Usługa poligraficzna obejmująca druk informatora, folderów wg projektu Zamawiającego oraz przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk plakatów afiszy i pocztówek dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.

Usługa poligraficzna obejmująca druk informatora, folderów wg projektu Zamawiającego oraz przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk plakatów afiszy i pocztówek dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.

27 kwietnia 2011

Muzeum Podlaskie w Białymstoku

ul. Rynek Kościuszki 10

15-426 Białystok

FAX: (085) 742 14 40

REGON: 000276328

E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

Białystok: Usługa poligraficzna obejmująca druk informatora, folderów wg projektu Zamawiającego oraz przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk plakatów afiszy i pocztówek dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.

Numer ogłoszenia: 91788 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna obejmująca druk informatora, folderów wg projektu Zamawiającego oraz przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk plakatów afiszy i pocztówek dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia. Usługa poligraficzna obejmująca druk informatora oraz folderu składanki wg projektu Zamawiającego . Katalogi informatory informator programu edukacyjnego, format A4, środek 48 stron, kreda mat. 130g, kolor 4+4, okładka karton 200g, kolor 4+0+lakier offsetowy, oprawa klejona, na okładce wklejona kieszeń na płytę CD, nakład 500 szt. Zamawiający dostarcza projekt Foldery składanki folder, format ½ A3 (105mm x 420mm) składany na 4 do formatu A6 - 2 bigi + 1 perforowanie, kreda mat. 300g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1000 szt. Zamawiający dostarcza projekt Część II zamówienia Usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów afiszy i pocztówek . Plakaty afisze plakat, format A3, kreda 140 g, kolor 4+0, nakład: 2 x 150 szt. Pocztówki pocztówka, format A6, kreda 300 g + lakier UV, kolor 4+1, nakład 2 x 1000 szt..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.20.00.00-9, 78.12.40.00-2.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.




II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium


III.2) ZALICZKI



  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW




  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Zamawiającego poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia






  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż wartość zamówienia) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie,






  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponować drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego (jest to uwarunkowane względami organizacyjnymi Zamawiającego i finansowymi) albo powinien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy drukarni usytuowanej w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.






  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku




    • - warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie wykonywania druków objętych zamówieniem (praca przy drukach podobnych jak przedmiot zamówienia przez okres co najmniej 1 roku) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu,






III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY




  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień




  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy




  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia






III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM


W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:



  • próbki, opisy lub fotografie


III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


-oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - oświadczenie, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, -Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 i 1a do SIWZ -Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ -Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ. -Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa poligraficzna obejmująca druk informatora oraz folderu/składanki wg projektu Zamawiającego.




  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katalogiinformatory informator programu edukacyjnego, format A4, środek 48 stron, kreda mat. 130g, kolor 4+4, okładka karton 200g, kolor 4+0+lakier offsetowy, oprawa klejona, na okładce wklejona kieszeń na płytę CD, nakład 500 szt. Zamawiający dostarcza projekt Folderyskładanki folder, format ½ A3 (105mm x 420mm) składany na 4 do formatu A6 - 2 bigi + 1 perforowanie, kreda mat. 300g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1000 szt. Zamawiający dostarcza projekt.




  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.12.40.00-2.




  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.




  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:



    • 1. Cena - 70

    • 2. jakość - 30






CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatówafiszy i pocztówek ..




  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plakatyafisze plakat, format A3, kreda 140 g, kolor 4+0, nakład: 2 x 150 szt. Pocztówki pocztówka, format A6, kreda 300 g + lakier UV, kolor 4+1, nakład 2 x 1000 szt..




  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.20.00.00-9.




  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.




  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:



    • 1. Cena - 70

    • 2. jakość usługi - 30





Kontakt

Sprawy proceduralne:
 
1.    Imię i nazwisko: Grażyna Skarżyńska
2.    Stanowisko służbowe: specjalista ds. zamówień publicznych
3.    Numer telefonu: 85 740 77 43,509336513
4.    E-mail: g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
5.   Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): Dział Administracyjno-Gospodarczy   Muzeum   Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
6. Godziny, w których udzielane są informacje:
     wtorek, środa godz. 7:30 – 15:30
     czwartek godz.7:30 - 11:30
Sprawy merytoryczne :
      1. Imię i nazwisko: Barbara Muszyńska
    2. Stanowisko służbowe: Kierownik Działu Promocji Wystaw i Wydawnictw
     3. Telefon:  85 740 77 41, 509337095
     4. E-mail : pwiw@muzeum.bialystok.pl
5. Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): Dział Promocji Wystaw i Wydawnictw Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, Ratusz Rynek Kościuszki 10.
     6. Godziny, w których udzielane są informacje:
Od poniedziałku do piątku godz. 10oo – 14oo
  
 
 

Rozstrzygnięcie

OGŁOSZENIE
Działając na podstawie art.92 ust. l ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, póz. 759 z póź.zm.) zawiadamiam ,że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na usługę poligraficzną obejmującą druk informatora, folderów wg projektu Zamawiającego oraz przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk plakatów/afiszy i pocztówek dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.
Część I zamówienia.
Usługa poligraficzna obejmująca druk informatora oraz folderu/składanki wg projektu Zamawiającego .
Partner Poligrafia Andrzej Kardasz 15-703 Białystok ul. Zwycięstwa 10
cena ofertowa : 7.105,00 zł netto
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert
 
Numer oferty
 
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 70%
 
Liczba pkt. w kryterium jakość usługi
30%
Razem
1.
Partner Poligrafia Andrzej Kardasz 15-703 Białystok ul. Zwycięstwa 10
 
 
70 pkt.
30 pkt.
 
100 pkt.
2.
NAYIGATOR studio s.c
Andrzej    Sokolski,    Marta
Konopko, Bogdan Suprun
15-113 Białystok
ul.   Gen.   Wł.   Andersa   38
Iok.302
49,89 pkt.
 
30 pkt.
79,89 pkt.
3.
Drukarnia      Biały      Kruk Milewscy Spółka Jawna 15-025 Białystok ul. Nowowarszawska 25

67,90 pkt
30 pkt.
97,90 pkt.
 
Część II zamówienia.

Usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów/afiszy i pocztówek .
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna
15-025 Białystok
ul. Nowowarszawska 25
cena ofertowa 1.745,00 zł netto:
 
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 70%
Liczba pkt w kryterium jakość usługi 30%
Razem
1.
Partner Poligrafia
Andrzej Kardasz
15-703 Białystok
ul. Zwycięstwa 10
 
 
-
Wykonawca nie dołączył do oferty publikacji na podstawie których Zamawiający miał oceniać jakość usługi Wykonawca. Zamawiający wymagał od Wykonawcy dołączenia do oferty przez Wykonawcówpróbek publikacji, które zostały przygotowane do druku i wydrukowane przez Wykonawcę i są porównywalne z zamówieniem określonym w niniejszej SIWZ Wykonawca nie dołączył wymagał wymaganych próbek publikacji .
W świetle art.87 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych niemożliwe jest uzupełnienie oferty m.in. o próbki wymagane przez Zamawiającego poprzez zastosowanie art.26 ust.3 ustawy.
Odrzucenie oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.2.oferta odrzucona
2.
NAVIGATOR studio s.c
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan Suprun
15-113 Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38 lok.302
 
 
58,19 pkt.
30 pkt.
88,19 pkt.
3.
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna
15-025 Białystok
ul. Nowowarszawska 25
 
 
70 pkt.
30 pkt.
100 pkt.
Ponadto działając zgodnie z art.92 ust.1 pkt. ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych zawiadamiam, że umowy w przedmiotowej sprawie zostaną podpisane z Wykonawcami w dniu 30.05.2011 roku.
Białystok, dnia 18.05.20011 r                                               Dyrektor Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
                                                                                               mgr Andrzej Lechowski