Białystok: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego laptopa do pracy w terenie , oprogramowania, sprzętu fotograficznego do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej Działu Archeologii Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, oraz sprzętu komputerowego i...
Białystok: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego laptopa do pracy w terenie , oprogramowania, sprzętu fotograficznego do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej Działu Archeologii Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, oraz sprzętu komputerowego i...
12 października 2010
Muzeum Podlaskie w Białymstoku
ul. Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
FAX: (085) 742 14 40
REGON: 000276328
E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl
Tryb przetargu
Treść ogłoszenia
Białystok: Dostawa fabrycznie nowego
sprzętu komputerowego laptopa do pracy w terenie , oprogramowania,
sprzętu fotograficznego do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej
Działu Archeologii Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, oraz sprzętu
komputerowego i pozostałych elementów zamówienia na potrzeby Muzeum
Podlaskiego w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 328612 - 2010; data zamieszczenia:
12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego laptopa do pracy w terenie , oprogramowania, sprzętu fotograficznego do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej Działu Archeologii Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, oraz sprzętu komputerowego i pozostałych elementów zamówienia na potrzeby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego laptopa do pracy w terenie, oprogramowania, sprzętu fotograficznego do wyposażenia pracowni digitalizacyjnej Działu Archeologii Muzeum Podlaskiego w Białymstoku oraz sprzętu komputerowego i pozostałych elementów zamówienia na potrzeby Muzeum Podlaskiego w Białymstoku według poniższego zestawienia: 1.Laptop do pracy w terenie - 1 szt. 2.Akumulatorki do lamp błyskowych - 8 szt. 3.Ładowarka do akumulatorków - 1 szt. 4.Monitor LCD biurowy - 1 szt. 5.Laptop do pracy biurowej - 1 szt. 6.Koncentrator USB 2.0 aktywny- 3 szt. 7.Zasilacz sieciowy kompatybilny z posiadanymi przez Muzeum Routerami firmy D-Link - 2 szt. 8.Pamięć przenośna typu Pendrive o pojemności 8GB - 6 szt. 9.Zewnętrzny czytnik kart pamięci - 2 szt. 10.Program: Pinacle Studio HD 14 Ultimate Collection, wersja polskojęzyczna wraz z nośnikiem instalacyjnym - licencja na 1 stanowisko. -.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.24.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nieżąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia, metoda spełnia nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dołączenia do oferty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż wartość zamówienia każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru Załącznik Nr 6 do SIWZ wraz załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. Wykonawcy występujący razem spełniają ten warunek wspólnie. metoda spełnia nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunkuzostanie dokonana na podstawie dołączonej do oferty: opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. metoda spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, oświadczenie, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ wraz z formularzem cenowym. Oświadczenie o zapewnieniu spełnienia warunków gwarancji wymaganej przez Zamawiającego Załącznik Nr 7 do SIWZ. Pełnomocnictwo jeśli nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Muzeum Podlaskie 15-416 Białystok Ratusz - Rynek
Kościuszki 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 08:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-416 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dodatkowe informacje
Miejsce otwarcia ofert: Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Ratusz Rynek Kościuszki 10
Kontakt
Rozstrzygnięcie
Numer oferty
|
Liczba pkt w
kryterium
Cena 100%
|
Razem
|
1.
Przedsiębiorstwo
Innowacyjno – Wdrożeniowe
„KOMSERWIS”
Spółka z o.o
15-008
Białystok
ul. Ryska
1
|
100
pkt.
|
100 pkt.
|
2.
Przedsiębiorstwo
Realizacji Zamówień Publicznych
Z. Leśniak
Sp.j.
28-230
Połaniec
ul. Kilińskiego
6
|
94,50 pkt.
|
94,50
pkt.
|
Muzeum Podlaskiego w Białymstoku