatycze Stacja, 23.10.2017
Informacja o wyniku postępowania
Dziękujemy za udział w ogłoszonym postępowaniu dotyczącym zamówienia na budowę słupowej stacji transformatorowej STSN23-20/630/II/PP3, oraz montaż linii napowietrznej SN15kV i doprowadzenie zasilania NN kablem ziemnym o długości 200m położonego potrójnie do zakładu produkcyjnego ul. Fabryczna 10 Siemiatycze-Stacja, 17-300 Siemiatycze. Informujemy, iż w wyniku przeprowadzonej oceny za najkorzystniejszą uznano ofertę przedsiębiorstwa MAX ENERGY Sp.z.o.o. ul. Ciesielska 2/55,15-542 Białystok
Metryka strony