Szkolenie z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

Szkolenie z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

7 grudnia 2009

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1

15-888 Białystok

TELEFON: 85 66 54 549

FAX: 85 66 54 567

REGON: 050667685

E-mail: olgierd.kolesnik@umwp-podlasie.pl

Tryb przetargu

przetarg nieograniczony

Treść ogłoszenia

1/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

UNIA EUROPEJSKA

Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej

2, rue Mercier, L-2985 Luksemburg Faks (352) 29 29-42670

E-mail: ojs@publications.europa.eu Informacje i formularze on-line: http://simap.europa.eu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

Oficjalna nazwa: Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego

Adres pocztowy: ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1

Miejscowość: Białystok Kod

pocztowy:

15-888

Kraj: Polska

Punkt

kontaktowy:

Tel.: +48 85 7497551

Osoba do

kontaktów: Krzysztof Szarkowski, Monika Kropiewnicka

E-mail: monika.kropiewnicka@wrotapodlasia.pl Faks: +48 85 7497551

Adres(y) internetowy(e) (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres instytucji zamawiającej (URL): www.wrotapodlasia.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz

Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem:

jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres:

jak podano wyżej dla punktu kontaktowego

inny: proszę wypełnić załącznik A.III

2/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI

Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny,

w tym jednostki regionalne i lokalne

Agencja/Urząd krajowy lub federalny

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

Agencja/Urząd regionalny lub lokalny

Podmiot prawa publicznego

Instytucja/agencja europejska lub organizacja

międzynarodowa

Inne (proszę określić):

Ogólne usługi publiczne

Obrona

Porządek i bezpieczeństwo publiczne

Środowisko

Sprawy gospodarcze i finansowe

Zdrowie

Budownictwo i obiekty komunalne

Ochrona socjalna

Rekreacja, kultura i religia

Edukacja

Inne (proszę określić):

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:

tak nie

3/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub

świadczenia usług

(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi – która najbardziej odpowiada

konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu)

a) Roboty budowlane b) Dostawy c) Usługi

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Wykonanie, za pomocą

dowolnych środków,

obiektu budowlanego,

odpowiadającego wymogom

określonym przez instytucję

zamawiającą

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Połączenie powyższych

form

Kategoria usługi: nr 24

(dla usług kategorii 1-27 zob.

załącznik II do dyrektywy 2004/18/

WE)

Główne miejsce lub

lokalizacja robót budowlanych

Główne miejsce

realizacji dostawy

Główne miejsce świadczenia usług

Podlaskie

Kod NUTS PL34

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego

Zawarcia umowy ramowej

Utworzenia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami

Liczba

LUB, jeżeli dotyczy,maksymalna liczba uczestników

planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą

Czas trwania umowy ramowej:

Okres w latach: lub miesiącach:

Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat:

Szacunkowa całkowita wartość zakupów w całym okresie obowiązywania umowy ramowej (jeżeli

dotyczy; podać wyłącznie dane liczbowe):

Szacunkowa wartość bez VAT: Waluta:

LUB Zakres: między a Waluta:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia)::

4/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)

Przeprowadzenie minimum 30 szkoleń tematycznych z zakresu stosowania technologii informacyjnych w edukacji,

skierowanych do minimum 4000 uczestników, w ramach maksymalnie 15 000 godzin szkoleniowych.

5/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Słownik główny Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot 80500000

II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)

tak nie

II.1.8) Podział na części (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w

liczbie odpowiadającej liczbie części)

tak nie

Jeżeli tak, oferty należy składać w odniesieniu do (zaznaczyć tylko jedno pole):

tylko jednej części

jednej lub więcej części

wszystkich części

II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych

tak nie

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres (w tym wszystkie części i opcje, jeżeli dotyczy)

Jeżeli jest znana, szacunkowa wartość bez VAT (podać wyłącznie dane

liczbowe):

Waluta:

LUB Zakres: między a Waluta:

II.2.2) Opcje (jeżeli dotyczy)

tak nie

Jeżeli tak, proszę podać opis takich opcji:

Jeżeli jest znany, wstępny harmonogram odwołania się do tych opcji:

w miesiącach: lub dniach: (od udzielenia zamówienia)

Liczba możliwych wznowień zamówienia (jeżeli

dotyczy):

lub Zakres: między a

Jeżeli jest znany, w przypadku odnawialnych zamówień na dostawy lub usługi, szacunkowe ramy czasowe

kolejnych zamówień:

w miesiącach: lub dniach: (od udzielenia zamówienia)

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI

Okres w miesiącach: lub dniach: (od udzielenia zamówienia)

LUB

Rozpoczęcie

01/02/2010 (dd/mm/rrrr)

Zakończenie 31/01/2011 (dd/mm/rrrr)

6/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I

TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje (jeżeli dotyczy)

30000 zł

III.1.2) Główne warunki finansowania i uzgodnienia płatnicze oraz/lub odniesienie do odpowiednich

przepisów je regulujących

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie

(jeżeli dotyczy)

III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia (jeżeli dotyczy)

tak nie

Jeżeli tak, opis szczególnych warunków

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub

handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania

oceny spełniania wymogów:

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej

zapewniającej wykonanie zamówienia, :

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych

standardów

(jeżeli dotyczy):

?posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w

wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł;

III.2.3) Zdolność techniczna

Informacje i formalności konieczne do dokonania

oceny spełniania wymogów:

posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz

dysponują potencjałem technicznym i osobami

zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią

pisemne zobowiązanie innych podmiotów do

udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych

do wykonania zamówienia,

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych

standardów

(jeżeli dotyczy):

- ?wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem

wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a

jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –

w tym okresie, co najmniej 3 szkolenia tematyczne z

wykorzystaniem platformy e-learningowej;

-?wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem

wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a

jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –

w tym okresie, co najmniej 3 szkolenia tematyczne

dedykowane dla nauczycieli lub osób zatrudnionych w

edukacji;

?- w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia

postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres

prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,

przeszkolili co najmniej 2000 osób łącznie;

?- w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia

postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli

okres prowadzenia działalności jest krótszy – w

tym okresie, wykonali usługi odpowiadające swoim

7/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

rodzajem (kursy i szkolenia) usługom stanowiącym

przedmiot zamówienia, o łącznej wartości co najmniej

2.000.000,00 zł brutto;

III.2.4) Zamówienia zastrzeżone (jeżeli dotyczy)

tak nie

Zamówienie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej

Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej

8/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu

tak nie

Jeżeli tak,odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych:

III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe pracowników

odpowiedzialnych za wykonanie usługi

tak nie

9/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1) Rodzaj procedury

Otwarta

Ograniczona

Ograniczona przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:

Negocjacyjna Kandydaci zostali już zakwalifikowani

tak nie

Jeżeli tak, należy podać w pkt VI.3) nazwy i adresy

zakwalifikowanych już wykonawców Informacje

Dodatkowe

Negocjacyjna przyspieszona Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:

Dialog konkurencyjny

IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do

udziału (procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny)

Przewidywana liczba wykonawców

LUB Przewidywana minimalna liczba a , jeżeli właściwe, maksymalna liczba

Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:

IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu (procedura negocjacyjna, dialog

konkurencyjny)

Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby omawianych rozwiązań lub

negocjowanych ofert

tak nie

10/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszę zaznaczyć odpowiednie pole(a))

Najniższa cena

LUB

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów

kryteria określone poniżej (kryteria udzielenia zamówienia powinny zostać podane wraz z wagą

lub w kolejności od najważniejszego do najmniej ważnego, w przypadku gdy przedstawienie wag

nie jest możliwe z oczywistych przyczyn)

kryteria określone w specyfikacji, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w

dokumencie opisowym

Kryteria Waga

1.

2.

3.

4.

5.

Kryteria Waga

6.

7.

8.

9.

10.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

tak nie

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej (jeżeli dotyczy)

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą (jeżeli dotyczy)

Bo.II.3321-54/09

IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

tak nie

Jeżeli tak,

Wstępne ogłoszenie informacyjne Ogłoszenie o profilu nabywcy

Numer ogłoszenia w Dz.U.: z dnia (dd/mm/rrrr)

Inne wcześniejsze publikacje (jeżeli dotyczy)

IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych (z wyjątkiem dynamicznego systemu

zakupów) lub dokumentu opisowego (w przypadku dialogu konkurencyjnego)

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów

Data: (dd/mm/rrrr) Godzina:

Dokumenty odpłatne

tak nie

Jeżeli tak, Cena (podać wyłącznie dane liczbowe): Waluta:

Warunki i sposób płatności:

11/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Data: 06/01/2010 (dd/mm/rrrr) Godzina: 10:00

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom (jeżeli

możliwe do określenia): (w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego)

Data: (dd/mm/rrrr)

IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu

ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV

inny:

IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą (procedura otwarta)

Do: (dd/mm/rrrr)

LUB Okres w miesiącach: LUB dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert

Data: 06/01/2010 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11:00

Miejsce (jeżeli dotyczy): UMWP, ul. Wyszyńskiego 1, 15-888 Białystok,

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy)

tak nie

12/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ (jeżeli dotyczy)

tak nie

Jeżeli tak, przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:

VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW

WSPÓLNOTOWYCH

tak nie

Jeżeli tak, odniesienie do projektów i/lub programów: Projekt Podniesienie umiejętności osób pracujących -

likwidacja luki kompetencyjnej w obszarze informatyki współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

VI.3) INFORMACJE DODATKOWE (jeżeli dotyczy)

VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość: Kod

pocztowy:

Kraj: Tel.:

E-mail: Faks:

Adres internetowy (URL):

Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)

Oficjalna nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość: Kod

pocztowy:

Kraj: Tel.:

E-mail: Faks:

Adres internetowy (URL):

VI.4.2) Składanie odwołań (proszę wypełnić pkt VI.4.2 LUB, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3)

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

13/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość: Kod

pocztowy:

Kraj: Tel.:

E-mail: Faks:

Adres internetowy (URL):

VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:

07/12/2009 (dd/mm/rrrr)

14/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

ZAŁĄCZNIK A

DODATKOWE ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE

I) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE

Oficjalna nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość: Kod

pocztowy:

Kraj:

Punkt kontaktowy: Tel.:

Osoba do kontaktów:

E-mail: Faks:

Adres internetowy (URL):

II) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJE I DOKUMENTY

DODATKOWE (W TYM DOKUMENTY DOTYCZĄCE DIALOGU KONKURENCYJNEGO I DYNAMICZNEGO

SYSTEMU ZAKUPÓW)

Oficjalna nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość: Kod

pocztowy:

Kraj:

Punkt kontaktowy: Tel.:

Osoba do kontaktów:

E-mail: Faks:

Adres internetowy (URL):

III) ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE, GDZIE NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/WNIOSKI O

DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Oficjalna nazwa:

Adres pocztowy:

Miejscowość: Kod

pocztowy:

Kraj:

Punkt kontaktowy: Tel.:

Osoba do kontaktów:

E-mail: Faks:

Adres internetowy (URL):

15/ 15 ENOTICES_umwp00 07/12/2009- ID:2009-142295 Formularz standardowy 2 — PL

Przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji

ZAŁĄCZNIK B (1)

INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ nr NAZWA

1) KRÓTKI OPIS

2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES

Jeżeli jest znana, szacunkowa wartość bez VAT (podać wyłącznie dane

liczbowe):

Waluta:

LUB Zakres: między a Waluta:

4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU

TRWANIA ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy)

Okres w miesiącach: lub dniach: (od udzielenia zamówienia)

LUB

Rozpoczęcie

(dd/mm/rrrr)

Zakończenie (dd/mm/rrrr)

5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

 

Komunikaty i korespondencja

W module powyżej tj.:- "Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załączniki" w dniu 22.12.2009r. została zamieszczona uzupełniona wersja SIWZ. Plik został zamieszczony pod oznaczeniem: "SIWZ_edukacja 22.12.2009r..pdf". Załączniki do SIWZ pozostają bez zmian.

Rozstrzygnięcie

OGŁOSZENIE
O WYNIKU POSTĘPOWANIA
O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
 
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 1,
15-888 Białystok
 
ogłasza, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie szkoleń z zakresu technologii informacyjnych w edukacji, najkorzystniejszą ofertę złożyła firma:
 
 
Konsorcjum firm:
Lider: Międzynarodowe Centrum Szkoleń i Kompetencji (MCSK) sp. z o.o.
Członek: Stowarzyszenie Europejski Instytut Edukacji Informatycznej
ul. Nałęczowska 30, 20-701 Lublin
 
 
Cena oferty: 1 689 048,15 zł brutto
Klasyfikacja poszczególnych ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym przedstawia się następująco:
 
Nr oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcy
Liczba pkt.
 w kryterium cena
Razem
2.
Online-Skills sp. z o.o.
Ul. Prusa 13/4, 60-819 Poznań
52,72 pkt
52,72 pkt
3.
Konsorcjum firm:
Lider: Międzynarodowe Centrum Szkoleń i Kompetencji (MCSK) sp. z o.o.
Członek: Stowarzyszenie Europejski Instytut Edukacji Informatycznej
ul. Ul. Nałęczowska 30, 20-701 Lublin
 
100 pkt
100 pkt
4.
Konsorcjum firm:
Stowarzyszenie Miasta w Internecie, Ogólnopolska Fundacja Edukacji Komputerowej ,
DC Edukacja sp. z o.o.
ul. Krakowska 11A, 33-100 Tarnów
39,98 pkt
39,98 pkt
7.
Konsorcjum firm:
Biatel S.A.,
Centrum Informatyki ZETO S.A.
Plac Piłsudskiego 1, 00-078 Warszawa
70,38 pkt
70,38 pkt
8.
Young Digital Planet S.A.
ul. Słowackiego 175, 80-298 Gdańsk
53,95 pkt
53,95 pkt
 
Jednocześnie informuję, iż firma Combidata Poland sp. z o.o., ul. Emilii Plater 12, 81-777 Sopot została wykluczona z niniejszego postępowania przetargowego na podstawie art. 24. ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Wykonawca nie wniósł wadium przed upływem terminu składania ofert co skutkuje wykluczeniem z postępowania a w konsekwencji zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych powoduje odrzucenie oferty w przedmiotowym postępowaniu. 
            Ponadto z niniejszego postępowania odrzucono oferty firm:
1)      4system Polska sp. z o.o., ul. Botaniczna 70, 60-392 Zielona Góra,
2)      Centrum Edukacji Nauczycieli, ul. Złota 4, 15-016 Białystok.
Oferty w/w firm zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), gdyż zawierają błędy w obliczaniu ceny.
            Obaj Wykonawcy do obliczenia ceny oferty przyjęli niewłaściwe stawki podatku VAT, co powoduje, że błędów tych nie da się poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) i oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 ww. ustawy.