Usługa poligraficzna: skład i druk katalogów, plakatów, folderów, wydawnictw książkowych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku

Usługa poligraficzna: skład i druk katalogów, plakatów, folderów, wydawnictw książkowych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku

17 listopada 2009

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

 

1.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

 

Część I zamówienia.

Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu,opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku materiałów tzn.: książek, katalogów/ informatorów, zeszytów edukacyjnych.

 

Książki

- książka, format B5, obj. ok. 300 str., tekst – kolor 1+1, offset 90 g, wkładka foto 32 str., kolor 4+4, kreda 135 g., okładka – karton 240 g. kolor 4+0 + folia błyszcząca; oprawa klejona, nakład 400 egz.

- książka, format A4, obj. ok. 96 str., kreda 150 g, kolor 1+1, oprawa twarda szyta, kolor 1+0, nakład 1000 egz.

- książka, format B5, 64 str., kreda 135g, kolor 4+4, okładka (rozkładane pierwsze skrzydełko na szerokość całej okładki) – karton 250 g + folia błyszcząca, kolor 4+4; oprawa szyta klejona, nakład 500 egz.

- książka, format B5, środek obj. 24 str., kreda 135 g, kolor 4+4, okładka 4 strony, kreda 300 g, kolor 4 +1+ folia błyszcząca, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz.

 Katalogi/informatory

-informator, format A4, środek: obj. 24 str., kreda 150 g, kolor 4+4, okładka - 4 strony kreda 250 g, kolor 4+0 + folia błyszcząca, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz.

- informator, format A4, środek: środek obj. 24 str., 12 str. tekst (dwujęzyczny pol. – ang.) - papier offset 90 g, kolor 1+1, wkładka foto-12 str., kreda 150 g, kolor 4+4, okładka - 4 strony kreda 300 g, kolor 4+0 + folia błyszcząca, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz.

   - informator, format A4, środek: obj. 20 str., tekst + zdjęcia czarno – białe, kreda 150 g, kolor 1+1, okładka - 4  strony, kreda 250 g, kolor 4+0+ folia błyszcząca, szycie zeszytowe, nakład 1000 szt.

- informator, format A4, środek: obj. 16 str., kreda 150 g, kolor 4+4, okładka - 4 strony, kreda 250 g , kolor 4+0+ folia błyszcząca, szycie zeszytowe, nakład 500 szt.

- informator, format A4, środek: obj. 16 str., kreda 150 g, kolor 4+4, okładka - 4 strony, kreda 250 g , kolor 4+0+ folia błyszcząca, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz.

- informator, format A4, środek: obj. 12 str., kreda 150 g, kolor 4+4, okładka - 4 strony, kreda 250 g , kolor 4+0+ folia błyszcząca, szycie zeszytowe, nakład 500 egz.

- informator, format A4 składany na 3 (na Z), 2 bigi, 250 g karton, kolor 4+4, 2 wszywki w bigowaniach: 16 str. każda, format 1/3 A4, kreda mat. 150 g,, kolor 4+4, nakład 2000 egz.

- informator, format B5, środek obj. 30 str., kreda 135 g, kolor 4+4, okładka 4 strony, kreda 250 g kolor 4 +1+ folia błyszcząca, oprawa klejona, nakład 500 egz.

- informator, format B5, środek obj. 16 str., kreda 135 g, kolor 1+1, okładka - kreda 300 g + folia błyszcząca, kolor 4+1, szycie zeszytowe, nakład 500 egz.

- informator, format B5, środek obj. 12 str., kreda 150 g, kolor 4+4, okładka 4 strony, kreda 250 g kolor 4 +1+ folia błyszcząca, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz.

- informator oferty edukacyjnej, format A5 poziom (148 x 210mm), środek 16 stron, kreda 135 g, kolor 4+4, okładka kreda 250g, kolor 4+1, szycie zeszytowe, nakład 2000 szt.

 Zeszyty edukacyjne

- zeszyt edukacyjny, format A4, 16 stron, kolor 1+1, papier offset 120g, okładka, kreda 250 g., kolor 2+0, nakład 500 szt.

- zeszyt edukacyjny, format A4, 20 stron, kolor 4+4, papier offset 120g, okładka, kreda 250 g., kolor 4+0, 1000 egz.

   - teczka z kompletem 16 kartek - teczka formatu A4, kreda 300 g, kolor 4+0, środek: 16 kart formatu A4, papier 180g, 8 kart - kolor 1+1, 8 kart - kolor 4+4, nakład 1000 szt.

 

 

 

 

Część II zamówienia.

Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć,sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku materiałów tzn.:  folderów składanek, dyplomów, ulotek .

 

Foldery/składanki

 - folder format ½ A2 (210 x 594) składane na 6, 5 bigów, papier kreda mat. 200 g, kolor 4+4, nakład 3000 szt. (2000  szt. wersja polskojęzyczna, 1000 szt. wersja angielskojęzyczna) ,

 - folder, format A4 (składany na 3), 2 bigi, kreda 150 g, kolor 4+4, nakład 3000 szt. (1000 – wersja polska, 1000 – wersja angielska, 1000 - wersja niemiecka)

 - folder, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3 bigowania, kreda 200 g, kolor 4 + 4, nakład 1000 egz.

- folder, format B4 składane na trzy (dwa bigi), kreda 200g, kolor 4+4, nakład 2000 szt. w tym 1000 szt. w języku angielskim, 1000 szt. w j. polskim

- folder, format B4 składane na trzy (dwa bigi), kreda 200g, kolor 4+4, nakład 500 szt.

- folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda 200 g, kolor 4+4, nakład 1000 szt.

- folder, format ½ A3 (105mm x 420mm) składany na 4 do formatu A6 – 2 bigi + 1 perforowanie, papier kreda mat. 200g, kolor 4+4, nakład 1000 szt.

- folder format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda 200 g, kolor 4+4, nakład 500 szt.

- folder, format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda 200 g, kolor 4+4, nakład 3 x 400 szt.

- folder, format A3 składane na 3, 2 bigi, kreda 200 g, kolor 4+4, wkładka wpięta w bigowanie: 4 str. format 1/3 A3, kreda 200 g, kolor 4+4, nakład 5000 egz.

- folder format A3 (składany na 3) dwa bigi, kreda 200 g, kolor 4+4, nakład 2 x 500 egz.

- folder format 400x210 mm, składane na cztery (3 bigi), kreda 150 g, kolor 4+4, nakład 3000 szt.

Dyplomy

- dyplom, format A4, papier 180 g, kolor 2 + 0, 150 szt.

Ulotki

- ulotka, format A5, kreda 135g, kolor 4+4, nakład 5000 szt.

- ulotka, format A5, kreda 150 g, kolor 2+2, nakład 1000 szt.

- ulotka, format A4, kreda 140 g, kolor 4+4, nakład 1000 szt.

 

Część III zamówienia .

 Usługa poligraficzna obejmuje projekt, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku  zaproszeń, pocztówek/ reprodukcji, zakładek, oraz druk wizytówek wg projektu, którym dysponuje Zamawiający. 

 

Zaproszenia

- zaproszenie, format A5, karton 250 g, kolor 2+2, nakład 500 szt.

- zaproszenie, format A5, karton 250 g, kolor 2+2, nakład 500 szt

- zaproszenie, format A4 (składane na dwa), 1 bigowanie, kreda 250 g, kolor 4+4, nakład 1000 szt.

- zaproszenie, format A4 składane na 3, 2 bigi, kreda 200g, kolor 4+0, nakład 19.000szt.( w tym 7 wzorów x 2000 szt., 1 wzór x 5.000 szt.)

 Pocztówki/reprodukcje.

-pocztówka, format A6, kolor 4+1, kreda 250 g, nakład 2x300 szt. 

- pocztówka, format A6, karton 240 g, kolor 4+1, nakład 1000 szt

- pocztówka, format A6, kreda 300 g, kolor 4+1 (napisy dwujęzyczne polsko – angielskie), nakład 2 x 1000 szt.

- składanka pocztówek w obwolucie: 8 pocztówek, format A6, karton 240g, kolor 4+1 + folia matowa, obwoluta – format (3xA6  składana na trzy), 2 bigowania, karton 240g, kolor 4+1+ folia matowa , nakład 1000 kompletów

 - komplet pocztówek w obwolucie: 8 pocztówek formatu 1/3 A4, kolor 4+1+ folia matowa , karton 300g,  obwoluta A4 składane na 3, 2 bigi, karton  300 g, kolor 4+1+ folia matowa , nakład 1000 kompletów

- komplet pocztówek w obwolucie, 8 pocztówek - format A5, kreda 300 g, kolor 4+1+folia matowa, obwoluta – format 3xA5, 2 bigi, kreda 300 g, kolor 4+1+folia matowa(napisy na pocztówkach i obwolucie dwujęzyczne ang. – pol.), nakład 500 kompletów

- pocztówka, format A5, karton 300 g, kolor 4+1= folia matowa  (tekst dwujęzyczny pol. – ang.), nakład 500 szt.

- komplet pocztówekw obwolucie, 10 pocztówek - format A5, kreda  mat. 300 g, kolor 2+2, obwoluta – format 3xA5, 2   bigi, kreda mat. 300 g, kolor 2+2 (tekst na pocztówkach i obwolucie dwujęzyczny pol. – ang.), nakład 1000 kompletów

- pocztówka format A5, karton 300 g, kolor 4+1 folia matowa(tekst dwujęzyczny pol. – ang.), nakład 2x500 szt.

- teczka z reprodukcjami – teczka formatu A4, karton 300 g + folia błyszcząca, kolor 4+0, w bigowanie teczki wpięta wkładka, 4 strony formatu A4, kreda 200 g, kolor 4+4; 10 reprodukcji: format A4, kreda mat. 300 g kolor 4+1, nakład 500 kompletów

Zakładki

- zakładka, format 6 cm x 20 cm, kreda 300 g, kolor 4+4, nakład 1000 szt.

Wizytówki

- wizytówka, 5x9 cm, papier ecrue 250g, kolor 2+0, nakład 500 szt.

 

Część IV zamówienia.

Usługa poligraficzna obejmuje projekt, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw , nadruków na smyczy i druk biletów wstępu wg projekt , którym dysponuje Zamawiający. 

 

Plakaty/afisze.

- afisz, format A1, papier offset, kolor 2+0, nakład 400 szt.

- afisz, format A2, papier offset, kolor 2+0, nakład 7 x 200 szt

- plakat, format A3, kreda 140 g, kolor 4+0, nakład 1000 szt.

- plakat, format 70 cm x 100 cm, kreda 150g, kolor 4+0, nakład 2000 szt. (w tym 4 wzory po 500 szt.)

 Materiały do aranżacji wystaw

- wydruk na winylu             300 m2

- wydruk na siatce                                 200 m2

- wydruk na papierze blueback              300 m2

- druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mm        70 m2

 

 Bilety wstępu

- bilety wstępu:format 4 x14 cm, papier 80g ecru, kolor 1(pantone) +1(czarny), klejone w bloczkach po 100 szt. (wg załączonego wzoru), nakład 150.000 szt.

 Inne

- nadruk na „smyczy”, jednostronny, kolor 1, 1000 szt.

 

(CPV) 78220000-5     Usługi składu

(CPV) 78225000-0     Usługi projektów graficznych

(CPV) 78200000-9     Usługi związane z drukowaniem

(CPV) 78210000-1     Usługi w zakresie drukowania wydawnictw książkowych

(CPV) 78124000-2    Usługi w zakresie drukowania folderów

(CPV) 78151000-0    Usługa drukowania zaproszeń

(CPV) 78151000-3    Usługa drukowania biletów wstępu

(CPV) 74831300-6    Usługa w zakresie tłumaczeń pisemnych

 

3. Wykonawca zobowiązany jest po podpisaniu umowy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji projekty graficzne i skład komputerowy wykonywanego zamówienia w formie elektronicznej.

4. Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego przedstawić  wydruki próbne i dostarczenia ich do ostatecznej korekty i akceptacji  do siedziby Zamawiającego przed zrealizowaniem każdego z elementów  przedmiotu zamówienia.

5. Przedstawicielem Zamawiającego w zakresie uzgodnień technicznych, w tym akceptacji wydruku próbnego jest pani Barbara Muszyńska - Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku tel. 085 7407741

5. Czas przygotowania wydawnictw, analogicznie do czasu przygotowania wystaw jest, bardzo krótki i wymaga pełnego zaangażowania Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zlecenia w terminie uzgodnionym przez strony. Zamawiający zastrzega sobie prawo przy podpisywaniu umowy określenia najdłuższych terminów wykonania poszczególnych elementów zamówienia.

6. Wykonawca po wykonaniu poszczególnych produktów przekazuje je Zamawiającemu w formie określonej w SIWZ, tj.dostarcza na własny koszt do siedziby Zamawiającegoi przekazuje Zamawiającemu majątkowe prawa autorskie do zaakceptowanych projektów.

7. Zamawiający dostarczy Wykonawcy materiały tekstowe w formie elektronicznej oraz fotografie do skanowania i dalszej obróbki a także projekty dotyczy części IV zamówienia  „bilety wstępu” oraz części III zamówienia „wizytówki”.

8. Zamawiający każdorazowo na piśmie lub w formie elektronicznej  poda szczegóły dotyczące nakładu, formatu, objętości, rodzaju papieru, oprawy, terminu wykonania i inne konieczne dane do wykonania poszczególnych części przedmiotu zamówienia .

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli losowo wybranej realizowanej usługi poligraficznej w trakcie realizacji przedmiotu umowy.

 

 

Komunikaty i korespondencja

1.        Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
       2. Zamawiający  dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według  podziału:
           a) I część    -    książki, katalogi/informatory, zeszyty edukacyjne
           b) II część  -    foldery/składanki, dyplomy, ulotki
           c) III część  -    zaproszenia, pocztówki, reprodukcja, wizytówki, zakładki
           d) IV część -   plakaty/afisze, bilety, materiały do aranżacji wystaw i inne
3.      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
      4. Zamawiający przewiduje  udzielenie zamówień uzupełniających art.67 ust.1 pkt.6  ustawy Prawo Zamówień publicznych .

Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł.
Termin składania ofert - 02.12.09 r. godz.8:30
Termin otwarcia ofert 02.12.09 r. godz. 9:00
Miejsce otwarcia ofert i składania ofert:
Muzeum Podlaskie w Białymstoku
Ratusz - Rynek Kościuszki 10

Dodatkowe informacje

Ocena ofert będzie dokonywana na podstawie 2 kryteriów:
 
A)         Cena ofertowa – 70%
 
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę w ofercie nie podlegającej odrzuceniu otrzyma  max 70 pkt
 ( 1 % - 1 pkt.) reszta Wykonawców zgodnie z poniższym wzorem:
 
Ocena oferty = c n : cb x waga =
  
            Cn   - cena oferty o najniższej cenie
                Cb – cena oferty badanej
            Waga – ilość przyznanych punktów
 
 
B)        Jakość usługi – 30% ( przy czym 1% - 1 pkt.)
 
Jakość usługi zostanie oceniona na podstawie załączonych do oferty przez Wykonawców próbek publikacji, które zostały przygotowane do druku i wydrukowane przez Wykonawcę i jest porównywalna z zamówieniem określonym w niniejszej SIWZ. Każdy z członków Komisji będzie mógł przyznać od 1 do 30 punktów za jakość wykonanych publikacji załączonej do oferty oraz wyjaśni swoja punktację w indywidualnej karcie oceny oferty.
Punkty zostaną zsumowane i podzielone przez liczbę członków Komisji. Wynik będzie liczbą punktów przyznanych w tym kryterium .
1.      Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma  najwyższą ilość punktów.
        O= Pc + Pj
 
 Pc - ilośc punktów otrzymanych w kryterium cena
 Pj – ilośc punktów otrzymanych w kryterium jakość

Warunki wymagane od wykonawców.
        W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki;
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych,
2. spełniają warunki określone w art.22 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych,
3. spełniają warunki określone w art. 44  ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych,
4.  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
- Wykonawca powinien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie druku wydawnictw z reprodukcjami muzealnictwa, historii, historii sztuki, archeologii, etnografii lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim oświadczeniu,
-  Wykonawca powinien dysponować drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego ( jest to uwarunkowane względami organizacyjnymi Zamawiającego  i finansowymi) albo powinien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy drukarni usytuowanej w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Wykonawcy, którzy nie spełnią powyżej wymienionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia, a złożone przez nich oferty zostaną odrzucone.
 
VI.             Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.
 
1.      W celu potwierdzenia, że Wykonawca powsiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz ze nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest do dołączyć do oferty:
1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
1.3. Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu  dotyczy każdego z nich.
1.6            Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 godnie z ustawą z dnia 24.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych Załącznik Nr 1, 1a,1b,1c do SIWZ
1.7            Podpisane oświadczenie o  nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 oraz ust.2 ustawy PZP stanowiące Załącznik Nr 3, 3a,3b,.3c do  SIWZ
1.8            Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.44 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych Załącznik Nr 2, 2a,2b, 2c do SIWZ .
 
1.                  W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
2.1.Wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż wartość zamówienia) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia  te zostały wykonane należycie; wykaz stanowiZałącznik Nr 6 do SIWZ.   Zamawiający wymaga dołączenia do oferty co najmniej 2 wydawnictwa o parametrach podobnych do podanych w SIWZ. Zamawiający zwalnia Wykonawcę z obowiązku dostarczenia materiałów do aranżacji wystaw i wydruków wielkoformatowych na papierze, siatce i winylu. Brak wydawnictw na podstawie których możliwa będzie ocena jakości skutkować będzie odrzuceniem oferty. Przedstawione prace zostaną zwrócone po rozstrzygnięciu postępowania .
2.2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (należy wykazać co najmniej 1 osobę posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie  druku wydawnictw z reprodukcjami muzealnictwa, historii, historii sztuki, archeologii, etnografii lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim oświadczeniu). Wykaz stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ.
W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum powyższy warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców.
2.3 Przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami, o których mowa w pkt.2.1 i 2.2.
2.    W celu potwierdzenia warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
 
3.1. Aktualna polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia .
 
3.        Inne dokumenty, oświadczenia, formularze, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
 
4.1 Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz „Oferta”, stanowiący Załącznik Nr4, 4a, 4b, 4c do SIWZ
4.2 Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ
4.3 Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ.
4.4 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.
 
5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
 
5.1. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / konsorcjum/ należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są oni dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
 
6.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą:
 
6.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa:
6.1.1. w Rozdziale VIII pkt. 1.1; 1.2;1.3;1.5 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
6.1.2.w Rozdziale VIII SIWZ pkt.1.4. SIWZ, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy PZP
6.2. Dokumenty o których mowa w pkt.6.1.1 lit. a i b oraz pkt.6.1.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt.6.1.1 lit.c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 –mce przed terminem składania ofert.
6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.


 

Kontakt

Sprawy proceduralne:
1.      Imię i nazwisko: Grażyna Skarżyńska
2.      Stanowisko służbowe: specjalista ds. zamówień publicznych
3.      Numer telefonu: (0-85) 7421-473,
4.      E-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
5.Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): Dział Administracyjno-Gospodarczy Muzeum  
   Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
6.Godziny, w których udzielane są informacje:
wtorek, środa godz. 7:30 – 15:30
czwartek godz.7:30 - 11:30
B. Sprawy merytoryczne :
     1. Imię i nazwisko: Barbara Muszyńska
     2. Stanowisko służbowe: Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw
     3. Telefon: (085)7421-473, (085 7421-440)
     4. E-mail : pwiw@muzeum.bialystok.pl
5. Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): Dział Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum     Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
      6. Godziny, w których udzielane są informacje:
Od poniedziałku do piątku godz. 10oo – 14oo

Rozstrzygnięcie

 
                        Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. 223 z 2007 r. poz. 1655z póź.zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługę poligraficzną: skład i druk katalogów, folderów, plakatów, wydawnictw książkowych, zeszytów edukacyjnych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.    najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna
15-025 Białystok
ul. Nowowarszawska 25
I część zamówienia
Usługa poligraficzna polegająca na przygotowaniu projektu,opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku materiałów tzn.: książek, katalogów/ informatorów, zeszytów edukacyjnych.
cena ofertowa : 90.600,00 zł netto
                         110.532,00 zł brutto
II część zamówienia
Usługa poligraficzna polegająca  na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku materiałów tzn.:   folderów składanek, dyplomów, ulotek
cena ofertowa : 23.865,00 zł netto
                            29.115,30 zł  brutto
III część zamówienia
Usługa poligraficzna obejmuje projekt, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku zaproszeń, pocztówek/ reprodukcji, zakładek, oraz druk wizytówek wg projektu, którym dysponuje Zamawiający. 
cena ofertowa : 28.622,00 zł netto
                            34.918,84 zł  brutto
Część I zamówienia.
Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu projektu,opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku materiałów tzn.: książek, katalogów/ informatorów, zeszytów edukacyjnych.
 
Numer oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena 70%
Liczba pkt w kryterium
Jakość wydruków
30%
Razem
1
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna
15-025 Białystok
ul. Nowowarszawska 25
 
70 pkt.
 
   
 22 pkt.
 92 pkt.
 
 
Część II zamówienia.
Usługa poligraficzna polegająca na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć,sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku materiałów tzn.:   folderów składanek, dyplomów, ulotek .
Numer oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena 70%
Liczba pkt w kryterium
Jakość wydruków
30%
Razem
1
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna
15-025 Białystok
ul. Nowowarszawska 25
 
70 pkt.
 
   
 21 pkt.
 91 pkt.
Część III zamówienia .
 Usługa poligraficzna obejmująca projekt, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku zaproszeń, pocztówek/ reprodukcji, zakładek, oraz druk wizytówek wg projektu, którym dysponuje Zamawiający. 
 
Numer oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena 70%
Liczba pkt w kryterium
Jakość wydruków
30%
Razem
1
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna
15-025 Białystok
ul. Nowowarszawska 25
70 pkt.
 
   
 21 pkt.
 91 pkt.
 
 
Jednocześnie informuję, że postępowanie w części IV zamówienia :„Usługa poligraficzna obejmująca projekt, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw , nadruków na smyczy i druk biletów wstępu wg projekt , którym dysponuje Zamawiający.” zostaje unieważnione na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.04 roku Prawo zamówień publicznych. Dalsze postępowanie na tę część zamówienia będzie prowadzone zgodnie z ustawa PZP.
 
Białystok, dnia 03.12.09 r.