Zapytanie ofertowe nr 10/2014 na dostawę i montaż lady recepcyjnej i stolików (1 kpl.)
Zamówienie nie jest objęte ustawą Prawo zamówień publicznych.Dotyczy zamówień, których wartość nie przekracza w złotych równowartości 14 000 euro netto bądź zamówień udzielanych przez Zamawiających, którzy nie są zobowiązani do stosowania Pzp bez względu na wartość zamówienia.
Zapytanie ofertowe nr 10/2014 na dostawę i montaż lady recepcyjnej i stolików (1 kpl.)
18 lipca 2014
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski
Wilczewo 44
19-200 Grajewo
TELEFON: 862722244
FAX: 862722244
REGON: 450189523
E-mail: jarek.domhal@wp.pl
Treść ogłoszenia
Grajewo, dnia 18.07.2014 r.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
DOMHAL Jarosław Dąbrowski
Wilczewo 44, 19-200 Grajewo
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 10/2014
na dostawę i montaż lady recepcyjnej i stolików (1 kpl.)
dotyczy:
umowa nr UDA-RPPD.03.02.02-20-016/12-00 z dnia 21.05.2013 r.
Oś Priorytetowa III: Rozwój turystyki i kultury,
Działanie 3.2: Wsparcie inwestycyjne przedsiębiorstw z branży turystycznej,
Poddziałanie 3.2.2: Małe i średnie przedsiębiorstwa,
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013
o dofinansowanie realizacji projektu nr WND-RPPD.03.02.02-20-016/12 pt.: „Utworzenie wielofunkcyjnego pensjonatu w Rajgrodzie – adaptacja, rozbudowa i wyposażenie istniejącej nieruchomości nad Jeziorem Rajgrodzkim”
I. Zamawiający
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski
Wilczewo 44, 19-200 Grajewo
REGON 450189523
NIP 7191321539
Tel./fax 86 272 22 44
Mail: jarek.domhal@wp.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia i termin wykonania zamówienia
Lp. |
Nazwa przedmiotu zamówienia |
Ilość |
Jednostka miary |
Termin wykonania zamówienia |
1 |
Lada recepcyjna i stoliki |
1 |
komplet |
31.08.2014 r. |
Specyfikacja składowych zamówienia: wg załącznika nr 2
III. Warunki ogólne
· Jako zwycięzca wyłoniony zostanie ten dostawca, który zdobędzie najwięcej punktów za przedmiot zamówienia.
· W przypadku przyznania więcej niż jednemu oferentowi takiej samej liczby punktów, elementem rozstrzygającym jest wartość proponowanej ceny (decyduje niższa cena oferenta).
· Wyceny wykonane w walutach innych niż PLN, będą przeliczone na PLN na dzień porównania ofert po kursie średnim NBP z dnia ostatecznego terminu składania ofert.
· W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji, a Wykonawca uzyska dla zaproponowanych rozwiązań równoważnych akceptację Zamawiającego, w terminie niezakłócającym realizacji harmonogramu.
· Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i/lub wariantowych.
IV. Kryteria oceny ofert
Kryteria oceny każdej ze składowych ofert (max. 100 pkt. do zdobycia w ramach każdej z kategorii wchodzących w skład określonej części):
1. Cena netto – 80% (max. 80 pkt.)
2. Okres gwarancji – 20% (max. 20 pkt.)
Razem 100% = 100 pkt.
Sposób oceny oferty (dla każdej ze składowych ofert częściowych) :
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do (100% = 100 pkt):
1. Ocena kryterium „Cena netto” - (Cena oferty najtańszej w ramach danej kategorii oferty / Cena oferty badanej w ramach danej kategorii oferty) x 80 =
2. Ocena kryterium „Okres gwarancji” – (Liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej / Liczba miesięcy najdłuższego okresu gwarancji) x 20 =
V. Sposób przygotowania oferty
Oferta winna być:
· Przygotowana na Formularzu Ofertowo-Cenowym – Załącznik nr 1
· Opatrzona datą sporządzenia,
· Opatrzona danymi oferenta tj. adresem lub siedzibą oferenta, numerem telefonu, numerem NIP.
· Opatrzona pieczęcią i podpisem osoby/osób uprawnionych. W przypadku oferty wysłanej na adres e-mail oferta powinna zawierać dane osoby uprawnionej do sporządzenia oferty.
· Termin ważności oferty – 60 dni od daty wystawienia oferty.
· Do oferty należy dołączyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.
VI. Miejsce oraz termin składania ofert
Oferty mogą być składane:
· W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres jarek.domhal@wp.pl.
· W formie pisemnej za pośrednictwem faksu 86 272 22 44, poczty, kuriera lub też dostarczone osobiście do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 25.07.2014 r. do godz. 15:00.
VII. Osoby upoważnione do kontaktów:
Elżbieta Dąbrowska, tel. 86 272 22 44 kom. 509 483 550
ZAŁĄCZNIKI:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowo-cenowy
2. Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia
Z poważaniem
………………………….
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY
Do zapytania ofertowego nr 10/2014 na dostawę i montaż lady recepcyjnej i stolików (1 kpl.) z dnia 18.07.2014 r.
I. DANE OFERENTA
-
Pełna nazwa firmy
.....................................................................................................
-
Siedziba.....................................................................................................................
-
REGON......................................................................................................................
-
NIP............................................................................................................................
-
Telefon,
fax................................................................................................................
-
E-mail........................................................................................................................
-
Osoba upoważniona
do kontaktów................................................................................
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Lp. |
Nazwa przedmiotu zamówienia |
Ilość |
Jednostka miary |
Cena jednostkowa netto ……………….. (waluta) |
Wartość netto ………………. (waluta) |
Stawka VAT % |
Okres gwarancji (w miesiącach) |
1 |
Lada recepcyjna i stoliki |
1 |
komplet |
|
|
|
|
Łączna wartość netto..............................................................................................................
Słownie .................................................................................................................................
.................................................................................................................................
Wyceny wykonane w walutach innych niż PLN, będą przeliczone na PLN na dzień porównania ofert po kursie średnim NBP z dnia ostatecznego terminu składania ofert.
III. SPOSÓB OBLICZANIA CENY OFERTY
Cena oferty jest ceną całkowitą netto z dostawą i montażem przedmiotu zamówienia uwzględniającą:
- Koszty transportu krajowego i zagranicznego,
- Ubezpieczenie towaru w kraju i zagranicą,
- Należności celne/cło, podatek graniczny.
IV. Oświadczamy, że oferujemy dostawę i montaż przedmiotu zamówienia za cenę określoną w niniejszym Formularzu Ofertowo-Cenowym. Ceny nie ulegną wzrostowi do końca trwania umowy.
V. Oświadczamy, że uzyskaliśmy konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty.
VI. Oświadczamy, że oferta jest ważna przez 60 dni od daty jej złożenia.
…………………………….…………………… ………………………………………………………………………….
(Data, miejsce) (Podpis i pieczątka osoby upoważnionej do reprezentowania firmy)
Załącznik nr 2
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Do zapytania ofertowego nr 10/2014 na dostawę i montaż lady recepcyjnej i stolików (1 kpl.) z dnia 18.07.2014 r.
Lada recepcyjna (1 kpl.)
1. Dostawa i montaż elementów:
· Korpus i szafki wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, wąskie powierzchnie okleinowane obrzeżem ABS.
· Szafki wewnętrzne wyposażone w uchwyty aluminiowe, zamki meblowe, zawiasy puszkowe.
· Szuflady na prowadnicach kulkowych z pełnym wysuwem.
-1szt. szer. 50cm x wys. 70cm x gł. 55 cm
-1szt . szer. 45cm x wys.70cm x gł. 55cm
-1szt . szer. 30cm x wys.70cm x gł. 55cm
· Front lady recepcyjnej wykonany z kamienia Onyks Cappuccino o grubości płyty 20mm. Barwa brązowa w jaśniejszych i ciemniejszych odcieniach, kamień pół-przeźroczysty, znakomicie przepuszczający białe światło.
· Wymiary kamienia:
2x 280cm x 40cm
2x 130cm x 40cm
· Konstrukcja frontu lady do umocowania kamienia Onyks wykonana z płyty wiórowej okleinowanej fornirem dębowym kolorystyka - złoty dąb.
· Cokół ze stali nierdzewnej.
· Blat górny klejony z płyty wiórowej okleinowanej fornirem dębowym, wykończony lakierobejcą, kolorystyka – złoty dąb.
· Blat zabezpieczony szkłem bezpiecznym hartowanym o gr. 6mm
Stolik niski (2 szt.)
dł.100 cm x szer.50 cm x wys.55 cm
Wykonany:
Z płyty wiórowej okleinowanej fornirem dębowym, wykończony lakierobejcą o grubości 36 mm, kolorystyka – złoty dąb, blat zabezpieczony szkłem bezpiecznym hartowanym o grubości 6mm,
Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}
Kontakt
tel. 86 272 22 44
kom. 509 483 550
Rozstrzygnięcie
Grajewo, dnia 11.08.2014 r.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
DOMHAL Jarosław Dąbrowski
Wilczewo 44, 19-200 Grajewo
PROTOKÓŁ Z WYBORU DOSTAWCY
dotyczy:
umowa nr UDA-RPPD.03.02.02-20-016/12-00 z dnia 21.05.2013 r.
Oś Priorytetowa III: Rozwój turystyki i kultury,
Działanie 3.2: Wsparcie inwestycyjne przedsiębiorstw z branży turystycznej,
Poddziałanie 3.2.2: Małe i średnie przedsiębiorstwa,
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013
o dofinansowanie realizacji projektu nr WND-RPPD.03.02.02-20-016/12 pt.: „Utworzenie wielofunkcyjnego pensjonatu w Rajgrodzie – adaptacja, rozbudowa i wyposażenie istniejącej nieruchomości nad Jeziorem Rajgrodzkim”
I. Zamawiający
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski
Wilczewo 44, 19-200 Grajewo
REGON 450189523
NIP 7191321539
Tel./fax 86 272 22 44
Mail: jarek.domhal@wp.pl
II. Złożone oferty
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 10/2014 na dostawę i montaż lady recepcyjnej i stolików (1 kpl.) z dnia 18.07.2014 r. przesłane bezpośrednio potencjalnym dostawcom oraz udostępnione publicznie na stronach internetowych: WWW.domhal.ns24.biz; WWW.wrotapodlasia.pl/zampub/ oraz w siedzibie firmy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski, ul. Wilczewo 44, 19-200 Grajewo, w terminie do dnia 25.07.2014 wpłynęły oferty od następujących firm:
· MEBLE GUTOWSKI Adam Gutowski, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 19-200 Grajewo.
Zapytanie zostało wysłane w dniu 18.07.2014 r. drogą pocztową do następujących potencjalnych dostawców:
· Łukasz Gajko "MEBLE GAJ" ul. Sienkiewicza 7; 19-200 Grajewo;
· PPHU FORMAT Barbara Grabowska ul. Wilczewo 19 ; 19-200 Grajewo;
· ZAKŁAD STOLARSKI JERZY ZYSKOWSKI; Ruda, ul. Łąkowa 3; 19-200 Grajewo.
Kryteria stawiane w specyfikacji, spełniły w całości oferty firm:
· MEBLE GUTOWSKI Adam Gutowski, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 19-200 Grajewo
i w związku z tym podlegały ocenie wg ustalonych w zapytaniu ofertowym kryteriów.
Ocena ofert spełniających kryteria:
Lp. |
Nazwa firmy |
Oferta: model/typ |
Zaproponowana cena za 1 szt. (w PLN) |
Okres gwarancji (w miesiącach) |
Liczba zdobytych punktów |
1 |
MEBLE GUTOWSKI Adam Gutowski, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 19-200 Grajewo |
Lada recepcyjna i stoliki (1 kpl.) |
44 840,00 zł |
24 |
100,00 |
W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy MEBLE GUTOWSKI Adam Gutowski, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 19-200 Grajewo, która zdobyła najwyższą ilość punktów tj. 100,00 pkt.
Pieczęć i podpis