Usługa poligraficzna: projekt, skład , korekta tekstu, przygotowanie do druku i druk informatorów wraz z dostawą oraz druk zeszytów edukacyjnych wraz z dostawą wg projektu, którym dysponuje Zamawiający dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku .

Usługa poligraficzna: projekt, skład , korekta tekstu, przygotowanie do druku i druk informatorów wraz z dostawą oraz druk zeszytów edukacyjnych wraz z dostawą wg projektu, którym dysponuje Zamawiający dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku .

26 września 2012

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:




 


Białystok: Usługa poligraficzna: projekt, skład , korekta tekstu, przygotowanie do druku i druk informatorów wraz z dostawą oraz druk zeszytów edukacyjnych wraz z dostawą wg projektu, którym dysponuje Zamawiający dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku .

Numer ogłoszenia: 366040 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka kultury.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna: projekt, skład , korekta tekstu, przygotowanie do druku i druk informatorów wraz z dostawą oraz druk zeszytów edukacyjnych wraz z dostawą wg projektu, którym dysponuje Zamawiający dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku ..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa poligraficzna: projekt, skład , korekta tekstu, przygotowanie do druku i druk informatorów wraz z dostawą oraz druk zeszytów edukacyjnych wraz z dostawą wg projektu, którym dysponuje Zamawiający . Zeszyt edukacyjny: format A4, 16 stron, kolor 4+4, papier offset 120g, okładka kreda 250g, kolor 4+0, lakier offsetowy, nakład 1.000 szt. Zamawiający dostarcza gotowy projekt zeszytów. Informatory Obrzędowość zimowa na Podlasiu i Obrzędowość letnio -jesienna na Podlasiu format B5, środek: obj. 24 str., kreda mat. 130g, kolor 4+4, okładka - karton 250g, kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 2 x 1.000 szt. wydawnictwa posiadają Nr ISBN.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.20.00.00-9.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2012.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Zamawiający nieżąda wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI



  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż 15.000,00 zł brutto ), daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. spełnia nie spełnia






  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie wykonywania druków objętych przedmiotem zamówieniem (praca przy drukach podobnych jak przedmiot zamówienia przez okres co najmniej 1 roku) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu, spełnia nie spełnia






III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY




  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami




  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy




  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia






III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM


W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:



  • próbki, opisy lub fotografie


III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, Oświadczenie, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:



  • 1 - Cena - 70

  • 2 - Jakość usługi - 30


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz Rynek Kościuszki 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz Rynek Kościuszki 10.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczące druku zeszytów edukacyjnych realizowane w ramach projektu Polsko - Białoruskie spotkania muzealne. Projekt współfinansowany przez Departament Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w ramach konkursu Wspólne działania polsko - białoruskie 2012. Zamówienie dotyczące informatorów realizowane ramach programu Dziedzictwo kulturowe, Priorytet kultura ludowa, nazwa zadania pt. Rok obrzędowy na Podlasiu i współfinansowane jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Dodatkowe informacje

Termin otwarcia ofert:
04.10.2012 r. o godz.10:00 w siedzibie Muzeum Podlaskiego
Ratusz Rynek Kościuszki 10

Kontakt

     Sprawy proceduralne:
         Grażyna Skarżyńska - specjalista ds. zamówień publicznych
     Numer telefonu: 85 740 77 43,509336513,
 E-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
    Numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Administracyjno-Gospodarczy   Muzeum   Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
    Godziny, w których udzielane są informacje: wtorek, środa, czwartek godz. 8:00 – 15:00
Sprawy merytoryczne : 

       Barbara Muszyńska -    Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw

      Telefon:  85 740 77 41, 509337095

       E-mail : pwiw@muzeum.bialystok.pl
 Numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w    Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.

     Godziny, w których udzielane są informacje: od poniedziałku do piątku godz. 10oo – 14oo


Rozstrzygnięcie

                                                      OGŁOSZENIE
                Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź.zm.)  zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługę poligraficzną: projekt, skład , korekta tekstu, przygotowanie do druku i druk informatorów wraz z dostawą oraz druk zeszytów edukacyjnych wraz z dostawą wg projektu, którym dysponuje Zamawiający dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku najkorzystniejsza ofertę złożyła firma:
Drukarnia Biały Kruk
Milewscy Spółka Jawna
15-691 Białystok
ul. Kleeberga 14B
cena za wykonanie przedmiotu zamówienia : 7.470,00 zł netto tj. 8.266,50 zł brutto
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena – 70%
Liczba pkt w kryterium jakość usługi- 30%
Razem
1
RYTTER INVESTMENT Zbigniew Rytter
ul. Przemysłowa 20
09-400 Płock
 
67,59 pkt.
 30 pkt.
 97,59 pkt.
5
PARTNER POLIGRAFIA
Andrzej Kardasz
15-703 Białystok
ul. Zwycięstwa 10
 
47,85 pkt.
 30 pkt.
 77,85 pkt.
6
Drukarnia Biały Kruk
Milewscy Spółka Jawna
15-691 Białystok
ul. Kleeberga 14B
 
70 pkt.
30 pkt.
100 pkt.
7
NAVIGATOR studio s.c.
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun
15-111 Białystok
Al. 1000 – lecia PP 2
 
52,04 pkt.
30 pkt.
82,04 pkt.
 
Działając na podstawie art.92 ust.2 informuję o ofertach odrzuconych:
    - na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 i 6 ustawy Pzp  odrzucono oferty: Oficyna DRUKARSKA Jacek Chmielewski, 01-142 Warszawa, ul. Sokołowska 12 a
    - Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „ZOPOL” Dmochowski , Kobczyk Spółka Jawna,71-062 Szczecin, al. Piastów 42
 Do  ofert nie zostały dołączone wzory publikacji na podstawie, których Zamawiający oceniłby jakość usługi ( jedno z kryterium oceny ofert) oraz zawierały błędy w obliczeniu ceny.
    - na podstawie art.89 ust. pkt..6 ustawy Pzp  odrzucono ofertę:    - EXPOL P. Rybiński, J. Dąbek Spółka Jawna
     ul. Brzeska 4 87 – 800 Włocławek– oferta zawierała błędy w obliczeniu ceny
  - na podstawie art. 82 ust.2 ustawy Pzp zwrócono ofertę złożoną po terminie składania ofert firmie Grupa 101 Monika Tęgi.  ul. Ekonomiczna 30/36 , 93 – 426 Łódź.
Ponadto działając zgodnie z art.92 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych zawiadamiam, że umowy w przedmiotowym postępowaniu będą podpisane z Wykonawcami 16.10.2012 r. ( art.94 ust.1 pkt.1)
Białystok, dnia 05.10.2012 r.                                                                                                                                                                        
Dyrektor Muzeum Podlaskiego
w Białymstoku
mgr Andrzej Lechowski