Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, składu, korektę i druk wydawnictw wraz z dostawą do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.

Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, składu, korektę i druk wydawnictw wraz z dostawą do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.

12 września 2013

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Treść ogłoszenia

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:




 


Białystok: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, składu, korektę i druk wydawnictw wraz z dostawą do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.

Numer ogłoszenia: 370676 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury województwa podlaskiego.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, składu, korektę i druk wydawnictw wraz z dostawą do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 1.Książka Ikonosfera, zeszyt 2 format B5, środek obj. 100 str., kreda mat. 135 g, kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka karton z białym spodem 240 g, kolor 4+0+ folia matowa, nakład 350 egz. wydawnictwo posiada Nr ISSN 2. Książka Krzyż kowalski na Podlasiu - dzieło sztuki i jego ochrona format 300 x 270 cm (pion), środek obj. 144 str., kreda mat. 170 g, kolor 2+2, oprawa miękka, klejona, karton 300 g, kolor 2+2, folia matowa, nakład 1000 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN 3. Książka, wydawnictwo pokonferencyjne format B5, środek obj. 296 stron - w tym: 280 stron tekst, kreda mat. 135 g, kolor 1+1, wkładka barwna na końcu książki 16 stron, kreda mat. 150 g, kolor 4+4, oprawa miękka, karton z białym 4. Album z reprodukcjami obrazów format A4, środek obj. 96 stron - w tym: 88 stron, kreda mat. 150 g, kolor 4+4, 8 stron - papier offset matowy barwiony kość słoniowa, 150 g, kolor 4+4, oprawa miękka ze skrzydełkami 12 - 15 cm, klejona, karton czarny barwiony w masie, druk sito lub offset + lakier, nakład 500 egz. Zamawiający dostarczy gotowy projekt - do tego wydawnictwa usługa będzie obejmowała tylko druk 5. Książka Zespół rezydencjonalny Sapiehów w Dubnie format B5, środek obj. 472 strony - w tym: 400 stron - kreda mat. 135 g, kolor 1+1, 72 strony - kreda mat. 150 g, kolor 4+4, na końcu wszywka formatu B3 (353x500) składana do formatu B5, kreda mat. 135 g, kolor 1+1, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 300 egz., 400 stron czarno - białych podzielonych będzie na 16 części o następującej ilości stron: 4, 10, 32, 12, 36, 8, 4, 74, 28, 28, 24, 26, 6, 38, 40, 30 72 strony drukowane w pełnym kolorze podzielone będą na 13 części o następującej ilości stron: 2, 2, 10, 4, 2, 14, 6, 6, 6, 6, 2, 4, 8 - wstawiane one będą pomiędzy części z tekstem wydawnictwo posiada Nr ISBN 6.Książka Średniowieczne cmentarzysko w Czarnej Wielkiej, woj. podlaskie (badania 1951 - 1978) Format A4, środek obj. 320 stron - w tym: 294 strony - kreda mat. 135 g, kolor 1+1, 26 stron - kreda mat. 150 g, kolor 4+1 (26 stron będzie stanowiło jednokartkowe wkładki pomiędzy stronami z tekstem), oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 400 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN 7. Informator do wystawy Tajemniczy ręcznik format A5, środek 16 stro, kreda mat. 135 g, kolor 4+4, oprawa miękka, karton 300 g, kolor 4+0, lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN 8.Plakat do wystawy Tajemniczy ręcznik format A3, kreda 140 g kolor 4+0, nakład 50 szt. 9. Zaproszenie na wystawę Tajemniczy ręcznik format A4 składane do A5, 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4, nakład 500 szt. Poz. 2 - Dofinansowana ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe Priorytet Kultura Ludowa. Poz. 5 - Dofinansowana ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe Priorytet Ochrona zabytków archeologicznych. Poz. 6 - Dofinansowana ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe Priorytet Ochrona zabytków archeologicznych. Poz. 7,8,9 - Dofinansowana ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe, Priorytet Kultura Ludowa..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.20.00.00-9, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2, 78.15.10.00-0.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie






  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej po 2 zamówienia - każde odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każda),przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia






  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie






  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (należy wykazać co najmniej 1 osobę posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie druku wydawnictw z reprodukcjami muzealnictwa, historii, historii sztuki, archeologii, etnografii lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim oświadczeniu). Do wykazu należy dołączyć dokument - oświadczenie potwierdzający, że przynajmniej jedna osoba ma 3 letnie doświadczenie wymagane przez Zamawiającego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia






  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualna polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00zł lub oświadczenie, że z dniem podpisania umowy Wykonawca posiadać będzie ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 80.000,00 zł.( dotyczy wszystkich części zamówienia) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia






III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:



  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.


Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:



  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.


III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


III.4.3.2)



  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej



  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;




III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM


W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:



  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;


III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1, do SIWZ Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik 7 do SIWZ Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału. Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ. Próbki publikacji, które zostały przygotowane do druku i wydrukowane przez Wykonawcę i są porównywalna z zamówieniem określonym w niniejszej SIWZ.


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:



  • 1 - Cena - 60 %

  • 2 - jakość usługi - 40 %


IV.3) ZMIANA UMOWY


przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Poz. 2 - Dofinansowana ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe Priorytet Kultura Ludowa. Poz. 5 - Dofinansowana ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe Priorytet Ochrona zabytków archeologicznych. Poz. 6 - Dofinansowana ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe Priorytet Ochrona zabytków archeologicznych. Poz. 7,8,9 - Dofinansowana ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe, Priorytet Kultura Ludowa..


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 



Komunikaty i korespondencja

Otwarcie ofert:
Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Ratusz Rynek Kościuszki 10
Termin otwarcia ofert: 20.09.2013 r. ogodz. 10:00

Kontakt

 
Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami:
 A. Sprawy proceduralne:
 1.    Imię i nazwisko: Grażyna Skarżyńska
2.    Stanowisko służbowe: specjalista ds. zamówień publicznych
3.    Numer telefonu: 85 740 77 43,509336513
4.    E-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
5.   Numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Administracyjno-Gospodarczy   Muzeum   Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
6. Godziny, w których udzielane są informacje:
     wtorek, środa, czwartek godz. 8:00 – 15:00
  B. Sprawy merytoryczne :
       1. Imię i nazwisko: Barbara Muszyńska
      2. Stanowisko służbowe: Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw
      3. Telefon: 85 740 77 41, 509337095
      4. E-mail : pwiw@muzeum.bialystok.pl
5. Numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
      6. Godziny, w których udzielane są informacje:
Od poniedziałku do piątku godz. 10oo – 14oo
 

Rozstrzygnięcie

OGŁOSZENIE
            Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.907)  zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Usługę poligraficzną przygotowanie projektu, składu, korektę i druk wydawnictwwraz z dostawą do Muzeum Podlaskiego w Białymstoku” najkorzystniejsza oferte złozyła firma:
Drukarnia Biały Kruk
Milewscy Spółka jawna
ul. Kleeberga 14 B
15-691 Białystok
Cena ofertowaza wykonanie całości zamówienia 63.518,00 netto tj. 68.259,90 zł brutto
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium
Cena 60%
Liczba pkt w kryterium
Jakość usługi 40%
Razem
2
 
Drukarnia Biały Kruk
Milewscy Spółka jawna
ul. Kleeberga 14 B
15-691 Białystok
 
   
    
        60 pkt.
 
 
38,75 pkt.
 98,75 pkt.
 
Jednocześnie informuję, że Ofertę Nr 1 złożona przez firmę: Agencja Reklamowa „TOP” Agnieszka Łuczak, 87-800 Włocławek, ul Toruńska 148 - została odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 i 6 ustawy ( treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji – Wykonawca nie dołączył do oferty wszystkich wymaganych przez Zamawiającego wydawnictw do oceny jakości usługi . W świetle art.87 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych niemożliwe jest uzupełnienie oferty o wydawnictwa wymagane przez Zamawiającego poprzez zastosowanie art.26 ust.3 ustawy.  Oferta zawiera również błędy w obliczeniu ceny.)
Zgodnie z art.92 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych zawiadamiam, że umowa w przedmiotowym postępowaniu będzie podpisana z  Wykonawcą w dniu   01.10.13r.( art. 94 ust.1 pkt.1 ustawy)
 
 
Białystok, dnia 20.09.2013 r.                                                                              
 
 
mgr Andrzej Lechowski
Dyrektor Muzeum Podlaskiego w Białymstoku