Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, skład i druk katalogów, informatorów, folderów, zaproszeń, pocztówek, wizytówek, afiszy, plakatów, ulotek, druków aranżacyjnych, biletów wstępu, książek wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku...
Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, skład i druk katalogów, informatorów, folderów, zaproszeń, pocztówek, wizytówek, afiszy, plakatów, ulotek, druków aranżacyjnych, biletów wstępu, książek wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku...
4 czerwca 2014
Muzeum Podlaskie w Białymstoku
ul. Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
FAX: (085) 742 14 40
REGON: 000276328
E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl
Tryb przetargu
Treść ogłoszenia
Numer
ogłoszenia: 189490 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, skład i druk katalogów, informatorów, folderów, zaproszeń, pocztówek, wizytówek, afiszy, plakatów, ulotek, druków aranżacyjnych, biletów wstępu, książek wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, skład i druk katalogów, informatorów, folderów, zaproszeń, pocztówek, wizytówek, afiszy, plakatów, ulotek, druków aranżacyjnych, biletów wstępu, książek wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2014. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia. Usługa poligraficzna polegająca na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku katalogów/ informatory, folderów/składanek, zaproszeń, pocztówek, wizytówek, plakatów / afiszy, biletów wstępu, ulotek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Katalogi/informatory: 1. Informator oferty edukacyjnej, format A5 poziom (148 x 210mm), środek 24 strony, kreda mat. 130 g, kolor 4+4, okładka kreda mat. 300g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 2000 szt. 2. Wzornik haftu i koronki, format B5 poziom, środek: 36 stron, kreda mat. 150 g , kolor 4+4, okładka kreda 300 g., kolor 4+1, lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz. Zamawiający dostarczy wydawnictwo przygotowane do druku. , nakład 1000 szt. Foldery/składanki: 1. Folder format A4 składane na 3, kreda 80 g. kolor 4+4, nakład 4 x 2000 szt. 2. Folder, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda mat. 200 g., kolor 4+4 lakier offsetowy, nakład 500 egz. 3. Folder format 400 x 210 mm, składane na dwa (1 bigowanie), offset 250 g., kolor 4+4 lakier offsetowy, nakład 2 x 1.000 szt. 4. Folder, format A3 składane na 3, 2 bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, wkładka wpięta w bigowanie: 4 str. format 1/3 A3, kreda mat. 200 g, kolor 4+4, nakład 2 x 500 szt. (wersja w języku rosyjskim 500 egz., wersja w języku angielskim 500 egz.) 5. Folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1000 szt. Zaproszenia: 1. zaproszenie, format A4 składane na 3, 2 bigi, kreda mat. 200g, kolor 4+0, nakład og. 7.000 szt. (1 wzór x 3000, 1 wzór x 2000, 1 wzór x 2000) Zamawiający dostarcza projekt 2. zaproszenie format A5, kolor 4+4, kreda 250 g, nakład 500 szt. 3. zaproszenie, format A5 składane do A6 (pion), kolor 4+4, kreda mat. 250 g, nakład 7 wzorów x 300 szt. Pocztówki i reprodukcje: 1. pocztówka, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 10 wzorów x 500 szt. 2. pocztówka, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2 x 500 szt. 3. składanka pocztówek w obwolucie: 9 pocztówek, format A6, kreda mat. 300 g, kolor sepia+1+lakier offsetowy, obwoluta - format (3xA6 składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 240 g, kolor sepia+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów 4. reprodukcja ikony, format A3, kreda mat. 350 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład og. 1000 szt. (4 wzory x 250 szt.) 5. pocztówka, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2 x 500 szt. Wizytówki: 1. wizytówka, 5x9 cm, papier ecrue 250g, kolor 2+0 (w tym 2 wzory x 1000 szt., 2 wzory x 300 szt., 1 wzór x 500 szt.) nakład og. 3100 szt. Zamawiający dostarczy projekt Plakaty:/afisze: 1. afisz, format B-1, papier offset, kolor 2+0, nakład 2 x 200 szt. 2. afisz, format B-2, papier offset, kolor 2+0, nakład 200 szt. 3. plakat, format A3, papier offset 120g, kolor 4+0, nakład 1000 szt. 4. plakat format A2, papier offset 120g, kolor 4+0, nakład 200 szt. 5. plakat, format 100 x 70 (pion), kreda 150 g, kolor 4+0, nakład og. 1000 szt. (4 wzory x 250 szt.) 6. plakaty, format 100 cm x 30 cm poziom), papier posterowy blueback, kolor 4+0, 5 zamówień x 100 szt. Ulotki: 1. ulotka format A5, papier kreda mat 130g kolor 4+4, nakład 2 x 1000 szt. Bilety wstępu 1. bilety wstępu, format 4 x14 cm, papier 80g, kolor 1(panton) +1(czarny), klejone w bloczkach po 100 szt. nakład 10.000 szt. Zamawiający dostarczy projekt Część II zamówienia . Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku materiałów do aranżacji wystaw wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego . Materiały do aranżacji wystaw: 1. Druk na winylu - zgrzewanie i oczkowanie co 25 cm jakość wydruku wysoka lub maksymalna przy drobnych literach i elementach i zabezpieczenie laminat 800 m2 2. Druk na siatce 100 m2 3. Druk na papierze posterowym 500 m2 4. Druk na papierze blueback 100 m2 5. Druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mm 100 m2 6. Druk na folii podklejanej obustronnie na spienione PCV 5 mm + laminowanie 50 m2 Część III zamówienia . Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku książki Podlaskie Zeszyty Archeologiczne oraz druk książki Rocznik Białostocki tom XIX wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego . 1. książka: Podlaskie Zeszyty Archeologiczne 9/13, Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku książki. W skład usługi wchodzi też adiustacja publikacji. format B5, obj. środek ok. 210 stron: 180 stron: tekst +tabele + foto, kolor 1+1, offset 80 g, wkładka foto 30 stron, kolor 4+4, kreda 135 g., oprawa miękka, okładka - karton 240 g. kolor 4+0 + folia błyszcząca; oprawa klejona, nakład 300 egz. wydawnictwo posiada Nr ISSN 2. książka: Rocznik Białostocki tom XIX Format bloku 240 x 165 mm, środek 264 strony kreda mat. 135g (kolor 4+4 na stronach: 29-33, 55-61, 93-97, 105-109, 135-139, 178-179, 247-253, 256 i 261, reszta stron druk 1+1) oprawa twarda szyta nićmi, okładka druk 2+0 (dwa kolory Pantone) + folia matowa, wyklejki niezadrukowane offset 150 g nakład 500 egzemplarzy, wydawnictwo posiada Nr ISSN, zamawiający dostarczy gotowy materiał gotowy do druku.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
część I Usługa poligraficzna polegająca na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku katalogów/ informatory, folderów/składanek, zaproszeń, pocztówek, wizytówek, plakatów / afiszy, biletów wstępu, ulotek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego oraz II zamówienia Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku materiałów do aranżacji wystaw wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego .
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.20.00.00-9, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2, 78.15.10.00-0, 78.15.10.00-3, 74.83.13.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, na które składana jest oferta, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż: I część zamówienia: 20.000,00 zł brutto II część zamówienia: 60.000,00 zł brutto , III część zamówienia: 30.000 zł brutto oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie druku wydawnictw
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną polisę a w przypadku jej braku oświadczenie, że z chwilą podpisania umowy Wykonawca dostarczy aktualna polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1, 1a, 1b do SIWZ 2. Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ 3. Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Muzeum
Podlaskie w Białymstoku Ratusz - Rynek Kościuszki 10 15-426
Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz - Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa poligraficzna polegająca na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku katalogów/ informatory, folderów/składanek, zaproszeń, pocztówek, wizytówek, plakatów / afiszy, biletów wstępu, ulotek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa poligraficzna polegająca na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku katalogów/ informatory, folderów/składanek, zaproszeń, pocztówek, wizytówek, plakatów / afiszy, biletów wstępu, ulotek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. Katalogi/informatory: 1. Informator oferty edukacyjnej, format A5 poziom (148 x 210mm), środek 24 strony, kreda mat. 130 g, kolor 4+4, okładka kreda mat. 300g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 2000 szt. 2. Wzornik haftu i koronki, format B5 poziom, środek: 36 stron, kreda mat. 150 g , kolor 4+4, okładka kreda 300 g., kolor 4+1, lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz. Zamawiający dostarczy wydawnictwo przygotowane do druku. , nakład 1000 szt. Foldery/składanki: 1. Folder format A4 składane na 3, kreda 80 g. kolor 4+4, nakład 4 x 2000 szt. 2. Folder, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda mat. 200 g., kolor 4+4 lakier offsetowy, nakład 500 egz. 3. Folder format 400 x 210 mm, składane na dwa (1 bigowanie), offset 250 g., kolor 4+4 lakier offsetowy, nakład 2 x 1.000 szt. 4. Folder, format A3 składane na 3, 2 bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, wkładka wpięta w bigowanie: 4 str. format 1/3 A3, kreda mat. 200 g, kolor 4+4, nakład 2 x 500 szt. (wersja w języku rosyjskim 500 egz., wersja w języku angielskim 500 egz.) 5. Folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1000 szt. Zaproszenia: 1. zaproszenie, format A4 składane na 3, 2 bigi, kreda mat. 200g, kolor 4+0, nakład og. 7.000 szt. (1 wzór x 3000, 1 wzór x 2000, 1 wzór x 2000) Zamawiający dostarcza projekt 2. zaproszenie format A5, kolor 4+4, kreda 250 g, nakład 500 szt. 3. zaproszenie, format A5 składane do A6 (pion), kolor 4+4, kreda mat. 250 g, nakład 7 wzorów x 300 szt. Pocztówki i reprodukcje: 1. pocztówka, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 10 wzorów x 500 szt. 2. pocztówka, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2 x 500 szt. 3. składanka pocztówek w obwolucie: 9 pocztówek, format A6, kreda mat. 300 g, kolor sepia+1+lakier offsetowy, obwoluta - format (3xA6 składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 240 g, kolor sepia+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów 4. reprodukcja ikony, format A3, kreda mat. 350 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład og. 1000 szt. (4 wzory x 250 szt.) 5. pocztówka, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2 x 500 szt. Wizytówki: 1. wizytówka, 5x9 cm, papier ecrue 250g, kolor 2+0 (w tym 2 wzory x 1000 szt., 2 wzory x 300 szt., 1 wzór x 500 szt.) nakład og. 3100 szt. Zamawiający dostarczy projekt Plakaty:/afisze: 1. afisz, format B-1, papier offset, kolor 2+0, nakład 2 x 200 szt. 2. afisz, format B-2, papier offset, kolor 2+0, nakład 200 szt. 3. plakat, format A3, papier offset 120g, kolor 4+0, nakład 1000 szt. 4. plakat format A2, papier offset 120g, kolor 4+0, nakład 200 szt. 5. plakat, format 100 x 70 (pion), kreda 150 g, kolor 4+0, nakład og. 1000 szt. (4 wzory x 250 szt.) 6. plakaty, format 100 cm x 30 cm poziom), papier posterowy blueback, kolor 4+0, 5 zamówień x 100 szt. Ulotki: 1. ulotka format A5, papier kreda mat 130g kolor 4+4, nakład 2 x 1000 szt. Bilety wstępu 1. bilety wstępu, format 4 x14 cm, papier 80g, kolor 1(panton) +1(czarny), klejone w bloczkach po 100 szt. nakład 10.000 szt. Zamawiający dostarczy projekt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.20.00.00-9, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2, 78.15.10.00-0, 78.15.10.00-3, 74.83.13.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 70
2. jakość wykonanej usługi - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku materiałów do aranżacji wystaw wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku materiałów do aranżacji wystaw wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego . Materiały do aranżacji wystaw: 1. Druk na winylu - zgrzewanie i oczkowanie co 25 cm jakość wydruku wysoka lub maksymalna przy drobnych literach i elementach i zabezpieczenie laminat 800 m2 2. Druk na siatce 100 m2 3. Druk na papierze posterowym 500 m2 4. Druk na papierze blueback 100 m2 5. Druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mm 100 m2 6. Druk na folii podklejanej obustronnie na spienione PCV 5 mm + laminowanie 50 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.20.00.00-9, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2, 78.15.10.00-0, 78.15.10.00-3, 74.83.13.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku książki Podlaskie Zeszyty Archeologiczne oraz druk książki Rocznik Białostocki tom XIX wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku książki Podlaskie Zeszyty Archeologiczne oraz druk książki Rocznik Białostocki tom XIX wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego . 1. książka: Podlaskie Zeszyty Archeologiczne 9/13, Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku książki. W skład usługi wchodzi też adiustacja publikacji. format B5, obj. środek ok. 210 stron: 180 stron: tekst +tabele + foto, kolor 1+1, offset 80 g, wkładka foto 30 stron, kolor 4+4, kreda 135 g., oprawa miękka, okładka - karton 240 g. kolor 4+0 + folia błyszcząca; oprawa klejona, nakład 300 egz. wydawnictwo posiada Nr ISSN 2. książka: Rocznik Białostocki tom XIX Format bloku 240 x 165 mm, środek 264 strony kreda mat. 135g (kolor 4+4 na stronach: 29-33, 55-61, 93-97, 105-109, 135-139, 178-179, 247-253, 256 i 261, reszta stron druk 1+1) oprawa twarda szyta nićmi, okładka druk 2+0 (dwa kolory Pantone) + folia matowa, wyklejki niezadrukowane offset 150 g nakład 500 egzemplarzy, wydawnictwo posiada Nr ISSN, zamawiający dostarczy gotowy materiał gotowy do druku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.20.00.00-9, 78.21.00.00-1, 78.12.40.00-2, 78.15.10.00-0, 78.15.10.00-3, 74.83.13.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1. Cena - 70
2. jakość wykonanej usługi - 30
Komunikaty i korespondencja
Dodatkowe informacje
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego Muzeum Podlaskie w Bialymstoku Ratusz Rynek Kościuszki 10 15-426 Białystok w terminie 12.06.2014r. godz. 10:00
Kontakt
Imię i nazwisko: Joanna Olechno
Stanowisko służbowe: kierownik Działu Administracyjno - Gospodarczego
Numer telefonu: 515 – 263 - 998
E-mail: j.olechnno@muzeum.bialystok.pl
Numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Administracyjno-Gospodarczy Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
Godziny, w których udzielane są informacje:
Poniedziałek – piątek godz. 8:00 – 14:30
Sprawy merytoryczne :
Imię i nazwisko: Barbara Muszyńska
Stanowisko służbowe: Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw
Telefon: (85)7421-473, (85 7421-440) (85 740 77 41), 509337095
E-mail : pwiw@muzeum.bialystok.pl
Numer pokoju (w siedzibie Zamawiającego): Dział Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
Godziny, w których udzielane są informacje:
od poniedziałku do piątku godz. 10oo – 14oo
Rozstrzygnięcie
Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz. 907 z póź. zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, skład i druk katalogów, informatorów, folderów, zaproszeń, pocztówek, reprodukcji, wizytówek, plakatów, ulotek, materiałów aranżacyjnych, biletów wstępu, książek wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2014 najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Część I
Usługa poligraficzna polegająca na przygotowaniu projektu, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku katalogów/ informatory, folderów/składanek, zaproszeń, pocztówek, wizytówek, plakatów / afiszy, biletów wstępu, ulotek wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna 15-691 Białystok
Cena oferowana:
41 261,00 netto tj, 50 751,03 brutto
Streszczenie oceny i porównania ofert
Numer oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium Cena 70% |
Liczba pkt w kryterium Jakość 30% |
Razem |
7. |
System Graf Drukarnia Agencja Reklamowo- Wydawnicza Janusz Laskowski 20-515 Zemberzyce Tereszyńskie 73B |
62,28 |
30 |
92,28 |
8. |
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spólka Jawna 15-691 Białystok |
70 |
30 |
100 |
9. |
Pasaż spółka z.o.o. Kraków ul. Rydlówka 24 |
58,93 |
30 |
88,93 |
Część II zamówienia
Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku materiałów do aranżacji wystaw wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego .
P.P.H.U. Janosz Ciosek Wielka Reklama 98-300 Wieluń ul. Wojska Polskiego
Cena oferowana :
31 900,00 netto tj. 39 237,00 brutto
Streszczenie oceny i porównanie ofert
Numer oferty |
Nazwa Wykonawcy |
Liczba pkt w kryterium Cena 100% |
Razem |
2. |
P.P.H.U. Janosz Ciosek Wielka Reklama 98-300 Wieluń ul. Wojska Polskiego 45 |
100 |
100 |
4. |
Globart Print Spółka Jawna ul. Ciołkowskiego 88F 15-545 Białystok |
47,83 |
47,83 |
Część III zamówienia
Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku książki Podlaskie Zeszyty Archeologiczne oraz druk książki Rocznik Białostocki tom XIX wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego .
Pasaż Spółka Z.O.O. 30-362 Kraków ul. Rydlówka 24
Cena oferowana:
13 201,00 netto tj. 13 861,05 brutto
Streszczenie oceny i porównanie ofert
Numer oferty |
Nazwa wykonawcy |
Liczba punktów w kryterium cena 70 % |
Liczba punktów w kryterium jakość 30 % |
Razem |
1 |
Agencja Reklamowo- Wydawnicza A. Grzegorczyk 05-082 Stare Babice ul. Kutrzeby 15 |
54,39 |
30 |
84,39 |
7 |
System Graf Drukarnia Agencja Reklamowo- Wydawnicza Janusz Laskowski 20-515 Lublin Zemberzyce Tereszynskie 73B |
62,28 |
30 |
92,28 |
8 |
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna 15-691 Białystok ul. Kleeberga 14B |
51,23 |
30 |
81,23 |
9 |
Pasaż Spółka Z.o.o. 30-362 Kraków ul. Rydlówka 24 |
70 |
30 |
100 |
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Pzp odrzucono oferty w część I i III zamówienia firmy Agencja Reklamowa TOP Agnieszka Łuczak 87-800 Włocławek ul. Toruńska 148, Novimedia sp.zo.o. 00-324 Warszawa ul. Karowa 31a oraz w części I EXPOL P. Rybiński J. Dąbek spółka jawna ul. Brzeska 4 87-800 Włocławek
Ponadto działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. poz.907 z póź. zm.) zawiadamiam, iż umowy w przedmiotowej sprawie zostaną podpisane z Wykonawcami w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia wyborze najkorzystniejszej oferty.
Białystok, dnia 30.06.2014 r.