Białystok: Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, katalogów, plakatów, folderów, wydawnictw książkowych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla...
Białystok: Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, katalogów, plakatów, folderów, wydawnictw książkowych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla...
24 listopada 2010
Muzeum Podlaskie w Białymstoku
ul. Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
FAX: (085) 742 14 40
REGON: 000276328
E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl
Tryb przetargu
przetarg nieograniczony
Treść ogłoszenia
Białystok: Usługa
poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, katalogów, plakatów,
folderów, wydawnictw książkowych, ulotek informacyjnych, pocztówek,
druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu
i zaproszeń na wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na 2011
rok.
Numer ogłoszenia: 381048 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Numer ogłoszenia: 381048 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku ,
ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie,
tel. 085 7421473, 7421440.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa
wojewódzka jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk albumów, katalogów,
plakatów, folderów, wydawnictw książkowych, ulotek informacyjnych,
pocztówek, druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw,
biletów wstępu i zaproszeń na wystawy dla Muzeum Podlaskiego w
Białymstoku na 2011 rok..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Usługa poligraficzna: projekt, skład i druk
katalogów, folderów, plakatów, wydawnictw książkowych, zeszytów
edukacyjnych, ulotek informacyjnych, pocztówek, druków reklamowych,
materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu i zaproszeń na
wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na 2011 rok. 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część I zamówienia Usługa
poligraficzna polega na przygotowaniu projektu , opracowaniu zdjęć,
sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk albumów
fotograficznych i z reprodukcjami dzieł sztuki na 2011 rok Albumy
1. album - format 270 x 300 cm, obj. 60 str., kreda mat. 150g,
kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, karton 240g z białym spodem,
kolor 4+0+folia matowa,. wydawnictwo posiada Nr ISBN - - nakład 500
egz Zamawiający dostarcza projekt 2. album - fotograficzny o
Muzeum, format 270 x 300 cm, obj. 60 str., kreda mat. 150g, kolor
4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia
matowa, wyklejka niezadrukowana, wydawnictwo posiada Nr ISBN -
nakład 2000 egz. Część II zamówienia. Usługa poligraficzna polega
na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu,
przygotowanie do druku i druku materiałów tzn.: książek, katalogów
/ informatorów, zeszytów edukacyjnych na 2011 rok Książki 1.
książka, format A4, objętość ok. 500 stron: tekst, ryciny - kolor
1+1, papier offset 90g, oprawa twarda, szyta, oklejka 130g, kolor
4+0+folia błyszcząca, wyklejka zadrukowana, kolor 1+0, nakład 500
egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN 2. książka, format B5, 64 str.,
kreda mat. 130g, kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka
(rozkładane pierwsze skrzydełko na szerokość całej strony) - karton
240 g, kolor 4+4+ folia błyszcząca, nakład 500 egz. wydawnictwo
posiada Nr ISBN 3. książka, format B5, środek obj. 170 str.: w tym
120 stron papier offset 90g, kolor 1+1, 50 stron kreda mat. 130 g,
kolor 4+4, okładka karton 240 g, kolor 4+0+ folia błyszcząca,
oprawa miękka klejona, nakład 500 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN
4. książka, format 1/3 B4, 40 stron, kreda mat. 150 g, kolor 4+4,
okładka (ostatnia strona ze skrzydełkiem rozkładanym na szerokość
strony), kreda mat 300g + folia mat, kolor 4+4, oprawa klejona,
nakład 2000 szt. wydawnictwo posiada Nr ISBN Katalogi/informatory
1. informator oferty edukacyjnej, format A5 poziom (148 x 210mm),
środek 16 stron, kreda mat. 130 g, kolor 4+4, okładka kreda mat.
300g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 2000
szt. 2. śpiewnik piosenek niepodległościowych, format A5 poziom
(148 x 210mm), środek 12 stron, papier offset 90g, kolor 4+4,
okładka kreda mat. 300g, kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie
zeszytowe, nakład 200 szt. 3. informator, format B5, środek: obj.
20 str., kreda mat. 130g, kolor 4+4, okładka - karton 200g, kolor
4+0+ folia błyszcząca, szycie zeszytowe, nakład 500 szt.
wydawnictwo posiada Nr ISBN 4. informator, format B5, środek obj.
16 str., kreda mat. 130 g, kolor 1+1, okładka - kreda mat. 300 g,
kolor 4+1+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 300 egz.
wydawnictwo posiada Nr ISBN 5. informator, format A4, środek: obj.
12 str., kreda mat. 150 g, kolor 4+4, okładka - kreda mat. 300 g,
kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 500 egz.
wydawnictwo posiada Nr ISBN 6. informator, format A4, środek: obj.
24 str., kreda mat. 150 g, kolor 4+4, okładka - kreda mat. 300 g,
kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz.
wydawnictwo posiada Nr ISBN 7.informator, format A4, środek 24
strony, kreda mat. 130g, kolor 4+4, okładka karton 200g, kolor
4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe, na okładce wklejona kieszeń
na płytę CD, nakład 500 szt. wydawnictwo posiada Nr ISBN-
Zamawiający dostarcza projekt 8.reprint Gazety Białostockiej, 4
karty formatu 22,70 x 58,60 cm składane na dwa, papier offsetowy
(gazetowy), kolor 1+1, 5 gazet w nakładzie 10 egz. każda 9. reprint
Tygodnika Mód i Powieści, 2 karty formatu 28 x 77,40 cm składane na
dwa, papier offsetowy (gazetowy), kolor 1+1, 5 gazet w nakładzie 10
egz. każda Zeszyty edukacyjne 1. zeszyt edukacyjny, format A4, 16
stron, papier offset 90g, kolor 1+1, okładka, karton 200g, kolor
4+0+lakier offsetowy, nakład 500 szt. - Zamawiający dostarcza
projekt 2. Zeszyt edukacyjny, format A4, 16 stron, papier offset
90g, kolor 4+4, wkładka wszyta w środek: 2xA4, papier offset 120g,
kolor sepia+sepia, okładka: karton 200g, kolor sepia+0+lakier
offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz. 3. zeszyt edukacyjny,
format A4, 20 stron, papier offset 120g, kolor 4+4,okładka karton
200 g., kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 1000 egz. 4. zeszyt
edukacyjny, format A4, środek - 24 strony, papier offset 90g, kolor
4+4, wkładka formatu A4 - wydruk na folii samoprzylepnej kolor 4+0,
okładka karton 200 g, kolor 4+0 +lakier offsetowy, nakład 1000 szt.
- Zamawiający dostarcza projekt 5. zeszyt edukacyjny, format A4, 16
stron, papier offset 90 g, kolor 4+4, wszywka w środek - 4 strony
A4 (jedna strona perforowana do oderwania), offset 120g, kolor 4+1;
wkładka 2 kartki A4 - druk na folii samoprzylepnej, kolor 4+0;
okładka - karton 200 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 1000
egz. Zamawiający dostarcza projekt 6. zeszyt edukacyjny, format A4,
16 stron, papier offset 90 g, kolor 4+4, wszywka 4 strony formatu
A4, offset 120g, kolor 4+0, okładka karton 200 g, kolor 4+0+lakier
offsetowy, nakład 1000 egz. Zamawiający dostarcza projekt 7. teczka
z kompletem 16 kartek: teczka format A4 (2xA4+na spodniej części
skrzydełka od dołu i z boku, z nacięciem pozwalającym na ich
połączenie; podwójne bigowania na zgięciach), karton 270 g + folia
błyszcząca, kolor 4+0; środek: 16 kart formatu A4, papier offset
180g, 8 kart - kolor 1+1, 8 kart - kolor 4+4, nakład 1000 kompletów
Część III zamówienia. Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu
projektu, opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do
druku i druku folderów/składanek, zaproszeń, pocztówek, zakładek
wizytówek i ulotek na 2011 rok Foldery/składanki 1. folder, format
B4 składane na trzy (dwa bigi), kreda mat. 200g, kolor 4+4+lakier
offsetowy, 1000 szt. 2. format A4 (składany na 3), 2 bigowania,
kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, wszywka w jedno
bigowanie - 8 stron formatu 1/3 A4, papier offset 80g, kolor 1+1,
nakład 600 egz. 3. folder, format A4 (składany na 3), 2 bigi, kreda
mat. 150 g, kolor 4+4, nakład 3000 szt. (1000 - wersja polska, 1000
- wersja angielska, 1000 - wersja niemiecka) 4. folder, format A3
(składany na 3) dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier
offsetowy, nakład 3 x 400 szt. 5. folder, format A3 składane na 3,
2 bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, wkładka
wpięta w bigowanie: 4 str. format 1/3 A3, kreda mat. 200 g, kolor
4+4, nakład 5000 egz. 6. folder, format A3 (składany na 3) dwa
bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 2 x 2000
szt. (w każdym nakładzie 1000 szt. wersja polska, 500 szt. ang.,
500 szt. niem.) 7. folder, format 29,6 x 58,6 cm (składany na 4), 3
bigowania, kreda mat. 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład
1000 egz. 8. folder, format ½ A3 (105mm x 420mm) składany na 4 do
formatu A6 - 2 bigi + 1 perforowanie, kreda mat. 300g, kolor
4+4+lakier offsetowy, nakład 1000 szt. Zamawiający dostarcza
projekt 9. folder format 400x210 mm, składane na cztery (3 bigi),
kreda mat. 250 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 3000 szt. 10.
folder format 400x210 mm, składane na cztery (3 bigi), kreda mat.
150 g, kolor 4+4, nakład 3000 szt. Zaproszenia 1. zaproszenie,
format A5 składane do A6 (pion), kreda mat. 250 g, kolor 4+1,
nakład 3 x 200 szt 2. zaproszenie, format A5, kreda mat 300 g,
kolor 2+2+lakier offsetowy, nakład 300 szt. 3. zaproszenie, format
A4 (składane na dwa), 1 bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 4+4,
nakład 2 x 1000 szt. 4. zaproszenie, format A4 składane na 3, 2
bigi, kreda mat. 200g, kolor 4+0, nakład 8000 szt. (w tym: 1 wzór -
1000 szt. 1 wzór - 2000 szt. 1 wzór - 5000 szt.) Zamawiający
dostarcza projekt 5. zaproszenie, format A4 (składane na dwa), 1
bigowanie, kreda mat. 250 g, kolor 1+1, nakład 500 szt.
Pocztówki/reprodukcje. 1. pocztówka, format A6, kreda mat. 300 g,
kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2 x 1000 szt. 2. pocztówka,
format A6, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład
1000 szt. Zamawiający dostarcza projekt 3. pocztówka, format A6,
kreda 300 g + lakier UV, kolor 4+1, nakład 4 x 1000 szt. 4.
składanka pocztówek w obwolucie: 9 pocztówek, format A6, kreda mat.
300g, kolor sepia+1+lakier offsetowy, obwoluta - format (3xA6
składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 240g, kolor
sepia+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów 5. pocztówka,
format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład
2000 szt. (w tym 4 wzory po 500 szt.) 6. pocztówka format A5, kreda
mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2x500 szt. (w każdym
z 2 nakładów - dwa rodzaje tekstów - na 200 szt. inny i na 300 szt.
inny) 7. komplet pocztówek w obwolucie, 6 pocztówek - format A5,
kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, obwoluta - format
3xA5, 4 bigi, kreda mat. 300 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład
1000 kompletów 8. pocztówka format A5, kreda mat. 300 g, kolor
4+1+lakier offsetowy, nakład 2x500 szt. 9. składanka pocztówek w
obwolucie: 8 pocztówek, format A5, kreda mat. 300g+lakier
offsetowy, kolor 4+1, obwoluta - format (3xA5 składana na trzy), 4
bigowania, kreda mat. 300g+lakier offsetowy, kolor 4+1, nakład 1000
kompletów 10. składanka pocztówek w obwolucie: 8 pocztówek, format
A6, kreda mat. 300g+lakier offsetowy, kolor 4+1, obwoluta - format
(3xA6 składana na trzy), 4 bigowania, kreda mat. 300g+lakier
offsetowy, kolor 4+1, nakład 1000 kompletów 11. komplet: 8
pocztówek formatu 1/3 A4, kreda mat. 300g, kolor 4+1+lakier
offsetowy; obwoluta A4 składane na 3, 4 bigi, kreda mat. 300 g,
kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 1000 kompletów Ulotki 1. ulotka,
format A5, kreda 135g, kolor 4+0, nakład 3 x 300 szt 2. ulotka,
format A5, kreda 150g, kolor 4+4, nakład 2000 szt. (w tym 1000 szt.
wersja polskojęzyczna i 1000 szt. wersja angielskojęzyczna) 3.
ulotka, format A5, kreda 150 g, kolor 4+4, nakład 3 x 300 szt.
Zakładki 1. zakładka, format 6 cm x 20 cm, kreda mat. 300 g, kolor
4+1+lakier offsetowy, nakład 500 szt 2. zakładka, format 6 cm x 20
cm, kreda mat. 300 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1000 szt
3. zakładka, format 6 cm x 20 cm, kreda mat. 300 g, kolor
4+1+lakier offsetowy, nakład 1000 szt. Wizytówki 1. wizytówka, 5x9
cm, papier ecrue 250g, kolor 2+0, nakład 500 szt. Zamawiający
dostarcza projekt 2. wizytówka, 5x9 cm, papier ecrue 250g, kolor
2+0, nakład 500 szt. Zamawiający dostarcza projekt Część IV
zamówienia . Usługa poligraficzna obejmuje projekt, opracowanie
zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku
plakatów/afiszy materiałów do aranżacji wystaw , druk biletów
wstępu , kalendarza naściennego, teczek kartonowych, kopert ulotek
do płyt CD na 2011 rok Plakaty/afisze. 1. afisz, format A1, papier
offset, kolor 2+0, nakład 2 X 200 szt. 2. afisz, format A2, papier
offset, kolor 2+0, nakład 2 x 200 szt 3. plakat, format A3, kreda
140 g, kolor 4+0, nakład: 3 x 150 szt. 4. plakat, format A3, kreda
150 g, kolor 4+0, nakład 2 x 500 szt 5. plakat, format A3 (poziom),
kreda 150 g, kolor 4+0, nakład 3 x 50 szt 6. plakat, format A3
(poziom), kreda 150 g, kolor sepia+0, nakład 1000 szt. 7. plakat,
format 100 cm x 50 cm, kreda 250g, kolor 4+0, 20 wzorów każdy w
jednym wydruku 8. plakat, format 70 cm x 100 cm, kreda 150g, kolor
4+0, nakład 2000 szt. (w tym 4 wzory po 500 szt.) Kalendarze 1.
kalendarz naścienny w formie jednej karty formatu 100x70 (pion),
kreda 200 g, kolor 4+0, nakład 500 szt. oblistwowanie metalowe z
zawieszką Materiały do aranżacji wystaw 1. druk na winilu 300 m2 2.
druk na siatce 100 m2 3. druk na papierze blueback 300 m 2 4. druk
na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mmm 90 m2 5.
druk na folii samoprzylepnej podklejanej obustronnie na spienione
PCV 5 mm 50 m2 Bilety wstępu 1. bilety wstępu: format 4 x14 cm,
papier 80g kolor 1(pantone) +1(czarny), klejone w bloczkach po 100
szt. (wg załączonego wzoru), projekt dostarczamy nakład 50.000 szt.
Inne 1. teczka format A4 (2xA4+na spodniej części skrzydełka od
dołu i z boku, z nacięciem pozwalającym na ich połączenie; podwójne
bigowania na zgięciach), karton 270 g + folia błyszcząca, kolor
4+0, nakład 500 szt. 2. koperta na CD, 125x125 mm, kreda mat. 200
g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład 500 szt. 3. koperta na CD,
125x125 mm, kreda mat. 200 g, kolor 4+0+lakier offsetowy, nakład
1000 szt. 4. wkładka - ulotka do plastikowego opakowania na CD,
kreda 130g, przód: 122x120 mm, tył: 140x120 mm, kolor 4+1, 2
bigowania, nakład 1000 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo Zamówień publicznych - dotyczy materiałów do aranżacji wystaw wymienionych w części IV zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5,
78.20.00.00-9, 78.22.50.00-0, 78.21.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda
wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
metoda spełnia nie spełnia
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
- warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca
przedstawi wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim
rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia,
zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat
poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości nie
mniejszej niż wartość zamówienia oraz daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały
wykonane należycie,
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca biedzie dysponować
drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 100 km od
siedziby Zamawiającego (jest to uwarunkowane względami
organizacyjnymi Zamawiającego i finansowymi ) albo powinien
przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia
Wykonawcy drukarni usytuowanej w odległości nie większej niż 100 km
od siedziby Zamawiającego.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie
dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3 letnie
doświadczenie w zakresie druku wydawnictw z reprodukcjami
muzealnictwa, historii, historii sztuki, archeologii, etnografii
lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do
udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
o
warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca
przedstawi aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument
ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość zamówienia .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE
ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta,
stanowiący Załącznik Nr1, 1a, 1b, 1c do SIWZ 2. Podpisane
oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków
umowy, stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ Oświadczenie o realizacji
zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące
Załącznik Nr 8 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i
innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z
przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe
kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie
terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności,
których nie można było wcześniej przewidzieć, a które
uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert: 07.12.2010 godzina 08:30, miejsce:
Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki
10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
Dodatkowe informacje
Warunki udziału w
postępowaniu oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych
warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące:
1) posiadania
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania;
2) posiadania
wiedzy i doświadczenia;
- warunek
ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi
wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim
rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia,
zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat
poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości (
nie mniejszej niż wartość zamówienia) oraz daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te
zostały wykonane należycie,
3)dysponowania odpowiednim
potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia:
-
warunek ten
zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował co
najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie
w zakresie druku wydawnictw z reprodukcjami muzealnictwa, historii,
historii sztuki, archeologii, etnografii lub przedstawi pisemne
zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej
osoby o takim doświadczeniu
- warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca biedzie
dysponować drukarnią usytuowaną w odległości nie większej
niż 100
km od siedziby
Zamawiającego (jest to uwarunkowane względami organizacyjnymi
Zamawiającegoi finansowymi) albo powinien przedstawić pisemne
zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy drukarni
usytuowanej w odległości nie większej niż 100 km od siedziby
Zamawiającego.
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
-
warunek ten zostanie uznany za
spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną polisę a w przypadku
jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą
niż wartość zamówienia .
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o
udzielenie zamówienia.
3. W przypadku udziału w postępowaniu
Wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo udzielenie
zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
Ocena spełnienia warunków
wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne
zostanie dokonana przez Zamawiającego poprzez analizę złożonych
dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły „spełnia
- nie spełnia
Informacja o oświadczeniach i
dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga sporządzenia oferty zgodnie z wzorem
przekazanym w materiałach przetargowych. Oferta powinna być
podpisana przez osoby /osobę/ wymienione w stosownym akcie prawnym
– upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym
postępowaniu. Do oferty powinny być dołączone następujące dokumenty
(w formie załączników trwale spiętych z ofertą):
1. Wykonawca, na potwierdzenie
spełniania warunków udziału w postępowaniu, jest zobowiązany
dostarczyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu art. 22 (Załącznik Nr 2,2a,2b,2c do
SIWZ),
b) Podpisane oświadczenie o nie
podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 oraz
ust.2 ustawy PZP (Załącznik Nr 3, 3a,3b,.3c
do SIWZ)
c)Wykaz co najmniej 3 zamówień - każde
odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego
zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat
poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż
wartość zamówienia) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane
należycie; (wykaz Załącznik
Nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga dołączenia do
oferty co najmniej 2 wydawnictwa o parametrach podobnych do
podanych w SIWZ. Zamawiający zwalnia Wykonawcę z obowiązku
dostarczenia materiałów do aranżacji wystaw i wydruków
wielkoformatowych na papierze, siatce i winylu. Brak wydawnictw na
podstawie których możliwa będzie ocena jakości skutkować będzie
odrzuceniem oferty. Przedstawione prace zostaną zwrócone po
rozstrzygnięciu postępowania .
W przypadku, gdy ofertę
składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum powyższy
warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie spełniał
przynajmniej jeden z Wykonawców.
d) wykaz osób i podmiotów, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nich czynności; (należy wykazać co najmniej 1 osobę
posiadającą co najmniej
3 letnie doświadczenie w zakresie druku wydawnictw z reprodukcjami muzealnictwa,
historii, historii sztuki, archeologii, etnografii lub przedstawić
pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej
jednej osoby o takim oświadczeniu). Do
wykazu należy dołączyć dokument -
oświadczenie potwierdzający, że przynajmniej jedna osoba ma 3
letnie doświadczenie wymagane przez
Zamawiającego).Wykaz stanowi
Załącznik Nr 7 do SIWZ.
W przypadku, gdy ofertę
składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum powyższy
warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie spełniał
przynajmniej jeden z Wykonawców.
e) aktualną polisę a w
przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie
mniejszą niż wartość zamówienia .
W przypadku, gdy ofertę
składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum powyższy
warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie spełniał
przynajmniej jeden z Wykonawców.
2. W celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy) Zamawiający żąda od
Wykonawcy złożenia następujących dokumentów:
a) Aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców
działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu
dotyczy każdego z nich.
b) Aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków,
opłat lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę
składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia
odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
c) Aktualnego
zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego o nie
zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie
zdrowotne, społeczne lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące prze upływem składania ofert. W przypadku,
gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum
wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z
nich.
d) Aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu
sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie
określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W
przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako
konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z
nich.
e) Aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9
ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku
Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia
odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich.
f) Podpisane oświadczenie o
spełnieniu warunków zgodnie z art.44
ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych Załącznik
Nr 4, 4a,4b, 4c do SIWZ .
W
przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako
konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy
każdego z nich.
4. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani
dołączyć:
a)
dokument ustanawiający
pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej
kopii.
b)
każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest
zobowiązany do złożenia dokumentów i oświadczeń wymienionych
w rozdz. VIII pkt.1a,b oraz pkt.2.
c)
Wykonawcy ubiegający
się wspólnie o udzielenie zamówienia łącznie muszą wykazać
spełnienie warunków określonych w rozdz. VIII pkt.1 c,d i e
.
5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana jako
najkorzystniejszą Zamawiający będzie żądać – przed podpisaniem
umowy – przedstawienia umowy
regulującej współpracę tych podmiotów.
6. Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą
solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
zamiast dokumentu wskazanego w Rozdziale VIII pkt. 2 a –składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości –
wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania
ofert.
8. Jeżeli w miejscu zamieszkania
osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby
lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
– wystawionych nie wcześniej niż w terminie wskazanym w pkt.
7.
9. Dokumenty składane w trakcie
postępowania zawierające informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia
1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr
153, poz. 1503 z póź. zm.), co do których wykonawca zastrzegł, że
nie mogą być udostępnione podmiotom innym niż Zamawiający muszą być
oznaczone w sposób nie budzący wątpliwości klauzulą „NIE
UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” i powinny być
odrębną częścią nie złączone z ofertą w sposób trwały. Brak takich
zastrzeżeń traktowany będzie jako zgoda Wykonawcy na ujawnienie
zainteresowanym przedmiotowych informacji.
Za tajemnicę
przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności:
-
odpis z właściwego
rejestru,
-
informacje ujawniane przez
Zamawiającego w trakcie otwarcia ofert,
-
kosztorys, ceny jednostkowe
stanowiące podstawę obliczenia ceny, zaświadczenia, oświadczenia
itp.
Przez tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy z dnia 16
kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003
r. Nr 153, poz. 1503 z póź. zm.) rozumie się nieujawnione do
publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne,
organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne posiadające wartość
gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne
działania w celu zachowania ich poufności.
Inne dokumenty,
oświadczenia, formularze, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć
do oferty:
1. Wypełniony zgodnie z treścią i
podpisany formularz „Oferta”, stanowiący Załącznik Nr1, 1a, 1b,
1c do SIWZ
2. Podpisane oświadczenie o
akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy,
stanowiące Załącznik Nr 9 do SIWZ
3. Oświadczenie o realizacji
zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące
Załącznik Nr 8 do SIWZ.
4. Pełnomocnictwo do podpisania
oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie
wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.
Kontakt
A. Sprawy
proceduralne:
1.
Imię i nazwisko: Grażyna
Skarżyńska
2.
Stanowisko służbowe: specjalista ds.
zamówień publicznych
3. Numer telefonu:
(85) 7421-473, 509336513
4. E-mail:
g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
5. Numer pokoju (w siedzibie
zamawiającego): Dział Administracyjno-Gospodarczy Muzeum
Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki
10.
6. Godziny, w których udzielane są
informacje:
wtorek, środa godz. 7:30 –
15:30
czwartek godz.7:30
- 11:30
B.
Sprawy merytoryczne :
1. Imię i nazwisko:
Barbara Muszyńska
2. Stanowisko służbowe:
Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw
3. Telefon: (85)7421-473, (85 7421-440)
(85 740 77 41), 509337095
4. E-mail :
pwiw@muzeum.bialystok.pl
5. Numer pokoju (w siedzibie
zamawiającego): Dział Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum
Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
6. Godziny, w których
udzielane są informacje:
Od poniedziałku do piątku godz.
10oo – 14oo
Rozstrzygnięcie
OGŁOSZENIE
Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004
roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z
póź.zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługe
poligraficzną: projekt, skład i druk albumów, katalogów, plakatów,
folderów, wydawnictw książkowych, ulotek informacyjnych, pocztówek,
druków reklamowych, materiałów do aranżacji wystaw, biletów wstępu
i zaproszeń na wystawy dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku na
2011 rok najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
Część I zamówienia
Usługa poligraficzna polega na przygotowaniu
projektu , opracowaniu zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do
druku i druk albumów fotograficznych i z reprodukcjami dzieł sztuki
na 2011 rok
NAVIGATOR studio
s.c
Andrzej Sokólski, Marta
Konopko, Bogdan Suprun
15-113
Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38
lok.302
cena ofertowa
: 28.390,00 zł netto
Streszczenie oceny i
porównania złożonych ofert
Numer
oferty
|
Nazwa
Wykonawcy
|
Liczba pkt w
kryterium
Cena
70%
|
Liczba pkt w
kryterium
Jakość usługi
30%
|
Razem
|
1.
|
„Benkowski Publishing &Balloons
Sp. z
o.o
15-727 Białystok
ul.
Hetmańska 38
|
60,59
pkt.
|
30 pkt.
|
90,59 pkt.
|
2.
|
NAVIGATOR studio s.c
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan
Suprun
15-113 Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38 lok.302
|
70
pkt.
|
30 pkt.
|
100
pkt.
|
Część II
zamówienia.
Usługa
poligraficzna polega na przygotowaniu projektu,
opracowaniu zdjęć, sporządzeniu składu, przygotowanie do druku
i druku materiałów tzn.: książek, katalogów / informatorów,
zeszytów edukacyjnych na 2011 rok
Drukarnia Biały Kruk Milewscy
Spółka Jawna
15-025
Białystok
ul. Nowowarszawska
25
cena ofertowa
: 102.700,00 zł netto
Streszczenie oceny i
porównania złożonych ofert
Numer
oferty
|
Nazwa
wykonawcy
|
Liczba pkt w
kryterium
Cena
70%
|
Liczba pkt w
kryterium
Jakość usługi
30%
|
Razem
|
1.
|
„Benkowski Publishing
&Balloons
Sp. z o.o
15-727 Białystok
ul. Hetmańska 38
|
60,44
pkt.
|
30 pkt.
|
90,44 pkt.
|
2.
|
NAVIGATOR studio s.c
Andrzej Sokólski, Marta Konopko,
Bogdan Suprun
15-113 Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38
lok.302
|
68,12
pkt.
|
30 pkt.
|
98,12 pkt.
|
3
|
Drukarnia Biały Kruk Milewscy
Spółka Jawna
15-025
Białystok
ul. Nowowarszawska
25
|
70
pkt.
|
30 pkt.
|
100
pkt.
|
Część III
zamówienia.
Usługa
poligraficzna polega na przygotowaniu projektu, opracowaniu zdjęć,
sporządzeniu składu, przygotowanie do druku i druku
folderów/składanek, zaproszeń, pocztówek, zakładek wizytówek i
ulotek na 2011 rok
NAVIGATOR studio
s.c
Andrzej Sokólski, Marta
Konopko, Bogdan Suprun
15-113
Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38
lok.302
cena ofertowa: 51.352,00 zł
netto
Streszczenie oceny i
porównania złożonych ofert
Numer
oferty
|
Nazwa
Wykonawcy
|
Liczba pkt w
kryterium
Cena
70%
|
Liczba pkt w
kryterium
Jakość usługi
30%
|
Razem
|
2.
|
NAVIGATOR studio
s.c
Andrzej Sokólski, Marta
Konopko, Bogdan Suprun
15-113
Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38
lok.302
|
70 pkt.
|
30 pkt.
|
100
pkt.
|
3
|
Drukarnia Biały Kruk Milewscy
Spółka Jawna
15-025 Białystok
ul. Nowowarszawska
25
|
67,09 pkt.
|
30 pkt.
|
97,09 pkt.
|
Część IV zamówienia
.
Usługa
poligraficzna obejmuje projekt, opracowanie zdjęć, sporządzenie
składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy materiałów
do aranżacji wystaw , druk biletów wstępu , kalendarza
naściennego, teczek kartonowych, kopert ulotek do płyt CD na 2011
rok
NAVIGATOR studio
s.c
Andrzej Sokólski, Marta
Konopko, Bogdan Suprun
15-113
Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38
lok.302
cena ofertowa
: 101.390,00 zł netto
Streszczenie oceny i
porównania złożonych ofert
Numer
oferty
|
Nazwa
Wykonawcy
|
Liczba pkt w
kryterium
Cena
70%
|
Liczba pkt w
kryterium
Jakość usługi
30%
|
Razem
|
2.
|
NAVIGATOR studio
s.c
Andrzej Sokólski, Marta
Konopko, Bogdan Suprun
15-113
Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38
lok.302
|
70 pkt.
|
30 pkt.
|
100
pkt.
|
Ponadto działając zgodnie z
art.92 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień
publicznych zawiadamiam, że umowa w przedmiotowej sprawie zostanie
podpisana z Wykonawcami w dniu 28.12.2010 r.
Białystok, dnia 15.12.2010
r.
Dyrektor
Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
mgr Andrzej
Lechowski