Zakup najnowszej Licencji systemu Statlook
Data wydania | 2021-07-14 |
---|---|
Tytuł | Zakup najnowszej Licencji systemu Statlook |
Typ Zamówienia | Transakcje nieobjęte ustawą Pzp |
NR Zamówienia | DSI-II.1333.8.2021 |
Kategoria | Dostawy |
Status Postępowania | Zakończone |
Termin składania ofert | 2021-07-22 |
Białystok, 14.07.2021 r.
DSI-II.1333.8.2021
Zapytanie ofertowe
Zwracamy się do Państwa z zapytaniem ofertowym polegającym na zakupie najnowszej Licencji systemu Statlook. Oprogramowanie to musi zawierać wszystkie dostępne moduły tj.: Pakiet Zasoby, Pakiet Monitoring, Pakiet helpdesk, Pakiet RODO oraz roczną asystę serwisową. Załącznik numer 4 określa funkcjonalności, jakie musi zawierać oferowane oprogramowanie Statlook.
Licencja systemu nie może zawierać ograniczeń czasowych.
Prosimy o wypełnienie tabeli z Załącznika nr 1 – wyłącznie w polach oznaczonych na żółto. Tabela ta obejmuje również opcję dokupienia pojedynczych licencji Statlook Master oraz pojedynczych licencji Statlook Agent na nowe stacje, już w trakcie trwania umowy.
Do Zapytania ofertowego jako Załącznik nr 2 dołączony został wzór umowy, która będzie podpisana z wyłonionym Wykonawcą.
Zamawiający zastrzega, że realizacja umowy w zakresie wsparcia technicznego wymaga podpisania Umowy Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych na wzorze obowiązującym u Zamawiającego, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zapytaniem o cenę w myśl ustawy PZP.
Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych.
Inne ustalenia:
- Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę. Warunkiem niezbędnym do wystawienia faktury jest dostarczenie kluczy licencyjnych do zaoferowanego Oprogramowania oraz instalacja i konfiguracja oprogramowania przez Zamawiającego z ewentualną pomocą Wykonawcy – co potwierdzone zostanie podpisaniem Protokołu odbioru. Termin płatności wynosi 21 dni od daty doręczenia poprawnie wystawionej faktury przez Wykonawcę na rachunek bankowy.
- Komunikacja pomiędzy stronami umowy będzie się odbywać w języku polskim. Przedstawiciel Wykonawcy kontaktujący się z Zamawiającym w celu realizacji umowy obowiązany jest do znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w stopniu pozwalającym na prawidłową i terminową realizację jego obowiązków określonych zawartą umową.
- Kryterium wyboru oferty stanowi - 100% cena (Łączna wartość bieżącego zamówienia). Cenę oferty należy podać w złotych polskich z dokładnością do jednego grosza.
- Wyłącznym użytkownikiem programów będących przedmiotem zamówienia będzie Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
- Termin dostawy przedmiotu zamówienia – najpóźniej pięć dni roboczych od podpisania umowy.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy. Do oferty powinien być dołączony oryginał upoważnienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia tego postępowania bez podania przyczyny.
- Unieważnienie może nastąpić w szczególności w następujących przypadkach gdy:
- powstaną okoliczności wymagające zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
Ofertę w postaci wypełnionej tabeli z Załącznika nr 1 wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć drogą elektroniczną. Oferta ta powinna być zabezpieczona hasłem, które zostanie przesłane Zamawiającemu w ciągu 30 minut od upływu terminu składania ofert. Zamawiający wymaga aby oferta złożona w formie elektronicznej opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do działania w imieniu Wykonawcy.
Ofertę należy przesłać na adres email si@wrotapodlasia.pl w nieprzekraczalnym terminie do godz. 12:00 dnia 22.07.2021 r.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Załączniki:
Załącznik nr 1 - Tabela z kwotami
Załącznik nr 2 - Wzór umowy
Załącznik nr 3 - Wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
Załącznik nr 4 – Protokół odbioru końcowego
W razie jakichkolwiek pytań, prosimy kierować je na adres e-mail: si@wrotapodlasia.pl najpóźniej do dnia 19.07.2021 r. do godz.10.00. Na pytania przesłane po tym terminie Zamawiający nie musi udzielać odpowiedzi.
Informujemy, że najkorzystniejszą ofertę zlożyła firma Media-press.tv S.A. z siedzibą przy ul. Szymanowskiego1/15, 30-047 Kraków
Metryka strony