Usługa poligraficzna obejmująca druk informatora, folderów wg projektu Zamawiającego oraz przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk plakatów afiszy i pocztówek dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.
Usługa poligraficzna obejmująca druk informatora, folderów wg projektu Zamawiającego oraz przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk plakatów afiszy i pocztówek dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.
27 kwietnia 2011
Muzeum Podlaskie w Białymstoku
ul. Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
FAX: (085) 742 14 40
REGON: 000276328
E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl
Tryb przetargu
Treść ogłoszenia
Białystok: Usługa poligraficzna obejmująca
druk informatora, folderów wg projektu Zamawiającego oraz
przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu,
przygotowanie do druku i druk plakatów afiszy i pocztówek dla
Muzeum Podlaskiego w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 91788 - 2011; data zamieszczenia:
27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poligraficzna obejmująca druk informatora, folderów wg projektu Zamawiającego oraz przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druk plakatów afiszy i pocztówek dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia. Usługa poligraficzna obejmująca druk informatora oraz folderu składanki wg projektu Zamawiającego . Katalogi informatory informator programu edukacyjnego, format A4, środek 48 stron, kreda mat. 130g, kolor 4+4, okładka karton 200g, kolor 4+0+lakier offsetowy, oprawa klejona, na okładce wklejona kieszeń na płytę CD, nakład 500 szt. Zamawiający dostarcza projekt Foldery składanki folder, format ½ A3 (105mm x 420mm) składany na 4 do formatu A6 - 2 bigi + 1 perforowanie, kreda mat. 300g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1000 szt. Zamawiający dostarcza projekt Część II zamówienia Usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatów afiszy i pocztówek . Plakaty afisze plakat, format A3, kreda 140 g, kolor 4+0, nakład: 2 x 150 szt. Pocztówki pocztówka, format A6, kreda 300 g + lakier UV, kolor 4+1, nakład 2 x 1000 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.22.50.00-0, 78.20.00.00-9, 78.12.40.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Zamawiającego poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń przy zastosowaniu formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 zamówień - każde odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat poprzedzających termin otwarcia ofert, z podaniem ich wartości ( nie mniejszej niż wartość zamówienia) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponować drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego (jest to uwarunkowane względami organizacyjnymi Zamawiającego i finansowymi) albo powinien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy drukarni usytuowanej w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- warunek ten uznany za spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie wykonywania druków objętych zamówieniem (praca przy drukach podobnych jak przedmiot zamówienia przez okres co najmniej 1 roku) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia co najmniej jednej osoby o takim doświadczeniu,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - oświadczenie, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, -Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 i 1a do SIWZ -Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków umowy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ -Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ. -Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek
Kościuszki 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa poligraficzna obejmująca druk informatora oraz folderu/składanki wg projektu Zamawiającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katalogiinformatory informator programu edukacyjnego, format A4, środek 48 stron, kreda mat. 130g, kolor 4+4, okładka karton 200g, kolor 4+0+lakier offsetowy, oprawa klejona, na okładce wklejona kieszeń na płytę CD, nakład 500 szt. Zamawiający dostarcza projekt Folderyskładanki folder, format ½ A3 (105mm x 420mm) składany na 4 do formatu A6 - 2 bigi + 1 perforowanie, kreda mat. 300g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1000 szt. Zamawiający dostarcza projekt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.12.40.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie projektu, opracowanie zdjęć, sporządzenie składu, przygotowanie do druku i druku plakatówafiszy i pocztówek ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plakatyafisze plakat, format A3, kreda 140 g, kolor 4+0, nakład: 2 x 150 szt. Pocztówki pocztówka, format A6, kreda 300 g + lakier UV, kolor 4+1, nakład 2 x 1000 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.22.00.00-5, 78.20.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość usługi - 30
Kontakt
Rozstrzygnięcie
Numer
oferty
|
Nazwa
Wykonawcy
|
Liczba
pkt w kryterium cena 70%
|
Liczba pkt. w
kryterium jakość usługi
30%
|
Razem
|
1.
|
Partner Poligrafia Andrzej Kardasz 15-703
Białystok ul. Zwycięstwa
10
|
70
pkt.
|
30
pkt.
|
100
pkt.
|
2.
|
NAYIGATOR studio
s.c
Andrzej
Sokolski, Marta
Konopko,
Bogdan Suprun
15-113
Białystok
ul.
Gen. Wł. Andersa
38
Iok.302
|
49,89
pkt.
|
30
pkt.
|
79,89
pkt.
|
3.
|
Drukarnia
Biały Kruk Milewscy Spółka Jawna 15-025 Białystok ul.
Nowowarszawska 25
|
67,90
pkt
|
30
pkt.
|
97,90
pkt.
|
Numer oferty
|
Nazwa Wykonawcy
|
Liczba pkt w kryterium cena
70%
|
Liczba pkt w kryterium jakość
usługi 30%
|
Razem
|
1.
|
Partner Poligrafia
Andrzej Kardasz
15-703 Białystok
ul. Zwycięstwa 10
|
|
-
|
Wykonawca nie dołączył do oferty publikacji na
podstawie których Zamawiający miał oceniać jakość usługi
Wykonawca. Zamawiający
wymagał od Wykonawcy dołączenia do oferty przez
Wykonawcówpróbek publikacji, które zostały przygotowane do
druku i wydrukowane przez Wykonawcę i są porównywalne z zamówieniem
określonym w niniejszej SIWZ Wykonawca nie dołączył wymagał
wymaganych próbek publikacji .
W świetle art.87 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych niemożliwe jest uzupełnienie oferty m.in. o próbki
wymagane przez Zamawiającego poprzez zastosowanie art.26 ust.3
ustawy.
Odrzucenie oferty na podstawie art.89 ust.1
pkt.2.oferta odrzucona
|
2.
|
NAVIGATOR studio s.c
Andrzej Sokólski, Marta Konopko, Bogdan
Suprun
15-113 Białystok
ul. Gen. Wł. Andersa 38 lok.302
|
58,19 pkt.
|
30 pkt.
|
88,19 pkt.
|
3.
|
Drukarnia Biały Kruk Milewscy Spółka
Jawna
15-025 Białystok
ul. Nowowarszawska 25
|
70 pkt.
|
30 pkt.
|
100 pkt.
|