Zapytanie ofertowe nr 17/2014 na dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń technicznych (1 kpl.)
Zamówienie nie jest objęte ustawą Prawo zamówień publicznych.Dotyczy zamówień, których wartość nie przekracza w złotych równowartości 14 000 euro netto bądź zamówień udzielanych przez Zamawiających, którzy nie są zobowiązani do stosowania Pzp bez względu na wartość zamówienia.
Zapytanie ofertowe nr 17/2014 na dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń technicznych (1 kpl.)
7 października 2014
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski
Wilczewo 44
19-200 Grajewo
TELEFON: 862722244
FAX: 862722244
REGON: 450189523
E-mail: jarek.domhal@wp.pl
Treść ogłoszenia
Grajewo, dnia 07.10.2014 r.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
DOMHAL Jarosław Dąbrowski
Wilczewo 44, 19-200 Grajewo
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 17/2014
na dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń technicznych (1 kpl.)
dotyczy:
umowa nr UDA-RPPD.03.02.02-20-016/12-00 z dnia 21.05.2013 r.
Oś Priorytetowa III: Rozwój turystyki i kultury,
Działanie 3.2: Wsparcie inwestycyjne przedsiębiorstw z branży turystycznej,
Poddziałanie 3.2.2: Małe i średnie przedsiębiorstwa,
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013
o dofinansowanie realizacji projektu nr WND-RPPD.03.02.02-20-016/12 pt.: „Utworzenie wielofunkcyjnego pensjonatu w Rajgrodzie – adaptacja, rozbudowa i wyposażenie istniejącej nieruchomości nad Jeziorem Rajgrodzkim”
I. Zamawiający
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski
Wilczewo 44, 19-200 Grajewo
REGON 450189523
NIP 7191321539
Tel./fax 86 272 22 44
Mail: jarek.domhal@wp.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia i termin wykonania zamówienia
Lp. |
Nazwa przedmiotu zamówienia |
Ilość |
Jednostka miary |
Termin wykonania zamówienia |
1 |
Wyposażenie pomieszczeń technicznych |
1 |
komplet |
15.11.2014 r. |
Specyfikacja składowych zamówienia: wg załącznika nr 2
III. Warunki ogólne
· Jako zwycięzca wyłoniony zostanie ten dostawca, który zdobędzie najwięcej punktów za przedmiot zamówienia.
· W przypadku przyznania więcej niż jednemu oferentowi takiej samej liczby punktów, elementem rozstrzygającym jest wartość proponowanej ceny (decyduje niższa cena oferenta).
· Wyceny wykonane w walutach innych niż PLN, będą przeliczone na PLN na dzień porównania ofert po kursie średnim NBP z dnia ostatecznego terminu składania ofert.
· W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji, a Wykonawca uzyska dla zaproponowanych rozwiązań równoważnych akceptację Zamawiającego, w terminie niezakłócającym realizacji harmonogramu.
· Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i/lub wariantowych.
IV. Kryteria oceny ofert
Kryteria oceny każdej ze składowych ofert (max. 100 pkt. do zdobycia w ramach każdej z kategorii wchodzących w skład określonej części):
1. Cena netto – 80% (max. 80 pkt.)
2. Okres gwarancji – 20% (max. 20 pkt.)
Razem 100% = 100 pkt.
Sposób oceny oferty (dla każdej ze składowych ofert częściowych) :
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do (100% = 100 pkt):
1. Ocena kryterium „Cena netto” - (Cena oferty najtańszej w ramach danej kategorii oferty / Cena oferty badanej w ramach danej kategorii oferty) x 80 =
2. Ocena kryterium „Okres gwarancji” – (Liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej / Liczba miesięcy najdłuższego okresu gwarancji) x 20 =
V. Sposób przygotowania oferty
Oferta winna być:
· Przygotowana na Formularzu Ofertowo-Cenowym – Załącznik nr 1
· Opatrzona datą sporządzenia,
· Opatrzona danymi oferenta tj. adresem lub siedzibą oferenta, numerem telefonu, numerem NIP.
· Opatrzona pieczęcią i podpisem osoby/osób uprawnionych. W przypadku oferty wysłanej na adres e-mail oferta powinna zawierać dane osoby uprawnionej do sporządzenia oferty.
· Termin ważności oferty – 60 dni od daty wystawienia oferty.
· Do oferty należy dołączyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia.
VI. Miejsce oraz termin składania ofert
Oferty mogą być składane:
· W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres jarek.domhal@wp.pl.
· W formie pisemnej za pośrednictwem faksu 86 272 22 44, poczty, kuriera lub też dostarczone osobiście do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 14.10.2014 r. do godz. 15:00.
VII. Osoby upoważnione do kontaktów:
Elżbieta Dąbrowska, tel. 86 272 22 44 kom. 509 483 550
ZAŁĄCZNIKI:
1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowo-cenowy
2. Załącznik nr 2 – Opis przedmiotu zamówienia
Z poważaniem
………………………….
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY
Do zapytania ofertowego nr 17/2014 na dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń technicznych (1 kpl.) z dnia 07.10.2014 r.
I. DANE OFERENTA
- Pełna nazwa firmy
.....................................................................................................
- Siedziba.....................................................................................................................
- REGON......................................................................................................................
- NIP............................................................................................................................
- Telefon, fax................................................................................................................
- E-mail........................................................................................................................
- Osoba upoważniona do
kontaktów................................................................................
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Lp. |
Nazwa przedmiotu zamówienia |
Ilość |
Jednostka miary |
Cena jednostkowa netto ……………….. (waluta) |
Wartość netto ………………. (waluta) |
Stawka VAT % |
Okres gwarancji (w miesiącach) |
1 |
Wyposażenie pomieszczeń technicznych |
1 |
komplet |
|
|
|
|
Łączna wartość netto..............................................................................................................
Słownie .................................................................................................................................
.................................................................................................................................
Wyceny wykonane w walutach innych niż PLN, będą przeliczone na PLN na dzień porównania ofert po kursie średnim NBP z dnia ostatecznego terminu składania ofert.
III. SPOSÓB OBLICZANIA CENY OFERTY
Cena oferty jest ceną całkowitą netto z dostawą i montażem przedmiotu zamówienia uwzględniającą:
- Koszty transportu krajowego i zagranicznego,
- Ubezpieczenie towaru w kraju i zagranicą,
- Należności celne/cło, podatek graniczny.
IV. Oświadczamy, że oferujemy dostawę i montaż przedmiotu zamówienia za cenę określoną w niniejszym Formularzu Ofertowo-Cenowym. Ceny nie ulegną wzrostowi do końca trwania umowy.
V. Oświadczamy, że uzyskaliśmy konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty.
VI. Oświadczamy, że oferta jest ważna przez 60 dni od daty jej złożenia.
…………………………….…………………… ………………………………………………………………………….
(Data, miejsce) (Podpis i pieczątka osoby upoważnionej do reprezentowania firmy)
Załącznik nr 2
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Do zapytania ofertowego nr 17/2014 na dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń technicznych (1 kpl.) z dnia 07.10.2014 r.
Wyposażenie pomieszczeń technicznych (1 kpl.)
Dostawa i montaż elementów:
1. Zabudowa kuchenna w pomieszczeniu socjalnym
A Zabudowa kuchenna (1 szt.), w tym:
a. Szafka wisząca (1 szt.)
- wymiary 80cm dł. x 80cm wys. x30cm gł.
- wykonana z płyty laminowanej
- wykończona obrzeżem ABS o gr. 2 mm
- korpus kolor biały drzwiczki kolor szary
b. Szafka stojąca (1 szt.)
- wymiary 80cm dł. x 90cm wys. x 60cm gł.
- wykonana z płyty laminowanej
- wykończona obrzeżem ABS o gr. 2 mm
- blat wykonany z płyty HPL
- szuflada wys. 15cm dł. 80cm
- korpus kolor biały drzwiczki kolor szary
B Stolik – 2szt.
- wymiary 70cm dł. x 70cm wys. x 75cm gł.
- wykonana z płyty laminowanej
- wykończona obrzeżem ABS o gr. 2 mm
- nogi metalowe szt. 4
- kolor biały
C Krzesła – 8szt.
- wymiary 46cm szer. X 48cm gł. X 80cm wys.
- wykonane ze stali malowanej proszkowo
- tapicerka wykonana z tworzywa pvc
- kolor szary
- składane, klapowane
D Szafka socjalna – 4szt.
- wymiary 210cm wys. X 35cm szer. X 50cm gł.
- wykonana z płyty laminowanej
- wykończona obrzeżem ABS o gr. 2 mm
- korpus kolor biały drzwiczki kolor szary
2. Wyposażenie szatni
A Szafka szatniowa – 8szt
- wymiary 40cm szer. X 160cm wys. X 40cm gł.
- wykonana z płyty HPL
- kolor beż piaskowy
3. Wyposażenie baru
A Krzesło wysokie typu hoker – 5szt
- wymiary 80cm wys.
- wykonany z drewna
- kolor ciemny orzech
- siedzisko tapicerowane Eko-skórą kolor czarny
B Zabudowa baru z półkami -1 szt.
- wymiary górnego blatu 176cm dł. X 115cm wys. X 40cm gł.
- wykonany z tworzywa mineralno-akrylowego
- kolor orzech
- front baru wykonany z okładziny kamiennej o kolorze szarym wymiary 176cm dł. X 110cm wys.
- Wymiary dolnego blatu 750cm dł. X 90cm wys. X 60cm gł. wykonany z tworzywa mineralno-akrylowego o kolorze szarym
- plecy półek 1 ściana
* wymiary 206cm szer. X 150cm wys.
* wykonana z okładziny kamiennej o kolorze szarym
* półka szklana, szkło hartowane – 3szt. Podświetlane o wymiarach 206cm szer. X 30cm gł.
- plecy półek 2 ściana
* wymiary 270cm dł. X 150cm szer. Wykonana z okładziny kamiennej o kolorze szarym
* półka szklana, szkło hartowane – 3szt. Podświetlane o wymiarach 270cm szer. X 20cm gł.
4. Wyposażenie pomieszczeń porządkowych i magazynu podręcznego.
A szafa metalowa na środki czystości – 2szt.
- wymiary 80cm szer. X 49cm gł. X 180cm wys
- kolor popielaty
- wykonana z blachy stalowej , cokół z blachy
- wyposażona w półki 3szt i drążek
B Pralka (1 szt.)
- załadunek 12 kg
- kolor obudowy biały
- wyświetlacz graficzny LED
- wskaźnik opóźnionego zakończenie prania
- wymiary (szer. x gł. X wys.) 670-690 x 700-710 x 880-900 mm
C Suszarka do bielizny wsad 9kg (1 szt.)
- moc min. 900 W
- wsad 9 kg
- opóźniony start
- wymiary (wys. x gł. x szer.) 840-860 x 590-610 x 590-610 mm.
- rodzaj: kondensacyjna
D Meble magazyn podręczny
- regał magazynowy -8szt
* wykonany z płyty laminowanej
* wykończona obrzeżem ABS o gr. 2 mm
* półki -6szt – wzmocnione
* wymiary 85cm dł. X 200cm wys. X 45cm gł.
* kolor biały
5. Wyposażenie holi wejściowych
A Krzesło obrotowe -2szt
- wymiary 63cm szer. X 78cm gł. X 98cm wys.
- kolor brąz
- wykonane ze skóry naturalnej, regulowana wysokość siedziska, drewniane podłokietniki
6. Wyposażenie pomieszczenia technicznego – zaplecze recepcji
A Krzesło obrotowe – 1 szt.
- wymiary 48cm szer. X 48cm gł. X 80cm wys.
- tapicerowane materiałem
- regulowana wysokość siedziska
- kolor ciemny brąz
B Szafa aktowa zamykana -2szt
- wymiary 240cm wys. X 60cm szer. X 40cm gł.
- półki – 6szt
- wykonany z płyty laminowanej
- wykończona obrzeżem ABS o gr. 2 mm
- kolor ciemny orzech
C regał aktowy otwarty -1szt
- wymiary 155cm dł. X 110cm wys. x 35cm gł.
- półki -3szt.
- wykonany z płyty laminowanej
- wykończona obrzeżem ABS o gr. 2 mm
- kolor ciemny orzech
D Biurko – 1 szt.
- wymiary 125cm dł. X 60cm gł. X 75cm wys.
- wykonany z płyty laminowanej
- wykończona obrzeżem ABS o gr. 2 mm
- kolor ciemny orzech
E Szafka pomocnik – 1szt.
- wymiary 40cm dł. X 60cm szer. X 50cm wys.
- wykonany z płyty laminowanej
- wykończona obrzeżem ABS o gr. 2 mm
- kolor ciemny orzech
Kontakt
tel. 86 272 22 44
kom. 509 483 550
Rozstrzygnięcie
Grajewo, dnia 21.10.2014 r.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
DOMHAL Jarosław Dąbrowski
Wilczewo 44, 19-200 Grajewo
PROTOKÓŁ Z WYBORU DOSTAWCY
dotyczy:
umowa nr UDA-RPPD.03.02.02-20-016/12-00 z dnia 21.05.2013 r.
Oś Priorytetowa III: Rozwój turystyki i kultury,
Działanie 3.2: Wsparcie inwestycyjne przedsiębiorstw z branży turystycznej,
Poddziałanie 3.2.2: Małe i średnie przedsiębiorstwa,
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013
o dofinansowanie realizacji projektu nr WND-RPPD.03.02.02-20-016/12 pt.: „Utworzenie wielofunkcyjnego pensjonatu w Rajgrodzie – adaptacja, rozbudowa i wyposażenie istniejącej nieruchomości nad Jeziorem Rajgrodzkim”
I. Zamawiający
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski
Wilczewo 44, 19-200 Grajewo
REGON 450189523
NIP 7191321539
Tel./fax 86 272 22 44
Mail: jarek.domhal@wp.pl
II. Złożone oferty
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 17/2014 na dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń technicznych (1 kpl.) z dnia 07.10.2014 r. przesłane bezpośrednio potencjalnym dostawcom oraz udostępnione publicznie na stronach internetowych: WWW.domhal.ns24.biz; WWW.wrotapodlasia.pl/zampub/ oraz w siedzibie firmy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe DOMHAL Jarosław Dąbrowski, ul. Wilczewo 44, 19-200 Grajewo, w terminie do dnia 14.10.2014 wpłynęły oferty od następujących firm:
1. Biuro Kosztorysowo-Handlowe „MATEO” Mateusz Słomiński, ul. Sławieńska 9, 76-010 Polanów;
2. MiM Małachowski Jan, ul. Bora Komorowskiego 2B, 19-300 Ełk.
Zapytanie zostało wysłane w dniu 07.10.2014 r. drogą pocztową do następujących potencjalnych dostawców:
· MiM Jan Małachowski, ul. Bora Komorowskiego 2B, 19-300 Ełk;
· Zakład Stolarski Połysk Andrzej Brzozowski, ul. Krzemowa 10A, 19-300 Ełk;
· Meblo Projekt S.C. PPUH J. Małachowski Z. Małachowski, ul. Bora Komorowskiego 2, 19-300 Ełk.
Po zweryfikowaniu ofert, w dniu 15.10.2014 r. i 16.10.2014 r. wysłano wezwania do uzupełnienia ofert do następujących dostawców:
· Biuro Kosztorysowo-Handlowe „MATEO” Mateusz Słomiński, ul. Sławieńska 9, 76-010 Polanów – w związku z brakiem szczegółowej specyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia. Wezwany dostawca uzupełnił ofertę w ograniczonym zakresie. Następnie w dniu 16.10.2014 r. wysłano wezwanie do uzupełnienia oferty ze względu na sprzeczne informacje dotyczące krzeseł, brak specyfikacji szafy metalowej na środki czystości, brak informacji na temat producenta, modelu pralki, brak dookreślenia wymiarów suszarki. Wezwany po raz drugi dostawca nie uzupełnił swojej oferty we wskazanym zakresie.
Kryteria stawiane w specyfikacji, spełniły w całości oferty firm:
· MiM Małachowski Jan, ul. Bora Komorowskiego 2B, 19-300 Ełk
i w związku z tym podlegały ocenie wg ustalonych w zapytaniu ofertowym kryteriów.
Oferty firm nie spełniające wymogów zapytania:
· Biuro Kosztorysowo-Handlowe „MATEO” Mateusz Słomiński, ul. Sławieńska 9, 76-010 Polanów – oferta odrzucona ze względu na sprzeczne informacje dotyczące krzeseł w ofercie, brak specyfikacji szafy metalowej na środki czystości, brak informacji na temat producenta, modelu pralki, brak dookreślenia wymiarów suszarki.
Ocena ofert spełniających kryteria:
Lp. |
Nazwa firmy |
Oferta: model/typ |
Zaproponowana cena za 1 szt. (w PLN) |
Okres gwarancji (w miesiącach) |
Liczba zdobytych punktów |
1 |
MiM Małachowski Jan, ul. Bora Komorowskiego 2B, 19-300 Ełk |
Wyposażenie pomieszczeń technicznych (1 kpl.) |
58 500,00 |
36 |
100 |
W przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejszą wybrano ofertę firmy MiM Małachowski Jan, ul. Bora Komorowskiego 2B, 19-300 Ełk, która zdobyła najwyższą ilość punktów tj. 100,00 pkt.
Sposób obliczania punktacji:
Kryteria oceny każdej ze składowych ofert (max. 100 pkt. do zdobycia w ramach każdej z kategorii wchodzących w skład określonej części):
1. Cena netto – 80% (max. 80 pkt.)
2. Okres gwarancji – 20% (max. 20 pkt.)
Razem 100% = 100 pkt.
Sposób oceny oferty (dla każdej ze składowych ofert częściowych) :
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów wyliczonych w oparciu o następujące kryteria i ustaloną punktację do (100% = 100 pkt):
1. Ocena kryterium „Cena netto” - (Cena oferty najtańszej w ramach danej kategorii oferty / Cena oferty badanej w ramach danej kategorii oferty) x 80 =
2. Ocena kryterium „Okres gwarancji” – (Liczba miesięcy okresu gwarancji oferty badanej / Liczba miesięcy najdłuższego okresu gwarancji) x 20 =
Oferta firmy MiM Małachowski Jan, ul. Bora Komorowskiego 2B, 19-300 Ełk:
a. Cena netto: (58 500,00 zł /58 500,00 zł) x 80 = 80
b. Okres gwarancji: (36/36) x 20 = 20
Łączna punktacja: 80 + 20= 100 pkt.
Pieczęć i podpis