Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw , nadruków na smyczy i druk biletów wstępu wg projektu , którym dysponuje Zamawiający dla Muzuem Podlaskiego w...
Usługa poligraficzna obejmuje projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw , nadruków na smyczy i druk biletów wstępu wg projektu , którym dysponuje Zamawiający dla Muzuem Podlaskiego w...
3 grudnia 2009
Muzeum Podlaskie w Białymstoku
ul. Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
FAX: (085) 742 14 40
REGON: 000276328
E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl
Tryb przetargu
przetarg nieograniczony
Treść ogłoszenia
Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia:
Plakaty/afisze.
- afisz, format
A1, papier offset, kolor 2+0, nakład 400 szt.
- afisz, format
A2, papier offset, kolor 2+0, nakład 7 x 200 szt
- plakat, format A3,
kreda 140 g, kolor 4+0, nakład 1000 szt.
- plakat,
format 70
cm x
100
cm, kreda 150g,
kolor 4+0, nakład 2000 szt. (w tym 4 wzory po 500
szt.)
Materiały do
aranżacji wystaw
- wydruk na
winylu
300
m2
- wydruk na
siatce
200
m2
- wydruk na
papierze
blueback
300
m2
- druk na folii
samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mm
70
m2
Bilety
wstępu
- bilety
wstępu:format 4
x14 cm, papier 80g ecru, kolor 1(pantone) +1(czarny), klejone w
bloczkach po 100 szt. , nakład 200.000 szt.
Inne
- nadruk na
„smyczy”, jednostronny, kolor 1, 1000 szt.
(CPV)
78220000-5 Usługi składu
(CPV)
78225000-0 Usługi projektów
graficznych
(CPV)
78200000-9 Usługi związane z
drukowaniem
(CPV)
78151000-3 Usługa drukowania biletów
wstępu
Komunikaty i korespondencja
1.
Zamawiający nie
dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert
częściowych
3.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
4.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień
uzupełniających art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo
Zamówień publicznych .
Kryterium oceny ofert:
Cena ofertowa – 70%( przy czym 1% - 1 pkt.)
Cena ofertowa – 70%( przy czym 1% - 1 pkt.)
Jakość usł
Wymagany termin realizacji
zamówienia: 12 m-cy tj. od 1.01.2010 r.
do 31.12.2010 r.
ugi – 30% ( przy czym 1% - 1 pkt.)
Ofertę
należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Muzeum Podlaskie w
Białymstoku Ratusz Rynek Kościuszki 10
Termin składania ofert:14.12 2009 r. godz. 8:30
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz Rynek Kościuszki 10.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz Rynek Kościuszki 10.
Termin
otwarcia – 14.12.2009 roku godz.9:00
Dodatkowe informacje
W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na
podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełniający warunki
z art. 22 ust.1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, oraz
wynikające z SIWZ
W przetargu mogą wziąć udział
oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 Prawa zamówień
publicznych i spełniający warunki z art. 22 ust.1 ustawy – Prawo
zamówień publicznych, oraz wynikające z SIWZ
W
przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki;
1. nie podlegają
wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy z dnia
29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych,
2. spełniają warunki określone w
art.22 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień
publicznych,
3. spełniają warunki określone w
art. 44 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień
publicznych,
4.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania
niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych
do wykonania zamówienia:
- Wykonawca powinien dysponować co najmniej
jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie wykonywania druków
objętych zamówieniem co najmniej 1 rok lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu
do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim
oświadczeniu,
- Wykonawca powinien dysponować drukarnią usytuowaną w
odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego ( jest
to uwarunkowane względami organizacyjnymi Zamawiającego i
finansowymi) albo powinien przedstawić pisemne zobowiązanie innego
podmiotu do udostępnienia Wykonawcy drukarni usytuowanej w
odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
4. znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia
Wykonawcy,
którzy nie spełnią powyżej wymienionych warunków zostaną wykluczeni
z postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia, a złożone
przez nich oferty zostaną odrzucone.
Informacja o oświadczeniach lub
dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy.
W celu potwierdzenia, że
Wykonawca powsiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności oraz ze nie podlega wykluczeniu na
podstawie art.24 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest do dołączyć
do oferty:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego
zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku,
gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum
wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z
nich.
2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu
Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub
uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku
Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia
odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
3.Aktualnego zaświadczenia z
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego o nie
zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie
zdrowotne, społeczne lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące prze upływem składania ofert. W przypadku, gdy
ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg
złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z
nich.
4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo
równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w
art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy
ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg
złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego
w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy,
wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców
działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu
dotyczy każdego z nich.
6.Podpisane
oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 godnie z ustawą z
dnia 24.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych Załącznik
Nr 1, do SIWZ
7.Podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na
podstawie art.24 ust.1 oraz ust.2 ustawy PZP stanowiące
Załącznik Nr 3, do SIWZ
8.Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z
art.44 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo
zamówień publicznych Załącznik Nr 2, do SIWZ
.
W celu potwierdzenia warunku posiadania przez
Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do
oferty:
1. Wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim
rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia,
zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat
poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości (
nie mniejszej niż wartość zamówienia) oraz daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te
zostały wykonane należycie; wykaz stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ Zamawiający wymaga od Wykonawcy
dostarczenia materiałów w formie elektronicznej –
projektów lub realizacji zadań podobnych do przedmiotu
zamówienia.
2.
wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;
(Wykonawca powinien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą
doświadczenie w zakresie wykonywania druków objętych zamówieniem co
najmniej 1 rok lub przedstawi
pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej
jednej osoby o takim doświadczeniu,). Wykaz stanowi Załącznik Nr 9
do SIWZ.
W
przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako
konsorcjum powyższy warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli
będzie spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców.
3
Przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
wraz z dokumentami, o których mowa w pkt.2.1 i 2.2.
W celu potwierdzenia warunków znajdowania się w sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1.
Aktualna polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę
nie mniejszą niż wartość zamówienia .
Inne dokumenty, oświadczenia,
formularze, które Wykonawca zobowiązany jest
dołączyć do
oferty:
1.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz „Oferta”,
stanowiący Załącznik Nr4, do SIWZ
2.Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym
warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ
3.Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy
podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ.
4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli
upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów
właściwego rejestru.
Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku, gdy ofertę składa kilku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /
konsorcjum/ należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do
reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są oni
dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych
Wykonawców.
Wykonawcy mający siedzibę lub
miejsce zamieszkania za granicą:
1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą
zamiast dokumentów, o których mowa:
2.
w Rozdziale VIII pkt. 1.1; 1.2;1.3;1.5 SIWZ składa dokument
lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/
nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b/
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c/
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu,
3.w
Rozdziale VIII SIWZ pkt.1.4. SIWZ, składa zaświadczenie właściwego
organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym
art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy PZP
4.Dokumenty o których mowa w pkt.6.1.1 lit. a i b oraz pkt.6.1.2,
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6-cy przed upływem
terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt.6.1.1 lit.c
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 –mce przed terminem
składania ofert.
5.. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sposób spełniania warunków spełnia/ nie spełnia
5.. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sposób spełniania warunków spełnia/ nie spełnia
Kontakt
Sprawy
proceduralne:
Grażyna Skarżyńska
- specjalista ds. zamówień
publicznych
Muzeum Podlaskiego w
Białymstoku, Ratusz – Rynek Kościuszki 10
Tel. 085 7421 473,
085 7421 44, 085 740 77 41
W sprawach przedmiotu zamówienia:
Barbara Muszyńska
- Kierownik Działu Promocji Wystaw i
Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek
Kościuszki 10 Telefon: (085) 7407741
Rozstrzygnięcie
OGŁOSZENIE
Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004
roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. 223 z 2007
r. poz. 1655z póź.zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługę
poligraficzną pt.:„Usługa poligraficzna obejmuje
projekt, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku
plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw , nadruków na smyczy
i druk biletów wstępu wg projekt , którym dysponuje
Zamawiający.” najkorzystniejszą ofertę złożyła
firma:
NAVIGATOR studio
s.c
Andrzej Sokólski, Marta
Konopko, Bogdan Suprun
15-113
Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38 lok.
302
cena ofertowa
- 73.832,00 zł netto
90.075,04 zł brutto
Numer
oferty
|
Liczba pkt w
kryterium
Cena
70%
|
Liczba pkt w
kryterium
Jakość
wydruków
30%
|
Razem
|
1
NAVIGATOR studio
s.c
Andrzej Sokólski, Marta
Konopko, Bogdan Suprun
15-113
Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38 lok.
302
|
70 pkt.
|
30 pkt.
|
100 pkt.
|
Białystok, dnia 16.12.09
r.