Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw , nadruków na smyczy i druk biletów wstępu wg projektu , którym dysponuje Zamawiający dla Muzuem Podlaskiego w...

Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw , nadruków na smyczy i druk biletów wstępu wg projektu , którym dysponuje Zamawiający dla Muzuem Podlaskiego w...

3 grudnia 2009

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Plakaty/afisze.

- afisz, format A1, papier offset, kolor 2+0, nakład 400 szt.

- afisz, format A2, papier offset, kolor 2+0, nakład 7 x 200 szt

- plakat, format A3, kreda 140 g, kolor 4+0, nakład 1000 szt.

- plakat, format 70 cm x 100 cm, kreda 150g, kolor 4+0, nakład 2000 szt. (w tym 4 wzory po 500 szt.)

 Materiały do aranżacji wystaw

- wydruk na winylu             300 m2

- wydruk na siatce                                 200 m2

- wydruk na papierze blueback              300 m2

- druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mm        70 m2

 Bilety wstępu

- bilety wstępu:format 4 x14 cm, papier 80g ecru, kolor 1(pantone) +1(czarny), klejone w bloczkach po 100 szt. , nakład  200.000 szt.

 Inne

- nadruk na „smyczy”, jednostronny, kolor 1, 1000 szt.

(CPV) 78220000-5     Usługi składu

(CPV) 78225000-0     Usługi projektów graficznych

(CPV) 78200000-9     Usługi związane z drukowaniem

 (CPV) 78151000-3    Usługa drukowania biletów wstępu

 

 

Komunikaty i korespondencja

1.    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
       2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych
3.      Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
      4.  Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających art.67 ust.1 pkt.6    ustawy Prawo Zamówień publicznych .
 
Kryterium oceny ofert:
     Cena ofertowa – 70%( przy czym 1% - 1 pkt.)
     Jakość usł
Wymagany termin realizacji zamówienia:   12 m-cy  tj. od 1.01.2010 r. do 31.12.2010 r.
ugi – 30% ( przy czym 1% - 1 pkt.)
 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz Rynek Kościuszki 10
       Termin składania ofert:14.12 2009 r. godz. 8:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz Rynek Kościuszki 10.   
 Termin otwarcia – 14.12.2009 roku godz.9:00

Dodatkowe informacje

W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełniający warunki z art. 22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, oraz wynikające z SIWZ
 
 
W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełniający warunki z art. 22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, oraz wynikające z SIWZ
  
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki;
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych,
2. spełniają warunki określone w art.22 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych,
3. spełniają warunki określone w art. 44  ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych,
4.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
- Wykonawca powinien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie wykonywania druków objętych zamówieniem co najmniej 1 rok lub  przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim oświadczeniu,
- Wykonawca powinien dysponować drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego ( jest to uwarunkowane względami organizacyjnymi Zamawiającego i finansowymi) albo powinien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy drukarni usytuowanej w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Wykonawcy, którzy nie spełnią powyżej wymienionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia, a złożone przez nich oferty zostaną odrzucone.
Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.
 
W celu potwierdzenia, że Wykonawca powsiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz ze nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest do dołączyć do oferty:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
3.Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu  dotyczy każdego z nich.
6.Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 godnie z ustawą z dnia 24.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych Załącznik Nr 1,  do SIWZ
7.Podpisane oświadczenie o  nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 oraz ust.2 ustawy PZP stanowiące Załącznik Nr 3,  do SIWZ
8.Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.44 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych Załącznik Nr 2,  do SIWZ .
 
W  celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1. Wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż wartość zamówienia) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie; wykaz stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia materiałów w formie elektronicznej – projektów lub realizacji zadań podobnych do przedmiotu zamówienia.
2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; (Wykonawca powinien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie wykonywania druków objętych zamówieniem co najmniej 1 rok lub  przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu,). Wykaz stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ.
W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum powyższy warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców.
3 Przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami, o których mowa w pkt.2.1 i 2.2.
W celu potwierdzenia warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
 
1. Aktualna polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia .
 
Inne dokumenty, oświadczenia, formularze, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
 
1.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz „Oferta”, stanowiący Załącznik Nr4, do SIWZ
2.Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ
3.Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ.
4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / konsorcjum/ należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są oni dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą:
1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa:
2.  w Rozdziale VIII pkt. 1.1; 1.2;1.3;1.5 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3.w Rozdziale VIII SIWZ pkt.1.4. SIWZ, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy PZP
4.Dokumenty o których mowa w pkt.6.1.1 lit. a i b oraz pkt.6.1.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt.6.1.1 lit.c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 –mce przed terminem składania ofert.
5.. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sposób spełniania warunków  spełnia/ nie spełnia

Kontakt

Sprawy proceduralne:
Grażyna Skarżyńska
- specjalista ds. zamówień publicznych
 Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz – Rynek Kościuszki 10
  Tel. 085 7421 473, 085 7421 44, 085 740 77 41
 
W sprawach przedmiotu zamówienia:
 
Barbara Muszyńska
- Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10 Telefon: (085) 7407741

Rozstrzygnięcie

OGŁOSZENIE
 
                        Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. 223 z 2007 r. poz. 1655z póź.zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługę poligraficzną pt.:„Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw , nadruków na smyczy i druk biletów wstępu wg projekt , którym dysponuje Zamawiający.”   najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
NAVIGATOR studio s.c
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun
15-113 Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38 lok. 302
cena ofertowa   -    73.832,00 zł netto
                                90.075,04 zł brutto
 
 
Numer oferty
Liczba pkt w kryterium
Cena 70%
Liczba pkt w kryterium
Jakość wydruków
30%
Razem
1
NAVIGATOR studio s.c
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun
15-113 Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38 lok. 302
 
70 pkt.
 
   
 30 pkt.
 100 pkt.
 
 
Białystok, dnia 16.12.09 r.