Usługa poligraficzna: projekt, skład , korekta tekstu, przygotowanie do druku i druk informatorów wraz z dostawą oraz druk zeszytów edukacyjnych wraz z dostawą wg projektu, którym dysponuje Zamawiający dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku .
Usługa poligraficzna: projekt, skład , korekta tekstu, przygotowanie do druku i druk informatorów wraz z dostawą oraz druk zeszytów edukacyjnych wraz z dostawą wg projektu, którym dysponuje Zamawiający dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku .
26 września 2012
Muzeum Podlaskie w Białymstoku
ul. Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
FAX: (085) 742 14 40
REGON: 000276328
E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl
Tryb przetargu
Treść ogłoszenia
Białystok: Usługa poligraficzna: projekt,
skład , korekta tekstu, przygotowanie do druku i druk informatorów
wraz z dostawą oraz druk zeszytów edukacyjnych wraz z dostawą wg
projektu, którym dysponuje Zamawiający dla Muzeum Podlaskiego w
Białymstoku .
Numer ogłoszenia: 366040 - 2012; data zamieszczenia:
26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna: projekt, skład , korekta tekstu, przygotowanie do druku i druk informatorów wraz z dostawą oraz druk zeszytów edukacyjnych wraz z dostawą wg projektu, którym dysponuje Zamawiający dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa poligraficzna: projekt, skład , korekta tekstu, przygotowanie do druku i druk informatorów wraz z dostawą oraz druk zeszytów edukacyjnych wraz z dostawą wg projektu, którym dysponuje Zamawiający . Zeszyt edukacyjny: format A4, 16 stron, kolor 4+4, papier offset 120g, okładka kreda 250g, kolor 4+0, lakier offsetowy, nakład 1.000 szt. Zamawiający dostarcza gotowy projekt zeszytów. Informatory Obrzędowość zimowa na Podlasiu i Obrzędowość letnio -jesienna na Podlasiu format B5, środek: obj. 24 str., kreda mat. 130g, kolor 4+4, okładka - karton 250g, kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 2 x 1.000 szt. wydawnictwa posiadają Nr ISBN.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.20.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nieżąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto ), daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. spełnia nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie wykonywania druków objętych przedmiotem zamówieniem (praca przy drukach podobnych jak przedmiot zamówienia przez okres co najmniej 1 roku) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu, spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, Oświadczenie, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Jakość usługi - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz Rynek
Kościuszki 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz Rynek Kościuszki 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczące druku zeszytów edukacyjnych realizowane w ramach projektu Polsko - Białoruskie spotkania muzealne. Projekt współfinansowany przez Departament Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w ramach konkursu Wspólne działania polsko - białoruskie 2012. Zamówienie dotyczące informatorów realizowane ramach programu Dziedzictwo kulturowe, Priorytet kultura ludowa, nazwa zadania pt. Rok obrzędowy na Podlasiu i współfinansowane jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Dodatkowe informacje
04.10.2012 r. o godz.10:00 w siedzibie Muzeum Podlaskiego
Ratusz Rynek Kościuszki 10
Kontakt
E-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
Sprawy merytoryczne :
Barbara Muszyńska - Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw
Telefon: 85 740 77 41, 509337095
E-mail : pwiw@muzeum.bialystok.pl
Numer
pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Promocji Wystaw i
Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku,
Ratusz Rynek Kościuszki 10.
Godziny, w których udzielane są informacje: od poniedziałku do piątku godz. 10oo – 14oo
Rozstrzygnięcie
Numer
oferty
|
Nazwa
Wykonawcy
|
Liczba pkt w
kryterium cena – 70%
|
Liczba pkt w
kryterium jakość usługi- 30%
|
Razem
|
1
|
RYTTER INVESTMENT Zbigniew
Rytter
ul. Przemysłowa 20
09-400 Płock
|
67,59 pkt.
|
30 pkt.
|
97,59
pkt.
|
5
|
PARTNER POLIGRAFIA
Andrzej Kardasz
15-703 Białystok
ul. Zwycięstwa 10
|
47,85 pkt.
|
30 pkt.
|
77,85
pkt.
|
6
|
Drukarnia Biały Kruk
Milewscy Spółka
Jawna
15-691 Białystok
ul. Kleeberga 14B
|
70 pkt.
|
30 pkt.
|
100 pkt.
|
7
|
NAVIGATOR studio
s.c.
Andrzej Sokólski, Marta Konopko,
Bogdan Suprun
15-111 Białystok
Al. 1000 – lecia PP
2
|
52,04 pkt.
|
30 pkt.
|
82,04 pkt.
|