Zapytanie ofertowe - wyłonienie wykonawcy czterech basenów wodnych, płyty żelbetowej pod mobilne urządzenia do sortowania kruszywa naturalnego , utwardzenia terenu, studni głębinowej
Data wydania | 2017-09-26 |
---|---|
Tytuł | Zapytanie ofertowe - wyłonienie wykonawcy czterech basenów wodnych, płyty żelbetowej pod mobilne urządzenia do sortowania kruszywa naturalnego , utwardzenia terenu, studni głębinowej |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
Kategoria | Roboty Budowlane |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2017-10-25 |
Dotyczy projektu „Wprowadzenie innowacji procesowej i produktowej w przedsiębiorstwie Pater Firma A.E. Daniluk Spółka jawna w zakresie produkcji nowych i udoskonalonych elementów betonowych” nr RPO.01.03.00-20-0126/17
Siemiatycze Stacja, dn. 26.09.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający:
PATER FIRMA A.E. DANILUK SPÓŁKA JAWNA
Aleja Wilanowska 87 lok. 11,
02-765 Warszawa
Regon: 147268473
NIP: 5213673197
Adres do korespondencji:
Siemiatycze Stacja
Ul. Fabryczna 10
17-300 Siemiatycze
E-mail: pyszko@pater.pl
Os. do kontaktu: Krzysztof Pyszko tel. +48 668642511
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
- budowa czterech basenów wodnych -żelbetowy ogrodzonych siatką plecioną o wymiarach: długość: 50 m, szerokość: 13 m, głębokość: 3,5 m,
- budowa płyty żelbetowej pod mobilne urządzenia do sortowania kruszywa naturalnego o wymiarach: długość: 60 m, szerokość: 50 m,
- utwardzenie terenu - drogi dojazdowej, wykonanie z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 732 m²,
- montaż studni głębinowej z osprzętem na głębokości nie mniejszej niż 20 m i wydajności nie mniejszej niż 8 m3/godz.
UWAGA. Wykonanie całości zgodnie z projektem zamieszczonym w załącznikach :
załącznik nr 3 opis wykonawczy
załącznik nr 4 detal konstrukcyjny
załącznik nr 5 mapa
załącznik nr 6 płyta żelbetowa
załącznik nr 7 zbiornik przekroje
Kod CPV
45000000-7
45262200-3
45233226-9
45240000-1
45262300-4
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
Budowa obiektów inżynierii wodnej
Betonowanie
Termin realizacji zamówienia:
budowa płyty żelbetowej pod mobilne urządzenia do sortowania kruszywa naturalnego do 31-01-2018
pozostała część zamówienia do 31-03-2018
Kryterium wyboru oferty:
Kryterium wyboru |
Znaczenie |
Cena brutto |
80% |
Gwarancja |
20 % |
Kryterium Ceny brutto będzie oceniane wg wzoru : C=Cw/Cr x 80 % x 100
Gdzie: Cw – wartość oferty najkorzystniejszej w zbiorze
Cr – wartość oferty rozpatrywanej
C – ilość punktów przyznana ofercie
Oferty wyrażone w walucie innej niż PLN będą przeliczane na złotówki po kursie średnim NBP z dnia ogłoszenia postępowania.
Kryterium Gwarancja będzie oceniane wg wzoru : D = Dr/Dw x 20 % x 100
Gdzie: Dw – okres gwarancji oferty najkorzystniejszej w zbiorze
Dr – okres gwarancji rozpatrywanej oferty
D – ilość punktów przyznana ofercie
Sumaryczna ilość punktów uzyskanych przez oferenta zostanie ustalona wg wzoru:
Sn = C + D
Sposób przygotowania ofert:
- Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszym Zapytaniu.
- Ofertę należy złożyć na wzorze formularza ofertowego będącego załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Formularz ofertowy należy wypełnić w języku polskim w formie pisemnej, na maszynie do pisania lub komputerze nieścieralnym atramentem.
- Formularz ofertowy musi być podpisany przez osoby uprawnione do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy.
- Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden formularz ofertowy, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym Ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia.
- Do formularza ofertowego należy dołączyć przewidywany harmonogram prac.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Podana w ofercie cena jest ceną ostateczną, obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia.
Miejsce i termin składania ofert:
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: ul. Fabryczna 10, 17-300 Siemiatycze-Stacja, lub e-mailem na adres: pyszko@pater.pl
- Termin składania ofert mija 25.10.2017 r.
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i zasobami ludzkimi zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
-
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy, wynikających wyłącznie z oczywistych pomyłek w treści umowy, zmiany przepisów prawnych, a także dotyczących:
- wysokości ceny w przypadku,
- zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy przedmiotu umowy,
- w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy produkcja urządzeń zostanie zakończona lub ograniczona, po zaproponowaniu przez Wykonawcę urządzeń o parametrach jakościowych nie gorszych od parametrów urządzeń stanowiących przedmiot Umowy.
Zmiany, o których mowa powyżej dla swojej ważności muszą być zaakceptowane w formie pisemnej przez obydwie strony umowy w postaci aneksu.
Informacje dodatkowe:
- Ocena ofert i wyłonienie Wykonawcy zostanie dokonane do 27.10.2017 r.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków zamówienia lub unieważnienia postępowania.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na przedmiot zamówienia.
.………………………….……..………………….
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik nr 2 - Wzór umowy
załącznik nr 3 - Opis wykonawczy
załącznik nr 4 - Detal konstrukcyjny
załącznik nr 5 - Mapa
załącznik nr 6 - Płyta żelbetowa
załącznik nr 7 - Zbiornik przekroje
Siemiatycze Stacja, 27.10.2017
Informacja o unieważnieniu postępowania
Informujemy, iż postępowanie wyboru oferty, której przedmiotem zamówienia jest:
- budowa czterech basenów wodnych -żelbetowy ogrodzonych siatką plecioną o wymiarach: długość 50m, szerokość 13m, głębokości 3,5m,
- budowa płyty żelbetowej pod mobilne urządzenia do sortowania kruszywa naturalnego o wymiarach: długość 60m, szerokość 50m,
- utwardzenie terenu - drogi dojazdowej, wykonanie z betonowej kostki brukowej o grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej w ilości 732 m²,
- montaż studni głębinowej z osprzętem na głębokości nie mniejszej niż 20m i wydajności nie mniejszej niż 4,8 m3/d
zgodnie z Zapytaniem ofertowym z dnia 26.09.2017, zostaje unieważnione ze względu na błąd w przeprowadzonej procedurze wyboru wykonawcy tj. brak informacji o wydłużeniu terminu składania ofert i zmiany treści zapytania ofertowego (w oparciu o Wytyczne Ministra Rozwoju i Finansów w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020).
Ponowne ogłoszenie o udzieleniu zamówienia dostępne na stronie http://przetargi.wrotapodlasia.pl/ od dnia 27.10.2017. Termin na złożenie ofert do 13.11.2017.
Metryka strony