Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, fotograficznego i oprogramowania do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej w Muzeum Podlaskim w Białymstoku
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, fotograficznego i oprogramowania do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej w Muzeum Podlaskim w Białymstoku
7 listopada 2014
Muzeum Podlaskie w Białymstoku
ul. Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
FAX: (085) 742 14 40
REGON: 000276328
E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl
Tryb przetargu
Treść ogłoszenia
Numer ogłoszenia: 370026 - 2014; data zamieszczenia:
07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.
- Adres strony internetowej zamawiającego: muzeum.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, fotograficznego i oprogramowania do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej w Muzeum Podlaskim w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia. Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania 1. Komputer stacjonarny - 2 szt. 2. Zasilacze awaryjne - UPS - 2 szt. 3. Laptop - 1 szt. 4. Profesjonalny monitor graficzny z oprogramowaniem do sprzętowej kalibracji i kapturem ochronnym umożliwiający pracę w trybie pejzażowym i portretowym - 2szt. 5. Mysz do komputera stacjonarnego - 5 szt. 6. Router sieciowy z modułem do pasywnego zasilania POE - 3 szt. 7. Wewnętrzny dysk twardy o pojemności 500 GB - 1szt. 8. Pamięć operacyjna DDR2 DIMM - 4szt. 9. Atramentowe urządzenie wielofunkcyjne A4- 2 szt. 10. Microsoft Office Professional Plus 2013 MOLP AE - 3 stanowiska 11. ESET Endpoint Antivirus Suite wznowienie 90 lic i rozszerzenie o 20 lic na okres 2 lat ( łącznie 110 stanowisk). Szczegółowy opis części I przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki zamówienia: a) Dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikaty bezpieczeństwa (CE) lub oświadczenie, że certyfikat bezpieczeństwa nie jest wymagany b) Sprzęt i oprogramowanie musza być dostarczone do siedziby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, c) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji door -to-door, d) Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii / naprawy dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji w czasie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, a w przypadku dłuższej naprawy - dostarczenia sprzętu zamiennego o porównywalnych (nie słabszych) parametrach., e) Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do SIWZ ( szczegółowy opis częśći I przedmiotu zamówienia) f) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji Część II zamówienia. Dostawa fabrycznie nowego sprzętu fotograficznego do siedziby Zamawiającego, według poniższego zestawienia: 1. Statyw - 1 szt. 2. Plecak fotograficzny-1 szt 3. Uchwyt uniwersalny - 10 szt 4. Panel odbijający-2 szt. 5. Panel składany - 2szt. 6. Obiektyw -1szt. 7. Wzornik kolorów - szarości- 1 zestaw 8. Wzornik kolorów - kolory - 1 zestaw Szczegółowy opis części II przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 2 do SIWZ. Pozostałe warunki zamówienia: a) Dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikaty bezpieczeństwa (CE) lub oświadczenie, że certyfikat bezpieczeństwa nie jest wymagany b) Sprzęt i oprogramowanie muszą być dostarczone do siedziby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10, c) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji door -to-door, d) Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia awarii / naprawy dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji w czasie wskazanym w ofercie, nie dłuższym niż 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, a w przypadku dłuższej naprawy - dostarczenia sprzętu zamiennego o porównywalnych (nie słabszych) parametrach. e) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie co najmniej 24-miesięcznej gwarancji f) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 30.21.33.00-8, 38.65.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 dostawy - każda odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia na które składana jest oferta o wartości nie mniejszej niż: I część zamówienia: 20.000,00 brutto II część zamówienia: 20.000,00 brutto z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub wykonywane należycie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta wraz z załącznikami do oferty Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru. Podpisane oświadczenie o wykonywaniu zamówienia siłami własnymi lub przy pomocy podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Szybkość usunięcia awarii - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: wrotapodlasia.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Muzeum Podlaskiego w Białymstoku Ratusz - Rynek Kościuszki 10 , 15-426 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputer stacjonarny - 2 szt. 2. Zasilacze awaryjne - UPS - 2 szt. 3. Laptop - 1 szt. 4. Profesjonalny monitor graficzny z oprogramowaniem do sprzętowej kalibracji i kapturem ochronnym umożliwiający pracę w trybie pejzażowym i portretowym - 2szt. 5. Mysz do komputera stacjonarnego - 5 szt. 6. Router sieciowy z modułem do pasywnego zasilania POE - 3 szt. 7. Wewnętrzny dysk twardy o pojemności 500 GB - 1szt. 8. Pamięć operacyjna DDR2 DIMM - 4szt. 9. Atramentowe urządzenie wielofunkcyjne A4- 2 szt. 10. Microsoft Office Professional Plus 2013 MOLP AE - 3 stanowiska 11. ESET Endpoint Antivirus Suite wznowienie 90 lic i rozszerzenie o 20 lic na okres 2 lat ( łącznie 110 stanowisk)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Szybkość usunięcia awarii - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu fotograficznego do siedziby Zamawiającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Statyw - 1 szt. 2. Plecak fotograficzny-1 szt 3. Uchwyt uniwersalny - 10 szt 4. Panel odbijający-2 szt. 5. Panel składany - 2szt. 6. Obiektyw -1szt. 7. Wzornik kolorów - szarości- 1 zestaw 8. Wzornik kolorów - kolory - 1 zestaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Szybkość usunięcia awarii - 10
Dodatkowe informacje
Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania. Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do miejsca wskazanego w pkt.2 niżej.
Miejsce składania ofert:
Sekretariat Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
Ratusz – Rynek Kościuszki 10 , 15-426 Białystok
Wykonawca przed upływem terminu składania ofert może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej. Na kopercie należy dodatkowo umieścić napis: „ZMIANA OFERTY” lub „WYCOFANIE OFERTY”.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.11.2014r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: Muzeum Podlaskie w Białymstoku, Ratusz – Rynek Kościuszki 10.
Kontakt
numer telefonu 85 740-77-37, 515-263-998/ fax: 85 740 -77- 39
e-mail: administracja@muzeum.bialystok.pl
numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): Dział Administracyjno Gospodarczy, Ratusz Rynek Kościuszki 10
godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15:00
sprawy merytoryczne (sprzęt fotograficzny) –Anna Sierko – Szymańska -fotograf
numer telefonu 517-484-313/ fax: 85 740 -77- 39
e-mail: administracja@muzeum.bialystok.pl
sprawy merytoryczne (sprzęt komputerowy i oprogramowanie) - Maciej Waśkiewicz – informatyk
numer telefonu 502-666-118/ fax: 85 740 -77- 39
e-mail: administracja@muzeum.bialystok.pl
Rozstrzygnięcie
OGŁOSZENIE
Działając w imieniu Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych / tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz.907 z późn. zm./w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, fotograficznego i oprogramowania do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej w Muzeum Podlaskim w Białymstoku najkorzystniejszą ofertę złożyły firmy:
część I przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania
KOMSERWIS Sp. z o.o.
ul. Piasta 16
15-044 Białystok
Cena netto -20.737,00 zł
Cena brutto – 25. 506,51 zł
Numer oferty |
Nazwa wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium cena 90% |
Liczba pkt w kryterium szybkość usunięcia awarii 10% |
Razem |
2 |
Eupol Paweł Owczarzak ul. Palinkiewicza 3 63-000 Środa Wielkopolska |
82,44 |
5 |
87,44 |
3 |
KOMSERWIS Sp. z o.o. ul. Piasta 16 15-044 Białystok |
90 |
10 |
100 |
część II przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu fotograficznego
STUDIOTECH POLAND Sp. z o.o.
ul. Bażancia 53
02-892 Warszawa
Cena netto – 11.367,85 zł
Cena brutto – 13.982,46 zł
Numer oferty |
Nazwa wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium cena 90% |
Liczba pkt w kryterium szybkość usunięcia awarii 10% |
Razem |
1 |
STUDIOTECH POLAND Sp. z o.o. ul. Bażancia 53 02-892 Warszawa
|
90 |
10 |
100 |
Ponadto działając zgodnie z art. 92 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych zawiadamiam, że umowy w przedmiotowej sprawie zostaną podpisana z Wykonawcą zgodnie z zapisami SIWZ w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. O terminie i miejscu podpisania umowy Wykonawców poinformujemy oddzielnym pismem.
Białystok, dnia 27.11.2014r.