Usługa na kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w obiektach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku wraz z zabezpieczeniem w środki higieny

Usługa na kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w obiektach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku wraz z zabezpieczeniem w środki higieny

4 grudnia 2012

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:




 


Białystok: Usługa na kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w obiektach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku wraz z zabezpieczeniem w środki higieny .

Numer ogłoszenia: 489252 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka kultury.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa na kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w obiektach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku wraz z zabezpieczeniem w środki higieny ..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamowienia przedstawia Załącznik NR 1 do SIWZ.


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.91.13.00-9.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych ). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium, w przypadku wadium wnoszone w pieniądzu wadium należy wpłacić na konto w PeKaO S.A O/Białystok nr 04 1240 5211 1111 0000 4919 5527 4. Zamawiający zatrzymuje i zwraca wadium Wykonawcom zgodnie z art.46 ustawy


III.2) ZALICZKI



  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (rozpoczął i zakończył) lub wykonuje (rozpoczął i aktualnie realizuje) co najmniej 2 zamówień o charakterze porównywalnym z zakresem niniejszego zamówienia (utrzymanie w czystości obiektów biurowych o wartości min. 100.000,00 zł brutto każda), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie spełnia nie spełnia






  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • - warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł . spełnia nie spełnia






III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY




  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia




  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.




  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


1. Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ 2. Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru. 4. Dowód wpłaty wadium.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Przewiduje się możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach: - wystąpienia okoliczności wywołującej potrzebę zmiany umowy z punktu widzenia interesu Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 



Komunikaty i korespondencja

Otwarcie ofert w dniu 12.12.2012 r. o godz. 10:00
w siedzibie Zamawiającego
Muzeum Podlaskie
Białystok
Ratusz- Rynek Kościuszki 10

Kontakt

a)      Sprawy proceduralne:
      Grażyna Skarżyńska
   - stanowisko służbowe specjalista d.s zamówień publicznych
   - numer telefonu 509 336 513
   - e-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
- numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): Dział Administracyjno -Gospodarczy   Ratusz-  Rynek Kościuszki 10
  - godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu:
Od wtorku do czwartku w godz.  10oo-14oo
b)      sprawy merytoryczne:
      - Muzeum Rzeźby Alfonsa Karnego  przy ulicy Świętojańskiej 17
          Ryszard Saciuk - Kierownik Muzeum Rzeźby A. Karnego
          numer telefonu:   509336862,muzeum.karnego@muzeum.bial;ystok.pl
      - Biblioteka Muzealna przy ulicy Świętojańskiej 17
         Beata Wilczewska – Kierownik Biblioteki Muzealnej ,
         numer telefonu : 509336529, biblioteka@muzeum.bialystok.pl
      - Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz – Rynek Kościuszki 10
          Joanna Olechno - Kierownik Działu Administracyjno - Gospodarczego
           numer telefonu 515263998, j.olechno@muzeum.bialystok.pl
      - Muzeum Ikon w Supraślu
         Krystyna Stawecka – Kierownik Muzeum Ikon w Supraślu
         tel.509336829, k.stawecka @muzeum.bialystok.pl
      - Muzeum Historycznym w Bialymstoku przy ulicy Warszawskiej 37
         Lucyna Lesisz – Kierownik Muzeum Historycznego
         tel. 516 141 961, muzeum.historyczne@muzeum.bialystok.pl
      - Muzeum w Tykocinie ul. Kozia 2
Maria Pisarska – Kalisty – Kierownik Muzeum
tel.516 141 958,synagoga@muzeum.bialystok.pl.
      - Muzeum Rzeźby Alfonsa Karnego w Białymstoku przy ulicy Świętojańskiej 17
         Saciuk Ryszard – Kierownik Muzeum
      tel.516 141 957, muzeum.karnego@muzeum.bialystok.pl
 
   

Rozstrzygnięcie

OGŁOSZENIE
 
                               Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. 113 z 2010 r. poz. 759 z póź. zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługę kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w obiektach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku wraz z zabezpieczeniem w środki higieny   najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
DOMOSFERA s.c.
Robert i Lucyna Kozłowscy
15-102 Białystok
ul. I Armii Wojska Polskiego 9
 średnia cena za 1 m2 sprzątanej powierzchni wyliczona zgodnie z zapisami w SIWZ
 wynosi – 1,66 zł netto za m2 sprzątanej powierzchni tj. 2,04 zł brutto
Muzeum Rzeźby A. Karnego
cena za 1 m2 sprzątanej powierzchni –1,66 zł netto
miesięcznie 920,47 zł netto tj. 1.132,18 zł brutto
Biblioteka Muzealna
cena za 1 m2 sprzątanej powierzchni –1,66 zł netto
miesięcznie 123,67 zł netto tj. 152,11 zł brutto
Ratusz – Rynek Kościuszki 10
cena za 1 m2 sprzątanej powierzchni –1,66zł netto
miesięcznie 1.487,36 zł netto tj. 1.829,45 zł brutto
Muzeum Ikon w Supraślu
cena za 1 m2 sprzątanej powierzchni –1,66 zł netto
miesięcznie 1.177,11zł netto tj. 1.447,85 zł brutto
Muzeum Historycznym w Białymstoku przy ulicy Warszawskiej 37
cena za 1 m2 sprzątanej powierzchni –1,66 zł netto
miesięcznie 915,82 zł netto tj. 1126,46 zł brutto
 Muzeum w Tykocinie ul. Kozia 2
Dom Talmudyczny
cena za 1 m2 sprzątanej powierzchni –1,66 zł netto
miesięcznie 584,92 zł netto tj. 719,45 zł brutto
Synagoga
cena za 1 m2 sprzątanej powierzchni – 1,66   zł  netto
miesięcznie 992,43 zł netto tj. 1.220,69 zł brutto
 
 
 
 
 
 
 
 
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium
cena 100 %
Razem
1.
Nordserwis Securitas
Spółka z.o.o
15-257 Białystok
ul. A.Mickiewicza 95E
 
83,95 pkt.
83,95 pkt
2.
Zakłady Usługowe Centrum – Usługa Sp. z o.o
Ul. Strakowa 22
01-100 Warszawa
 
69,15 pkt.
69,15 pkt.
3.
DOMOSFERA s.c.
Robert i Lucyna Kozłowscy
siedziba
15-102 Białystok
ul. I Armii Wojska Polskiego 9
 
100 pkt.
100 pkt.
 
Jednocześnie informuję, że oferta złożona przez firmę„ ALMER” Zakład Usług Wielobranżowych, Lucyna Sewastianiuk, 15-668 Białystok, ul. Upalna 4/2 została Wykonawcy zwrócona na podstawie art. 84 ust.2 ustawy Pzp ( oferta złożona po terminie składania ofert).
Ponadto działając zgodnie z art.92 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych zawiadamiam, że umowa w przedmiotowej sprawie zostanie podpisana z Wykonawcą w dniu 28.12.2012 r.
                                                                                                                                                            
Białystok, dnia    13.12.2012 r.
 
 
 
 
 
 
Dyrektor
Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
mgr Andrzej Lechowski