Usługa poligraficzna: druk książki, wzornika haftu i koronki wraz z dostawą oraz przygotowanie projektu, skład, łamanie, korekta tekstu, druk informatora wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku

Usługa poligraficzna: druk książki, wzornika haftu i koronki wraz z dostawą oraz przygotowanie projektu, skład, łamanie, korekta tekstu, druk informatora wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku

29 października 2012

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Białystok: Usługa poligraficzna: druk książki, wzornika haftu i koronki wraz z dostawą oraz przygotowanie projektu, skład, łamanie, korekta tekstu, druk informatora wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku

Numer ogłoszenia: 421512 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka kultury.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna: druk książki, wzornika haftu i koronki wraz z dostawą oraz przygotowanie projektu, skład, łamanie, korekta tekstu, druk informatora wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa poligraficzna obejmująca druk książki pt. Zespół rezydencjonalny Sapiehów w Dubinie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. książka, format A4, obj. 304 str. offset 90 g (tekst + foto kolor na str. 4, 8, 198, 199, 203, 211, 218-227, 232-243, 249 + składki szesnastki w kolorze na str. 1-16, 143-208, 209 - 224, 225-240, 241-256), oprawa twarda, złożona, szyta nićmi, oklejka 130 g, kolor 4+0+folia błyszcząca, wyklejka zadrukowana, kolor 4+0, nakład 500 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN Usługa poligraficzna obejmująca druk wzornika haftu i koronki wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. wzornik haftu i koronki, format B5 poziom, środek: 16 stron, kreda 200g, kolor 4+4, okładka kreda 200 g, kolor 4+1, lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz. Usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie projektu, skład, łamanie korektę tekstu i druk informatora wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. informator Obrzędowość wiosenna na Podlasiu, format B5, środek: obj. 32 str., kreda mat. 130g, kolor 4+4, okładka - karton 250g, kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1.000 szt. wydawnictwo posiada Nr ISBN (CPV) 78220000-5 Usługi składu (CPV) 78225000-0 Usługi projektów graficznych (CPV) 78200000-9 Usługi związane z drukowaniem.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-0, 78.22.50.00-0, 78.20.00.00-0.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesia wadium


III.2) ZALICZKI



  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż: I część zamówienia: 18.000,00 zł brutto II część zamówienia: 2.500,00 zł brutto III część zamówienia: 3.500,00 zł brutto oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, spełnia nie spełnia






  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie wykonywania druków objętych przedmiotem zamówieniem (praca przy drukach podobnych jak przedmiot zamówienia przez okres co najmniej 1 roku) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu, ( dotyczy wszystkich części zamówienia) spełnia nie spełnia






III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY




  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami




  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy




  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert






III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM


W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:



  • próbki, opisy lub fotografie


  • inne dokumenty


    oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, oświadczenie, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności,




III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ 2.Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ 3.Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:



  • 1 - Cena - 70

  • 2 - Jakość usługi - 30


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz Rynek Kościuszki 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz Rynek Kościuszki 10.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczące wzornika haftu i koronki realizowane w ramach projektu Polsko - Białoruskie spotkania muzealne. Projekt współfinansowany przez Departament Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w ramach konkursu Wspólne działania polsko - białoruskie 2012. Zamówienie dotyczące informatora realizowane ramach programu Dziedzictwo kulturowe, Priorytet kultura ludowa, nazwa zadania pt. Rok obrzędowy na Podlasiu i współfinansowane jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zamówienie dotyczące książki Zespół rezydencjonalny Sapiehów w Dubinie współfinansowane jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Komunikaty i korespondencja

Otwarcie ofert w siedzibie Zamawiającego - Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz Rynek Kościuszki 10
 dnia 07.11.2012 r. o godz.10:00

Kontakt

Sprawy proceduralne:
 
1.    Imię i nazwisko: Grażyna Skarżyńska
2.    Stanowisko służbowe: specjalista ds. zamówień publicznych
3.    Numer telefonu: 85 740 77 43,509336513
4.    E-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
5.   Numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Administracyjno-Gospodarczy   Muzeum   Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
6. Godziny, w których udzielane są informacje:
     wtorek, środa, czwartek godz. 8:00 – 15:00
 
B. Sprawy merytoryczne :
 
     1. Imię i nazwisko: Barbara Muszyńska
     2. Stanowisko służbowe: Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw
     3. Telefon: 85 740 77 41, 509337095
     4. E-mail : pwiw@muzeum.bialystok.pl
5. Numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
     6. Godziny, w których udzielane są informacje:
Od poniedziałku do piątku godz. 10oo – 14oo

Rozstrzygnięcie

                                                      OGŁOSZENIE
                Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź.zm.)  zawiadamiam ,
że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługę poligraficzną: druk   książki, wzornika haftu i koronki wraz z dostawą
oraz przygotowanie projektu, skład, łamanie, korekta tekstu, druk informatora wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Część I zamówienia
Usługa poligraficzna obejmująca druk książki pt. „ Zespół rezydencjonalny Sapiehów w Dubinie” wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Drukarnia Biały Kruk
Milewscy spółka jawna
15-691 Białystok
ul. Kleeberga 14
Wykonanie zamówienia za kwotę – 11.070,00zl netto tj. 11.623,50 zł brutto
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 70 %
Liczba pkt w kryterium jakość usługi 30%
Razem
1
DjaF Jakub Furyk
ul. Kmietowicza 1/1
30-092 Kraków
 
 47,88 pkt.
 30 pkt.
77,88 pkt.
2
 
Wydawnictwo IBIS
i Konińska Drukarnia Dziełowa
Izabela Napierała
Żychlin, ul. Borowa 3
62-571 Stare Miasto
 
54,80 pkt.
30 pkt.
84,80 pkt.
3
Drukarnia Biały Kruk
Milewscy spółka jawna
15-691 Białystok
ul. Kleeberga 14 B
 
70 pkt.
30 pkt.
100 pkt.
Zamówienie dotyczące książki „ Zespół rezydencjonalny Sapiehów w Dubinie” współfinansowane jest ze środków Ministerstwa Kultury
i Dziedzictwa Narodowego
II część zamówienia:
Usługa poligraficzna obejmująca druk wzornika haftu i koronki wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna
15-691 Białystok
ul. Kleeberga 14 B
Wykonanie zamówienia za kwotę –1.380,00 zł netto tj. 1.697,40zł brutto
 
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 70 %
Liczba pkt w kryterium jakość usługi 30%
Razem
2
 
Wydawnictwo IBIS
i Konińska Drukarnia Dziełowa
Izabela Napierała
Żychlin, ul. Borowa 3
62-571 Stare Miasto
 
53,07 pkt.
30 pkt.
83.07 pkt.
3
Drukarnia Biały Kruk
Milewscy spółka jawna
15-691 Białystok
ul. Kleeberga 14 B
 
70 pkt.
30 pkt.
100 pkt.
Zamówienie dotyczące wzornika haftu i koronki realizowane w ramach projektu "Polsko - Białoruskie spotkania muzealne".
Projekt współfinansowany przez Departament Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP w ramach konkursu
"Wspólne działania polsko - białoruskie 2012".
III część zamówienia:
Usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie projektu, skład, łamanie korektę tekstu i druk informatora wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Drukarnia Biały Kruk
Milewscy spółka jawna
15-691 Białystok
ul. Kleeberga 14 B
Wykonanie zamówienia za kwotę – 2.750,00 zł netto tj. 2.887,50 zł brutto
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 70 %
Liczba pkt w kryterium jakość usługi 30%
Razem
2
 
Wydawnictwo IBIS
i Konińska Drukarnia Dziełowa
Izabela Napierała
Żychlin, ul. Borowa 3
62-571 Stare Miasto
 
58,69 pkt.
30 pkt.
88,69 pkt.
3
Drukarnia Biały Kruk
Milewscy spółka jawna
15-691 Białystok
ul. Kleeberga 14 B
 
70 pkt.
30 pkt.
100 pkt.
 
Zamówienie dotyczące informatora realizowane ramach programu „Dziedzictwo kulturowe”, Priorytet kultura ludowa, nazwa zadania pt. „Rok obrzędowy na Podlasiu” i współfinansowane jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Jednocześnie informuję, że na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały odrzucone oferty w części II i III zamówienia firmy:
DjaF Jakub Furyk   ul. Kmietowicza 1/1 30-092 Kraków. Wykonawca wezwany do uzupełnienia dokumentów w terminie nie uzupełnił wszystkich wymaganych dokumentów w części II i III zamówienia.
Ponadto działając zgodnie z art.92 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych zawiadamiam, że umowy w przedmiotowym postępowaniu będą podpisane z Wykonawcą 26.11.2012 r.
 
Białystok, dnia 13.11.2012 r.                                                                                           
      Dyrektor
Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
mgr Andrzej Lechowski