Usługa dozoru mienia – ochrony obiektu przed kradzieżą, włamaniem z zewnątrz, pożarem i dewastacją w dwóch obiektach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku: - w Muzeum Ikon w Supraślu ul. Klasztorna 1 - w Ratuszu – siedzibie Muzeum Podlaskiego w...
Usługa dozoru mienia – ochrony obiektu przed
kradzieżą, włamaniem z zewnątrz, pożarem i dewastacją w dwóch
obiektach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku:
- w Muzeum Ikon w Supraślu ul. Klasztorna 1
- w Ratuszu – siedzibie Muzeum Podlaskiego w...
17 maja 2011
Muzeum Podlaskie w Białymstoku
ul. Rynek Kościuszki 10
15-426 Białystok
FAX: (085) 742 14 40
REGON: 000276328
E-mail: muzeum@muzeum.bialystok.pl
Tryb przetargu
przetarg nieograniczony
Treść ogłoszenia
Białystok: Usługa dozoru mienia - ochrony obiektu przed
kradzieżą, włamaniem z zewnątrz, pożarem i dewastacją w dwóch
obiektach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku: - w Muzeum Ikon w
Supraślu ul. Klasztorna 1 - w Ratuszu - siedzibie Muzeum
Podlaskiego w Białymstoku przy Rynku Kościuszki 10
Numer ogłoszenia: 116268 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Numer ogłoszenia: 116268 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES: Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek
Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473,
7421440.
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Usługa
dozoru mienia - ochrony obiektu przed kradzieżą, włamaniem z
zewnątrz, pożarem i dewastacją w dwóch obiektach Muzeum Podlaskiego
w Białymstoku: - w Muzeum Ikon w Supraślu ul. Klasztorna 1 - w
Ratuszu - siedzibie Muzeum Podlaskiego w Białymstoku przy Rynku
Kościuszki 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa dozoru mienia
- ochrony obiektu przed kradzieżą, włamaniem z zewnątrz, pożarem i
dewastacją w dwóch obiektach Zamawiającego: 1. W Muzeum Ikon w
Supraślu przy ulicy Klasztornej 1 w formie jednego posterunku
wewnętrznego jednoosobowego: -16-godzinnego codziennie od
godz.17:00 do 9:00 dnia następnego - całodobowo: w poniedziałki
oraz w święta: 1 stycznia, 6 stycznia, pierwszy i drugi dzień Świąt
Wielkanocnych, 1 Maja, Boże Ciało, 1 Listopada oraz w pierwszy i
drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia 2.W Ratuszu - siedzibie Muzeum
Podlaskiego w Białymstoku przy Rynku Kościuszki 10 w formie jednego
posterunku wewnętrznego jednoosobowego: -16- godzinnego codziennie
od godz.17:00 do 9:00 dnia następnego - całodobowo: w poniedziałki
oraz w święta: 1 stycznia, 6 stycznia, pierwszy i drugi dzień Świąt
Wielkanocnych, 1 Maja, Boże Ciało, 1 Listopada, oraz w pierwszy i
drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 93.41.14.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty
częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty
wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN
WYKONANIA: Okres w
miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wniesia
wadium
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się udzielenie
zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
- warunek zostanie uznany za
spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w
zakresie objętym przedmiotem zmówienia i posiada koncesję wydaną
przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o
ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r. nr 145, poz.1221 z póź.zm.)
w zakresie usług ochrony mienia spełnia nie spełnia
·
III.3.2) Wiedza i
doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał ( rozpoczął i zakończył) lub wykonuje ( rozpoczął i aktualnie realizuje) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o charakterze porównywalnym (o wartości min. 50.000,00 zł brutto każda) z zakresem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały wykonane należycie spełnianie spełnia
- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał ( rozpoczął i zakończył) lub wykonuje ( rozpoczął i aktualnie realizuje) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o charakterze porównywalnym (o wartości min. 50.000,00 zł brutto każda) z zakresem niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, ze usługi te zostały wykonane należycie spełnianie spełnia
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania
zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
- warunek ten zostanie uznany
za spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje co najmniej 4
osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia mających
przynajmniej roczne doświadczenie w pracy polegającej na ochronie
mienia w formie bezpośredniej ochronie fizycznej obiektów, spełnia
nie spełnia
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł . spełnia nie spełnia
- warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł . spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB
DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.
1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
·
koncesję, zezwolenie lub
licencję
· wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie
· wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami
·
oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień
· płaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
·
oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia
·
aktualny odpis z właściwego rejestru,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1
pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób
fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy
·
aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9
ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał
innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
III.4.2.
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
·
nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
nie orzeczono wobec niego zakazu
ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione
w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany
formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 ,1a do SIWZ 2.Podpisane
oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, w tym warunków
umowy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ 3.Pełnomocnictwo do
podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich
złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego
rejestru.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się
o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz
określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w
zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania
okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które
uniemożliwiają realizację zamówienia w pożądanym
terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której
jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 08:30, miejsce: Muzeum
Podlaskie 15-426 Białystok Ratusz - Rynek Kościuszki
10.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
Komunikaty i korespondencja
Otwarcie ofert nastąpi w dniu
25.05.2011 r. o godz. 9:00 w siedzibie Zamawiającego: Muzeum
Podlaskie w Białymstoku, Ratusz – Rynek Kościuszki 10.
Kontakt
1.
Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania
się z wykonawcami:
a)
Sprawy proceduralne:
Grażyna
Skarżyńska
- stanowisko
służbowe specjalista d.s. zamówień publicznych
- numer
telefonu 085 7421-473, 085 7421-440,
0509336513
- e-mail:
g.skarzynska@muzeum.bialystok.pl
- numer pokoju (w siedzibie
zamawiającego): Dział Administracyjno
-Gospodarczy Ratusz Rynek Kościuszki 10
- godziny, w
których udzielane są informacje dotyczące przetargu:
od wtorku do czwartku w godz.
10oo-14oo
b)
sprawy merytoryczne:
- Muzeum
Ikon w Supraślu
Krystyna Stawecka – Kierownik
Muzeum Ikon w Supraślu
tel. 509336829,
515299290,
e-
mail k.stawecka @muzeum.bialystok.pl
-
Ratusz - siedziba Muzeum Podlaskiego w
Białymstoku przy Rynku Kościuszki 10
Joanna Olechno – Kierownik Działu
Administracyjno-Gospodarczego w Muzeum Podlaskim w
Białymstoku
tel. 515 263 998.
Rozstrzygnięcie
OGŁOSZENIE
Działając na podstawie art.92 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004
roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2010 r.
nr 113, poz. 759 z póź. zm.) zawiadamiam ,że w
postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
na usługędozoru mienia – ochronyobiektu przed kradzieżą, włamaniem
z zewnątrz, pożarem i dewastacją w dwóch
obiektach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku: w Muzeum Ikon w
Supraślu ul. Klasztorna 1 i - w Ratuszu –
siedzibie Muzeum Podlaskiego w Białymstoku przy Rynku
Kościuszki 10 ofertę złożyła firma :Agencja Ochrony Osób i
Mienia,D.S. Fokus Piotr Suchodolski,05-091 Ząbki,ul. Dąbrowskiego
47
Muzeum Ikon w
Supraślu
godz. dozoru -
5,50 zł netto tj.6,77 zł brutto
cena za godz. dozoru jednej osoby
przy obsłudze imprez organizowanych w obiektach Zamawiającego –
6,77 zł brutto
Ratusz Rynek Kościuszki
10
godz. dozoru -
5,50 zł netto tj. 6,77 zł brutto
cena za godz. dozoru jednej osoby
przy obsłudze imprez organizowanych w obiektach Zamawiającego
–6,77 zł brutto
Jest to najniższa cena.
Numer
oferty
|
Nazwa
Wykonawcy
|
Liczba pkt w
kryterium
cena 100
%
|
Razem
|
1.
|
Przedsiębiorstwo
Handlowo-
Usługowe SIGMA , A.
Gąsowski
15-025
Białystok, ul. Kraszewskiego 4
lok.5
|
92,49
pkt.
|
92,49
pkt.
|
2.
|
KOMANDOS
PODLASIE
Sp. z o.o, 15-102 Białystok,
ul. I Armii Wojska Polskiego 9
|
77,02
pkt.
|
77,02
pkt.
|
3.
|
Agencja Ochrony Osób i
Mienia
D.S. Fokus Piotr
Suchodolski
05-091 Ząbki ,ul. Dąbrowskiego
47
|
100
pkt.
|
100
pkt.
|
4.
|
Nordserwis
Securitas, spółka z.o.o
15-275 Białystok, ul.
Mickiewicza 95E
|
95,22
pkt.
|
95,22
pkt.
|
5.
|
Podlaska Spółdzielnia Pracy
„JUBILAT”
15-875 Białystok, ul.
Krakowska 5
|
75,23
pkt.
|
75,23
pkt.
|
6.
|
EKOTRADE Sp. z
o.o
00-712 Warszawa, ul.
Melomanów 4
Przedstawicielstwo w
Białymstoku, ul. Sienkiewicza 1/1
|
81,27
pkt.
|
81,27
pkt.
|
Ponadto
działając zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113,
poz.759 z póź. zm.) zawiadamiam, iż umowa w przedmiotowej
sprawie zostanie podpisana z Wykonawcą w dniu 20.06.2011
r..
Jednocześnie informuję, iż z
niniejszego postępowania została wykluczone :
Konsorcjum firm : IMPEL
Security Polska Sp. z o.o, ul. Ślęża 118, 53
-111Wrocław
IMPEL Security Provider Sp. z
o.o, , Ślęża 118,53 -111Wrocław
Biuro Terenowe 15-085
Białystok
ul Branickiego 17
D
Wykluczenie Wykonawcy na podstawie
art.24 ust.2 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. nr 113
poz.759 z póź.zm.) Wykonawca wezwany do uzupełnienia dokumentu nie
zrobił tego w wyznaczonym terminie tym samym nie wykazał spełnienia
warunków udziału w postępowaniu co skutkuje wykluczeniem z
postępowania, a w konsekwencji zgodnie z art. 24 ust.4 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych powoduje
odrzucenie oferty w przedmiotowym postępowaniu.
Białystok,
dnia
07.06.20101r.
Dyrektor
Muzeum Podlaskiego w Białymstoku
mgr
Andrzej Lechowski